Skorašnje poruke

#1
Traper Srbija / RIVER Super Feeder – 4.2m – 20...
Poslednja poruka Traper Srbija - danas u 13:32:45
RIVER Super Feeder – 4.2m – 200g - ZEMEX

Fider štap  ultra-teške klase prelepog dizajna sa kvalitenom opremom.
Dizajniran za ribolov na velikim rekama sa jakim strujama. Forma brze akcije vam omogućava da radite sa najtežim rečnim hranilicama na srednjim i velikim udaljenostima.
Težina štapa je 318 g sa dužinom od 14 stopa/ 4,2m.
Sastoji se iz 3 segmenta sa setom karbonskih vrhova od 6, 7 i  8 oz . Prečnik vrha je 3,5 mm. Prečnik blanka je 14.44 mm  i to mu daje elegantan izgled za dokazanu moć.
Štap ima 10 provodnika, od kojih je prvi #30. Halter je odličnog kvaliteta za jake i veće mašinice.
Transportna dužina 147cm.
Dužina drške 53 cm.
Opseg udobne težine bacanja je po proizvođačkoj deklaraciji 90 - 140 g  a njihova procena optimalne udaljenosti za pecanje je 45 - 70 m.
Na našim testiranjima štap može mnogo više i bolje !💪🔥
Testirali smo i pecali na reci sa hranilicom 150g + hrana za opušteno bacanje do 50m iz stolice. Optimalna težina po našim kriterijumima za ispucavanje na velike daljine ( 100m+) je oko 120g. Sa aerodinamičnim napunjenim hranilicama za metod ribolov kao : GURU EXTRA DISTANCE HYBRID FEEDER LARGE 60g , ICS IN-LINE BANJO XR FEEDER - LARGE 60g , ICS IN-LINE BANJO XR FEEDER - MEDIUM 75g i dr., moguće je uhvatiti iz stolice 110m na klipu, a u stajaćem stavu i mnogo više (naravno sve to uz adekvatnu prateću opremu i pribor: mašinica sa velikom špulnom, kvalitetan monofil 0,22mm , šok lider 0,27mm i adekvatna hranilica).
Takođe , štap može da služi i za brzu početnu primamu velikim SPOD hranilicama što vam ne predstavlja napor sa ovakvim blankom i opremom.
River Super Feeder 14ft – 200g je optimalan izbor za one koji žele da izazovu veliku reku i velike daljine.
Zver sa odličnom akcijom ,prelepog izgleda i vrhunskog kvaliteta !💯%

CENA 25.740 RSD

#2
Sitan pribor / Odg: Sitnice sa Aliexpressa - ...
Poslednja poruka Velickom - danas u 13:26:09
HIRISI oprema za saranski , a i drugi vid ribolova. Dosta pristupacnih stvari koje se moze poruciti za male pare, ok kvaliteta i raznih namena. Cekanje da paket stigne iz kine je nekih 20ak dana ,a i brze(moje iskustvo). Porucio sam dosta stvari od njih i zadovoljan sam jako. Dobro su se pokazale udice, jako ostre, lepo bodu ,raznih oblika... Takodje od sistema za saranski ribolov ima dosta stvari koje su korektnog kvaliteta. Preporuka!

#3
Dunavska birtija / Odg: Pitaj ovde ako ne znaš gd...
Poslednja poruka beli amater - danas u 12:45:26
Halo

pozdrav svima ! Nemam 50 postova pa nemogu sam otvorit novu temu pa iz tog razloga u ovom podforumu otvaram temu  . Nigdje nisam u Forumu naisao na post o Multiplikatorskim stapovima .
Da li neko ima iskustvo sa tim stapovima . Zanima me da li se moze sa multiplikatorskim stapom (stap sa valjkastim sprovodnicima - karikama )zabacivat teski jig naprimjer sa obale sa normalnom ne multiplikatorskom masinom .. Na taj multiplikatorski stap sa valjkastim sprovodnicima ja bih stavio tesku penn slammer iii 8000 masinu za teski jig  . da li je to izvodljivo , da li cu ja moci zabacit jig sa takvim stapom ?

pozdrav !
#4
Štapovi za ribolov bele ribe / Odg: Preporuka za takmičarac
Poslednja poruka Gale - danas u 08:18:42
Resio sam da kupim Osako Level Tech 6m, pa me interesuje da li je
stvarno tezak 195 grama ili je tezi.
#5
Dubinka & feeder / Odg: Monofil ili upredena stru...
Poslednja poruka laki22 - danas u 06:24:41
Ja sam pre jedno 3 vikenda pecao ovde kod nas na Dunavu, sa obzorom na prisustvo mace, uzeh masinicu sa najlonom. Koliko je to gluvo i ćoravo u odnosu na strunu je za nepoverovati. Videh samo jedan trzaj, tj ispravljanje vrha vece deverike oko 500 gr. Ove sitnije nisam ni video dok nisam izvadio sistem za punjenje hranilice. Kupljena je nova struna j - braid 270m tako da ce biti namotana na 3 masinice za razne namene a za dunav ide obavezno shok lider od 4.5m guru 028 . cuva mi od cvikanja, ne sece mi prste kod zabacivanja a opet vidi se sve kao da imam samo strunu + daje i malo istegljivosti kod zamaranja mada je dosta nerastegljiv
#6
Reke / Odg: Tisa
Poslednja poruka laki22 - danas u 06:20:37
Probao ja za vikend ali kod Zbaljskog mosta, dosli do Tise, ona puna mace, brza ali lepe boje i velikog vodostaja. samo smo se vratili na vikendicu...
#7
hteo sam ostaviti tu sliku al nisam smeo kompromitujuce sadrzaje da ostavljam javno, da ne usledi kontra paljba  :lol:
#8
Аууу ... баш вала, каатаанстрофааа  smiley197

Но добро је, све док знаш за какву-такву меру  :smiley:
#9
Varaličarski štapovi / Favorite Black Swan
Poslednja poruka orka - juče u 20:52:05
Pogledao sam danas model 2,57m tb 16-56g . Ljuto, brzo, oštro. Extremno lagano, svega 109 g .

Klikom na kvačicu, na početku svakog modela u opisu se vide dalje karakteristike., težina, akcija, line test ..

#10
Колега Fortis, да ли си прочитао поруку која је изнад овог твог питања, друга по реду? Не мораш баш бити тачан ко швајцарски сат, и прецизан ко фирма по којој имаш име на форуму, али мало те прецизности ипак не би било на одмет  :smiley: Ако ниси прочитао ону поруку, ево да напишем опет:

Поштоване колеге, и нове и "старе",  :lol: за сва питања о фидер штаповима, имамо тему: https://vukovisadunava.com/stapovi-za-ribolov-bele-ribe/feeder-stapovi/6945/. Немојте таквим питањима, а ни одговорима на њих, затрпавати ову тему, она није томе намењена.