RIBOLOV BELE RIBE => Plovkarenje => Temu započeo: NikolaNS poslato 12 Decembar 2017, 16:27:35

Naslov: Ribolov petljašima - takmičarcima
Poruka od: NikolaNS poslato 12 Decembar 2017, 16:27:35
Evo kako Italijani pecaju deveriku i bodorku na takmicarce od 7, 8 i 10 metara. :thumbup:

Poruka od: vladimir022 poslato 12 Decembar 2017, 16:58:27
Sta ce im toliki plovci?

Poruka od: NikolaNS poslato 12 Decembar 2017, 17:02:04
Verovatno zbog dubine i protoka vode. Da je stavio recimo plovak 2 grama, udica ne bi legla na dno jedno 7-8 metara nizvodno.
Poruka od: vladimir022 poslato 12 Decembar 2017, 17:20:16
To sam i ja pomislio prvo, al ne cini mi se da je voda nesto jaka.. Mada nije  ni bitno kad imaju bogat riblji fond, kod nas kad bi bacio ovolikoo crva u vodu (tj u vecinu voda) ne bi moglo 3 dana da se peca

Poruka od: NikolaNS poslato 12 Decembar 2017, 17:37:56
Ali ove desetke me odusevljavaju.  :ok: Sve dok ne pocne kicmu kriviti... :lol:
Poruka od: vladimir022 poslato 12 Decembar 2017, 17:44:21
Ne mogu da zamislim da pecam tolikim stapovima... kad vidim kako pecaju na one stekove sve me zivo zaboli. Imam 6-icu i mislim da bi mi sedmica bila maksimum

Poruka od: NikolaNS poslato 12 Decembar 2017, 17:50:41
Italijani ove preko 7 metara stave na drzac za stek.
Poruka od: vradojicic poslato 12 Decembar 2017, 18:20:01
Sedmica je za nase terene univerzalna i najprimenljivija, osmice su vec zeznutije a sve preko je tesko kidanje plecki i kicme...
Poruka od: sasabosko poslato 12 Decembar 2017, 18:23:36
Godinama se peca ovako, plovak u zavisnosti od dubine i jačine protoka, pecao sam ovako na vožnju ranije, zadnjih par godina me mrzi. Za ovu varijantu ribolova, vrlo je bitno kakav štap se drži u ruci, ja sam lovio Tubertini area pro 7 metri, original italijanskom 235gr, al i ona plecku odvaja posle par sati, jedini štap koji sam namrzao koliko je dobar. Namenjen za brzo pecanje, riba od 0,5kg u matici samo zatreperi i na površini je. Inače o dužem štapu nikada nisam ni razmišljao, i ovaj je nezgodan za kordinciju :takoje:
Poruka od: vradojicic poslato 12 Decembar 2017, 19:18:26
I ja pecam godinama sa Tubertini Area Pro 7107 PF i dobar je, ali sto kazes, 5, 6 sati konstantnog drzanja zna da namuci ruku... Ne razmisljam vise ni o duzim ni o kracim, 7mje prava mera, samo cu uskoro da ga zamenim za Maver Blade SL 7m. Ovaj Tubertini ima 250gr i jak je veoma, imao sam skobalje kilase, sarane od kilo i po, mrene kilasice itd...
Pre sam imao laksi, strogo takmicarski stap, Tubertini Althexa 01 7m, tezak 213gr, ali sam ga skrsio u paramparcad jednog dana.
Poruka od: NikolaNS poslato 12 Decembar 2017, 19:39:10
Prvo sam imao 5 metara formaxa, pa 6m ET, pa 7m OLYMPUS POLE, pa 6m venturieri i na kraju sam skontao da mi ni ne trebaju kad imam bolonjez od 5 metara. Mozda sam se zeznuo stonisam skupio jos para da kupim bolo sesticu ali sta je tu je. Ionako retko pecam na dubini vecoj od 4 metra. Al' u zadnje vreme me nesto opet vuce da kupim sesticu.   :lol:

Videh juce na KP Shimano Antares 10 metara - 350 E takmicarac, nov.
Poruka od: sasabosko poslato 12 Decembar 2017, 21:33:20
Ovde na snimku 18ti minut ima jedan decko potpuno isti stap kao moj, moja area nema te oznake, cini mi se da je iz 2008g, svaki deo tubertinijev logo.Samo mi je zao sto ne uze i 6m istu, a imam i od 6m nexus b-tech, 180gr , pa od 5m versus 150gr i neku 4.Na zalost came u ormanu, a camece jos vise, stize mi trout stap 3-6gr, trodelni 3,8m za dubine do tri metara i 15m od obale zavrsavace posao. U njemu su svi pobrojani :takoje:
Poruka od: vradojicic poslato 12 Decembar 2017, 21:34:23
Ne zaludjuj se, kakav takmicarac od 10m, jesi lud...
Takmicarci trebaju, nista se ne meri sa pecanjem ribe petljasem iz ruke...
Kad nahranis, skobalj pridje ili druga bela, onda nista jace nema.
Bolo ne moze da zameni takmicarac, vetar ce ti to pokazati, tad su neprikosnoveni. A i plovke od 0.5 do 1gr nikad ne mozes da bolo ...
Nisu u njemu ni blizu svi pobrojani Sale, videces. Ne otudjuj takmicarac od 7m nikako, znam tu Areu, prethodnik ove moje. Odlican stap.
Poruka od: sasabosko poslato 12 Decembar 2017, 21:46:33
Nije kod mene bolo,nego trodelni stap isti kao mec, ne mogu Vlado da vucem gomilu stapova, uglavnom pecam sa dva. E sad odes ovde treba 4m, pa tako redom do 7m, resio sam da se vratim plovku rekreativno, jer najlepse pecanje je na plovak osetljivim priborom. Moja prva postava je resena, srednji somovski dubinac, varalicarac po potrebi laka dubinka i stap za plovak, da konstantno pecam na jednom mestu bio bi to neki od petljasa.Mnogo me svrbi neki Formaxov 5m 120gr, ne secam se modela znam da je nano tehnologija u pitanju :takoje:
Poruka od: pex poslato 12 Decembar 2017, 21:51:20
E pa na takmicarac je stvarno posebno pecanje.
Imam ih od 2do7m i imaju svoju namenu narocito 6i7m koji su odlicn.
Moja 7-ca je namenski pravljena za sitnu belu ribu, debela ali nenormalno balansirana i nikako ne shvata da tolstolobike od 2-3kg ne bi trebalo da vadi kao od sale.
Ne mozes objasniti pa to je. Direktan osecaj i uzivsnje i celodnevno pecanje bez problema.
Eto.
Poruka od: NikolaNS poslato 12 Decembar 2017, 21:54:08
Vlado nisam ja ni pomislio na kupovinu te desetke. Pre svega odakle mi 350 E? Inace vidim da ga je neko vec kupio... :eek:

Ova zelena Area me sve vise privlaci.  :rolleyes:
Poruka od: vradojicic poslato 14 Decembar 2017, 07:43:22
Pex, koju sedmicu imas?
Poruka od: pex poslato 14 Decembar 2017, 13:36:03
Ma starog debelog Maver Superlithium 11SL, tezina 237 grama, balans skoro u 0.
Samo bolji od njega Colmic Extreme ali njega imam u 5i6m verziji uz poduplanu duzinu od 6m u vidu Maver Blade.
A za 7-cu vec vezan I naviknut I ne moze je ni Extreme zameniti

Poruka od: sasabosko poslato 14 Decembar 2017, 15:55:59
Još je bolji colmic inperijal 7m, nego ga sura polomi skoro pri otkacinjanju montaže sa drveta, drugi deo od vrha, ako znate nekog ko ima polomljen, rado bi otkupio delove  :takoje:
Poruka od: vradojicic poslato 14 Decembar 2017, 16:23:54
Kakvi bolji on od Extreme...
zovi Euro Fish iz cacka, generalni distriburter Colmica za ove prostore, naci ce ti ili originalni ili deo od nekog drugog Colmica koji pase...
Poruka od: sasabosko poslato 14 Decembar 2017, 16:35:55
Odličan štap, malo podebeo ali 220gr, odlično balansiran, oštar, ima snage na pretek, a i jako dobro balansiran. Moja area je isto nestvarno balansiran za štap te dužine, bolje štap da je malo i teži a dobro balansiran  :takoje:
Poruka od: vradojicic poslato 14 Decembar 2017, 20:20:04
Naravno, balans je najvaznija stvar.
Znam koji je to stap, bordo drska, koliko se secam...
Poruka od: sasabosko poslato 14 Decembar 2017, 20:44:51
Jeste, za vreme kad je izasao je bio vrh vrhova, ipak je to stap koji se performansama danasnjih ne stidi, a ima vise od 10god :takoje:
Poruka od: vladimir022 poslato 14 Decembar 2017, 20:52:16
Jedno od najlepsih pecanja ove godine proletos na kompozitni takmicarac od 4m Namlatih se lepo krupne bodorke i osrednjih deverika, a krenuo na pecanje samo sa stapom i malo zita i secerca..

Poruka od: vradojicic poslato 14 Decembar 2017, 22:08:39
Imenjace, obicno je to tako...
Sale, imao sam taj staonekad, jeste dobar ali nije to na nivou Colmic Extreme... Ali je dobar stap veoma.
Poruka od: sasabosko poslato 14 Decembar 2017, 23:02:31
Kad napisa Vladimir022 za pecanje  takmicarcem od 4m, ne znam za vas, ali ja sam porastao sa dva petljasa i par dubinaca, nije bilo lepse zabave nego loviti belu ribu petljasima uz obalu, samo sto je tada bio za danasnje pojmove to robusan i tezak pribor, stapovi koje kad naslonis na drzac iskrive se od tezine :lol: Cini mi se da nikad necu zaboraviti neki crni upredeni silstar 4,2m i jednu plavu daiwu sa fabricki miksovanim vrhom od 3,8m, medju prvim karboncima kojih se secam. Kupim negde 2007g 5m stap tezak 150gr, imao neki jos od 230,40 i pecam njima u otoci kad na ovaj novi nalete sarancic oko 1-1,5kg, stap za mene u to vreme trska, struna svira a meni u glavi idi molim te, samo nemoj stap da mi slomis. Izbori se trska, nije mi bilo jasno koliko snage ima. Godinama posle lovila je i mrene, jako borbene nosare preko 0,5kg ,izdade me samo jednom kad nisam mogao da ga ispravim na nekoj babusci ,nestvarno ,ali desilo se. I dan danas ga obozavam i nece otici od mene nikada. Vlado, pobrkao sam stapove ,mislio sam na neki drugi Colmic koji ima moj ucitelj lova na voznju petljasima, izvinjavam se kolegi Pex-u, videh stap na internetu pa shvatih da nisam mislio na isti :thumbup: :thumbup:
Poruka od: pex poslato 14 Decembar 2017, 23:54:39
Ma nije frka bre, naravno da ima brdo dobrih stapova koji se proizvode nego ja pisem o onima sto sam pecao probao i video u akciji mnogo puta.
Doduse mnogo sam video i probao ali niko nikad sve.
Ai parametri savrsenog ili vrhunskog stapa su ponekad subjektivni

Poruka od: sasabosko poslato 15 Decembar 2017, 00:01:04
Naravno da su sujektivni, al moram da se izvinim kad nesto pogresim, licna kultura mi to nalaze :lol: :lol: Ozbiljno permutovao sam stap, pa kad Vlada prokomentarisa izadjoh na gugl, i videh da sam u zabludi :thumbup:
Poruka od: skvrl poslato 05 Januar 2018, 01:27:28
Gold Star Viking 4m, vrh :D. Dobio sam ga u nižim razredima osnovne škole a i dan danas pecam njime. ( mislim da je do skora bilo u radnji da se kupe, 4 m približno 400 dinara :) ). Jedina zamerka je da je malo krući i pri zamaranju krupnije ribe ( šaran ili babuska do kg ) puno najlon trpi, odnoso traži da koristiš za nijansu veći prečnik najlona nego što bi inače. ( eto, ja pišem o štapu od 400 dinara... al kad pecam njime...   nemojte zameriti ). Inače pecanje direktašem, omiljeni mi način ribolova i uvek mi drago kad teren dozvoljava, u poslednje vreme sve češće pecam iz kanua pa namestim teren da dozvoljava :)

Poslato sa HUAWEI CUN-L21 uz pomoć Tapatoka
Poruka od: Mads87 poslato 25 Maj 2018, 11:07:48
Nisam nikad nesto gotivio te takmicarce iako sam kao klinac sa njima poceo loveci sitniju bodorku,beovicu i cverglane.Skoro sam uzeo neku odprilike motku od 6 metara i ne mogu da verujem sta sam propustao do sada.Fenomenalan osecaj vadjenja par babuski od oko 500 g . Negde sam zakacio da je neko pisao kako nema vise da se kupe silstar stapovi a ja naleteh na par nekih petljasa od 4,5i 6 metara samo ne znam kakav je to kvalitet sada posto su im cene relativno niske
Poruka od: komša015 poslato 25 Maj 2018, 20:56:48
 Nije to "onaj" silstar...
Poruka od: trim poslato 10 Jun 2018, 22:00:35
Kako bi voilo probati ovakav štap , ko je probao mušičariti sa bambusom zna o čemu pričam.
Poruka od: komša015 poslato 10 Jun 2018, 22:17:02
Koliko li košta ova majstorija..?
Poruka od: matori poslato 11 Jun 2018, 10:00:44
Trim vratio si me u dane detinjstva, počeo sam sa leskom a neopisive radosti moje kad mi je otac kupio bambus, tada sam pelcovan zauvek. Šta radi ovaj japančić, kakav majstor, kakva akcija štapova, ma fenomenalno.
Poruka od: laki22 poslato 11 Jun 2018, 10:10:36
Citat: komša015 poslato 10 Jun 2018, 22:17:02
Koliko li košta ova majstorija..?

od 800-1800 dolara. zavisi od duzine koje idu od 2,7 - 3,8m
Poruka od: Drill Junkie poslato 12 Jun 2018, 17:18:25
Riba i lokacija isto kao u Kucuri  :lol:  :cheesy:

lepi stapici  :clap2:
Poruka od: trim poslato 12 Jun 2018, 18:38:42
Citat: matori poslato 11 Jun 2018, 10:00:44
I mene je ovaj snimak vratio u djetinjstvo. Sa nekih 16 god na poklon sam dobio 3 mahača  2,3 - 2,7 i 3,9 m dužine. Ovaj od 3,9 sam prepravio u štap za plovak , ma koga je bilo briga za težinu štapa i balans jbte bacao sam plovke od 16g sa najlonom 0,22 bez imalo bojazni da nešto krcne. A taj osjećaj ribe na struni ulovljene sa mahačem od bambusa -neponovljivo.
Poruka od: tubertini poslato 12 Jun 2018, 23:21:32
Čitajući ove postove počeh da vrtim ribolovački film u nazad i setih se prvih takmičaraca kupljenih u Slovenijašportu davnih 80-tih.Modeli od 3 i 4 metra Silstar sa rukohvatom presvučenim tankom plastificiranom navlakom u zelenoj i crvenoj boji.Sisteme sam pravio tako što sam tri vrste buržiara za plovak navlačio na vrh i kroz njih provlačio najlon - zlatnu kornjaču naravno koja je bila kaladont u najlonima.Prvo bih vezao nalon na najširi buržir pa kroz srednji i na kraju na sam vrh ide onaj najmanji koji odgovara debljini vrha od štapa.Moji drugari su imali uglavnom po jedanj sistem koji nisu skidali sa štapa,a ja sam imao po tri sistema za svaki štap i menjao sam ih u zavisnosti od situacije na vodi.Od tada je prošlo mnogo vode Dunavom i Savom,a ja još uvek volim takmičarce i uvek su mi prvi izbor pogotovo na kanalima i jezerima.Sada ih imam po dva komada u dužini od 5.6 i 7 metara-Zlatne serije Colmic Extrima od 5 i 7 metara i Shimano Antaresi TE2 od 6 m.

Poruka od: Ch.e.d.a. poslato 14 Jun 2019, 16:17:57
Ljudi kako se montira sistem na takmicarac sa ovakvim vrhom? Kao kanapcic neki u produzetku vrha.
(https://i.postimg.cc/wMXn8vgB/Screenshot-1.png) (https://postimages.org/)
Poruka od: goran.ugrenovic. poslato 14 Jun 2019, 20:08:15
Možda ti ovo pomogne(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190614/5868a1520c5bb544aa9ba9d21b7da260.jpg)

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
Super je varijanta za relativno brzu promenu sistema, a bez zveckanja kojekakvih kopči i sl.
Poruka od: Ch.e.d.a. poslato 14 Jun 2019, 21:18:30
Pa i ja sam konrao tako, kao za stek gumu, vezem cvoric na ovom kanapu i omcu iza i cao... Al reko daj da pitam  :cheesy:
Poruka od: goran.ugrenovic. poslato 14 Jun 2019, 21:21:11
Ne zaboravi štoper da se ne odveže u pogrešnom trenutku

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Poruka od: skvrl poslato 11 Februar 2021, 15:31:23
Pošto imam novi štap rešio sam da ovaj put ne stavljam konektor na njega nego da kačim sisteme uz pomoć silikonskih cevčica kako to englezi rade ( imam loše iskustvo sa tim plastičnim konektorima a alkicu nema ugrađenu ) i baš sam sinoć vezao par prolećnih sistema za nejga i radio sam po ovom videu i zaista mi dobro deluje, jaka, čvrsta, puzdana veza ( trebalo bi da ima prednosti i kod prenosa opterećenja na štap ) a opet, jednostavna i direktna sa štapom. Video odlično objašnjava pa da podelim ko hoće da proba:

Poruka od: glos poslato 11 Februar 2021, 15:42:45
E da, bilo mi zanimljivo, novotarija pa reko ajde da se proba. Davne 1993 ovde u NS.u, jedan od 6 metara uzeh.
Preko sto maraka plaćen.
I još sam ga nekako onako nezgrapnog i trpio, dok se nije prvi šaran kilaš zakačio a ja strašnu nemoć osjetio..

I dalje sam sa njim kada je već kupljen, pecao. Ali sam se pri svakom sporijem povlačenju plovka brecao.
Sada je dodjeljen ujaku.
Poruka od: ZGODNI28 poslato 11 Februar 2021, 16:00:10
Meni se ovo cini komplikovano zbog izmene sistema.......ja dugo nisam pecao plovkom do prosle godine,kada sam nabavio 2 petlljasa od 5 i 6.5m....na oba sam stavio onu plasticnu buksnu a zbog osiguranja sistema<desi se da pocne sama da se otvara> kad zakacim sistem preko toga stavim kvalitetniju plasticnu gumicu za tegle,i drzi odlicno...mislim da je to bolja ideja od ove.Samo smaknes vrh zajedno sa gumicom  zamenis sistem i posle vratis ne skidajuci gumicu
Poruka od: sasabosko poslato 11 Februar 2021, 16:15:40
Vidis skvl, ovako sam kacio od pocetka 90tih, kao ovaj momak s klipa, ali ima jednu manu, treba vremena dok zamenis sistem ko voli da mu je ceo sistem bez cvora. Onda sam poceo drugacije, napravis isto ovo kao lik s klipa od debljeg najlona, 0,3 recimo, i na vrhu stapa vezes omcicu. Za tu omcicu vezujes sistem i menjas po potrebi. Naravno, to menjas s vremena na vreme ali ti je puno lakse. Konektor i alkica, po imaju manu sto znaju da se iscupaju pri vecim naprezanjima. Od ove godine, i ja obavezno nosim jedan petljas sa mnom, dugo nisam.
Poruka od: skvrl poslato 11 Februar 2021, 16:18:17
Zapravo - sistem se izuzetno lako i brzo menja, to me iznenadilo. Jedna ta silikonska cevčica je uvek montirana na štapu, ta prva ( doduše s vremena na vreme ću je zameniti zbog sunca i eventualnog slabljenja ). Druge dve silikonske cevčice su navučene na sistem koji je već na motalici. Malo više ( 20 sekundi meni laiku ) vremena treba nego za menjanje sa plastičnim konektorom ( čija prednost je jedino čini mi se brzina menjanja sistema ( u sekundama ) i činjenica da kada praviš sistem ne moraš da namakneš 2 silikonske cevčice na njega). Ali kod ove varijante znatno je duža linija kontakta najlona i štapa, ne visi celo opterećenje na jednom malom parčetu najlona ( vršnom delu omče ) koje je zakačeno za alkicu na plastičnom konektoru i trpi sve. Ovde sa štapom ima kontat bar 15 do 20 cm najlona  u zavisnosti koliko namotaja napraviš. Meni u teoriji jako dobro deluje, u praksi veoma lako sam to realizovao iako mi je prvi put a teren će pokazati stvarno stanje, mada nije ovo izmišljanje nečeg neoprobanog, verujem da neće biti problema. Probavao sam  da natežem do izvesne granice, nije mrdnulo.

Sasabosko - i to nije loša ideja, hvala. Ali čak i to ću gledati da izbegnem jer opet ima u delić milimetra mesto na kom mi se osnovni najlon kači na tu omču od debljeg najlona ( omča na omču ) i nosi sve na sebi i vremenom može da postane najslabija tačka sistema. Mada i to je bolje od konektora koji može da se otvori ili da veza između konektora i vrha štapa omane. I minut da zamenim sistem ( pošto se ne takmičim ) mi nije problem.
Poruka od: sasabosko poslato 11 Februar 2021, 17:17:35
Cvor uvuces u taj komad buzira koji ti je na vrhu stapa. Vezujes jednom u par dana, pa zamenis. Sistem ti svakako ima mokri cvor na udici, i suvi na vrhu stapa. Isto kao kad vezujes za alku ili konektor, ovako moras imati navezane sisteme na motalicama, po meni je problem sto kad ih stalno nosis, najlon nije svez. Probao i jedno i drugo smiley033
Poruka od: vradojicic poslato 11 Februar 2021, 17:41:39
Samo Stonfo kopca za vrh stapa, sve ostalo je smesno.
Pecao sam godinama petljasima.
Poruka od: glos poslato 11 Februar 2021, 17:57:58
Jel ovo preporučaju super ljepkom pričvršćivanje ?
(https://www.magnumserbia.rs/images/proizvodi/Slika3326.jpg)

Pošto sam ja hoteći da moju metalnu ( bespotrebno ) pojačam, pa oko ruba nanoseći super ljepak, nakon nekog vremena primjetih izjedeno i otanjeno, tu di je ljepljeno.
Poruka od: vladeta krstic poslato 11 Februar 2021, 19:44:14
ukoliko je vrh karbonski suplji bolja je zica od tih konektora.Uzmete finiju zicu,na pr.zubarsku debljine da moze da udje u vrh i parce zice duzine 2,5 do 3 cm savijete kao obrnuto slovo U ali tako da je jedan kraj kraci za trecinu.Duzi kraj zalepite dvokomponentnim lepkom u supljinu vrha ali ostavite 1 mm kraceg dela iznad vrha.Zaomcite strunu,nataknete kroz kraci deo i navucete silikonski buzir koji je vec ranije stavljen na vrh.
Poruka od: igorsimo poslato 11 Februar 2021, 19:48:14
Ja sam na maverove takmicarce (vrhove) lepio stonfo kopce super lepkom i nikada nisam imao ni najmanji problem.Nedavno sam nabavio daiwa amorphous megatop whip 7m stap na kome je karaman top (virbla i peteljka) i opet je montirana stonfo kopca na peteljku umesto cvora i mogu reci da sam jako zadovoljan sistemom,a naravno testiran je pre neki dan sa babuskom od 1kg.
Poruka od: NikolaNS poslato 11 Februar 2021, 21:52:18
+1 glas za Stonfo s tim da lepim Loctite gelom, cini mi se da je bolji nego onaj obican Loctite lepak. :smiley:
Poruka od: sasabosko poslato 11 Februar 2021, 22:16:14
I ja imam stonfo na stapovima, kolegi opisah kako sam to nekad radio. Jednom davno videh na F.H kanalu kako lik namesta najlon na stonfo bez cvora, ali nikako ne mogu da se setim kako ide. E da, meni se desilo da mi je riba skinula stonfo kopcu, kao i iscupala akicu, opet mi se desilo i da mi je svukla bozure sa spinele, nisu bili mozda bas dobro navuceni. Secate me na mnogo lepih dana, kad sam pecao petljasima belu, uz zabacene dubince smiley033
Poruka od: Isa poslato 11 Februar 2021, 22:22:11
Ja kupio stonfo kopče po preporuci Vlade, medjutim ne vidim uopšte razliku u odnosu na neke iz formaxa po 15 dinara, osim u ceni. Može li neko da slika te stonfo kopče u makro planu?
Inače sam kao klinac skidao instalaciju sa zica i to navlačio kao bužire na vrh štapa. Njima fiksirao najlon recimo 0,50 i na to kačio.

(https://i.postimg.cc/tCDtZT0T/IMG-20210211-222738.jpg) (https://postimg.cc/1fnNby3h)
A lepio sam ovim.

(https://i.postimg.cc/1XmVsG3K/IMG-20210211-222850.jpg) (https://postimg.cc/cgzLc8YK)
Poruka od: igorsimo poslato 11 Februar 2021, 23:43:58
Izvoli slike,uvek ih imam u rezervi,mislim kopce...

(https://i.postimg.cc/J7sVvnc8/IMG-0330.jpg) (https://postimg.cc/5jWRFfRK)

(https://i.postimg.cc/VNKpHQJ5/IMG-0332.jpg) (https://postimg.cc/jWJML1Qr)

(https://i.postimg.cc/HxKKdw4g/IMG-0333.jpg) (https://postimg.cc/tZ3DzVMS)

(https://i.postimg.cc/8PJVx5GW/IMG-0334.jpg) (https://postimg.cc/N5cVHQ5f)

(https://i.postimg.cc/ydQwbqrv/IMG-0336.jpg) (https://postimg.cc/N9XJKntH)
Poruka od: komša015 poslato 11 Februar 2021, 23:57:50
Stonfo je obično jača, lakša i svaka precizno izlivema.
Poruka od: igorsimo poslato 11 Februar 2021, 23:58:57
Upravo to!
Poruka od: Isa poslato 12 Februar 2021, 00:14:20
Jasno, ja sam očekivao da drugačije izgleda. Tipa ima navoj. Nerviralo me na starom štapu, kad hoću da smanjim dubinu, pa povučem, kopča se otvori i ispadne sistem.
Nego pitanje jedno.
Pecam na stajaćim vodama babušku, naravno 2-3 stapa.
Postoje li sad neki moderniji držači od onih na rasklapanje,  žao mi da izgrebem štapove na metalne držače.
Drugo pitanje, koja je optimalna dužina meredova, tj drške, ako pecam štapovima 6m? Obzirom da nisam nikad koristio meredov kad pecam babušku, niti sam imao fine, tako da su trpeli svašta...
Poruka od: komša015 poslato 12 Februar 2021, 00:21:56
Bar 3 metra.. a pogledaj feeder opremu, ima držača sa evom kakvih hoćeš.
Poruka od: igorsimo poslato 12 Februar 2021, 00:27:09
Ja na 7m stap koristim maver haron 3,3m,ali planiram ga prodati jer mi stize zamena u vidu duzine 4,2m.
Poruka od: vradojicic poslato 12 Februar 2021, 09:41:28
Razlika izmedju Stonfo i drugih je u tome sto Stonfo traje vecno, nikad nece dobiti luft u preklopu pa da se sama otvori.
Poruka od: Goachild poslato 12 Februar 2021, 09:47:20
Још један глас за Стонфо.
Мени се друге копче отварају. Поготово ако умочим врх у воду...
Poruka od: ZGODNI28 poslato 12 Februar 2021, 10:01:10
.Interesantno da  u jednoj kesici dobijes 3 kom iste kopce koja kosta 100 din.....vala meni se stonfo otvorio na jednom stapu<lepo je legao na stap ali ima luft> i od tad ga pojacavam jednom kvalitetnom  gumicom za tegle sto preporucujem toplo svima
Poruka od: Drill Junkie poslato 12 Februar 2021, 11:07:41
Veoma je bitno da stonfo kopca bude odgovarajuca debljini vrha, kada se stavi odgovarajuca maltene je ne treba ni lepiti koliko lepo legne..
Preporucujem da je lepite silikonom jer ukoliko budete imali potrebu da je skinete to mozete uraditi lako, samo par puta prevucete plamen upaljaca preko nje..  smiley033
Poruka od: ZGODNI28 poslato 12 Februar 2021, 11:16:19
to si u pravu drill ali meni se pogodilo da mi je jedna kopca bila preuska a druga na ivici pa sam morao ovu drugu....ovo sa gumicom mi je bilo resenje.....pred prosle godine sam opet poceo da pecam na takmicarce na voznju na Tamisu ....i vratio se u detinjstvo...sad mi je 5 nezaobilazna u opremi sa feeder stapovima,i u kantici stoji dzak sa sistemom i ciglom u kolima,vrlo lako predjem sa feedera na takmicarac na  plovak voznju.....a nizvodno od dzaka obavezno idu 2 stapa na dubinca na stuku sa zvoncima .....imao sam bas lepe komade predprosle godine....2020 i nije bila zbog vodostaja nesto za plovak ali zato se nadam da od marta pocne lepo da se peca.... smiley317 smiley161 smiley023
Poruka od: nadal poslato 24 April 2021, 08:12:43
koji jeftin i lagan karbonski petljas ima od 4 metara i u kojoj prodavnici?

za sitnu belu ribu i zezanje, za razumnu cenu sa dobrim odnosom cena kvalitet
Poruka od: obradovicsrdjan poslato 24 April 2021, 09:24:20
Form.. Legacy Pole 400, imam od 5 metara i lagan je a solidno tvrd.

Poruka od: nadal poslato 24 April 2021, 10:41:54
pa i nije bas lagan 280 grama na 6 metra, ili ne moze bolje za taj novac?

Poruka od: pex poslato 24 April 2021, 10:50:37
Jarane, ti opisa 1/1 Formax Nanocore Energy 4m 89grama težak.
Vrh 4ka. Može sitna a može i srednja veličina ribe.

Poruka od: nadal poslato 24 April 2021, 11:05:14
ok hvala, znaci u domacim prodavnicama formax ima najbolji odnos cena kvalitet kad su petljasi u pitanju
Poruka od: pex poslato 24 April 2021, 11:10:42
Ma 4ka je veliki problem jer su obično vrhunski baš keder štapovi a meni trebao malo jači.
Sve velike firme kreću od 5ice. Ja ovog nađoh i baš sam se obradovao.
5i6m su mi Colmic Extreme a 7ca je Maver SL 11 prastara ali extra serija.
imam i jače modele 5ce  Shimano nexave TE 4 CX i Shimano technium TE6  AX i 6cu Maver Arthemis.
Tako da se ovaj baš uklopio i završio potragu.

Poruka od: sasabosko poslato 24 April 2021, 11:31:22
B-tech Nexus 40rka, odlican ukoliko mozes naci, ja imam 6ticu. Oko 80gr tezine, tanak, zamerka samo sto dolazi s supljim vrhom, sto je naravno lako resivo. B-tech versus na 5m moj udarni stap, s preradjenim vrhom, jer sam s supljim dosta gubio ribu. Iako ima vise od 10g, dan danas vrlo konkurentan stap, tezine 150gr, mozda 1,5cm precnika rukohvata. Nisam imao problema ni s sarancicima do 1,5kg :thumbup:
Poruka od: skvrl poslato 24 April 2021, 15:20:03
Dobra, jaka a lagana četvorka - formax legacy pole, koristim je već nekoliko godina. 135 g

Poruka od: obradovicsrdjan poslato 24 April 2021, 21:04:37
3000din, odličan izbor.... Sa 5m pecam babusku po sevarima i granju i ne obracam paznju na prepreke, kao da pecam na neki stari poliesterski, a opet je lagan i precizan za zabacaje plovka 2-2.5gr. Ja sam prezadovoljan

Poruka od: nadal poslato 08 Maj 2021, 17:47:11
uzecu verovatno ovaj formax nanocore 4m za zezanje sa beovicama, karasima i krkusama na crve i gliste na moravi, koji ostatak pribora ide uz to? najlon 0.10 ili 0.12? moze li 0.15? moze li upredena na petljas? kako se pravilno vezuje najlon na petljas, jel on ima metalnu alku na vrhu pa cvor kao za karabinjer? zadnji put sam petljasem pecao kao dete... koliko grama plovak mi treba, velicina udice? predvez je obavezan da bi pucalo na njemu jel?
Poruka od: sona poslato 08 Maj 2021, 18:29:05
Al si izbombardovao pitanjima.Takmicarac od 4m,za vrh kupis plasticnu kopcu(odma na licu mesta kupis)Najlon 0,16,predvez biraj sam od situacije,Udice manje po Mustandu MU-10,ili cuvene Kristalke 221C velicinu biras sam.Plovak 1,5 gr ili 2gr   oblik biras po vodi na kojoj pecas.Stajace iglicast tekuce lukovica,kruskast..... imas dosta na forumu o toj tehnici. smiley033
Poruka od: srda83 poslato 08 Maj 2021, 18:51:29
Ti njemu dade savjete kao da će loviti škobalje dvokilaše.
Poruka od: obradovicsrdjan poslato 08 Maj 2021, 20:43:42
Sto se tice vrha, ja kupim malu vršnu vođjicu kao i zalepim je na vrh superlepkom i vatom. Najsigurnija varijanta. Ostalo, za 4m, 016 najlon, udice velicine 12-18 sa dužim vratom, kutijica olovne sačme, kutijica silikonskih božira za plovke i nekoliko plovaka od 1 do 2,5gr raznih oblika.

Poruka od: sasabosko poslato 08 Maj 2021, 22:02:10
Ja ne znam sto coveku preporucujete 0,16 za fix 4m, pa to je vec match i bolo struna. Nemas potrebe za debljom od 0,12 licno se ne secam kad sam i s 0,10 imao problema, samo naravno svez i kvalitetan najlon. Da bela riba bolje uzima na nezniji pribor jasno ko dan, plovak kod mene na protoku gde se lovi nosara, retko kad tezi od 1,5gr, najvise gramski u upotrebi, sto duzi stap, veca daljina,dubina, veci i plovak. Udice, 14-16 najuniverzalnije, mada i to zavisi koja ti se riba javlja, recimo na Moravi 14, na sljunkari kod mene sam uvek 16 neku Mustad feeder, opasne udice. Kraceg vrata sto ja volim, samo zbog lepih beovica stavljam 16, a kacim sve, jedina sljunkara na kojoj sam ulovio mrenu, samo smudja nisam cuo da je neko ulovio tu smiley033
Poruka od: vradojicic poslato 08 Maj 2021, 23:09:07
Tako je...
0.12/0.10mm, plovcici lagani, od 0.3 do 1.5gr...
Na vrh kopcu, najbolje Stonfo...
Pecaj i ubrzo eto petice, pa sestice pa sedmice.
Zivi bili pa videli.
Poruka od: Salence poslato 09 Maj 2021, 00:12:04
mai savet , pomoć u odluci za kanalsko pecanje babuške plovkom

Trabucco Venom RS Master 5m ili Trabucco VENOM RS Energy 5m ?

možda Trabucco ZEST POLE 5m ?

Poruka od: skvrl poslato 09 Maj 2021, 11:18:00
Iz mog nekog iskustva sa DTD-a - nikako deblje od 0.14 osnovni, 0.12 predvez kad se lovi takmičarcem. Ovo je već dovoljno za ozbiljnu ribu ako je najlon kvalitetan ( poput owner broad blue eye ).  Preko toga sistem traži teže plovke, veća otežanja, teže se radi po vetru, teže se manipuliše sistemom u vodi koja teče... Krupna riba neće da uzme mamac onda, mahom sitnija...

Poruka od: obradovicsrdjan poslato 09 Maj 2021, 12:03:20
Citat: sasabosko poslato 08 Maj 2021, 22:02:10
Slazem se za što laganiji pribor, svi ka tome težimo. 016 zbog prepreka kako podvodnih tako i na obali, trava, ševar... Ako kaže da će da lovi i babušku to mu ne gine. Inače naravno, što tanji i kvalitetniji najlon i što lakši plovci je pravac u kome se razmislja.

Poruka od: nadal poslato 09 Maj 2021, 15:26:03
Hvala na odgovorima. Mislim da cu ipak prvo uzeti 6m, a onda nesto kasnije 4m, ipak na 6m mogu i neko ozbiljnije ripce da zakacim na Moravi a nije velika razlika u prakticnosti. Moze li u jednoj recenici debljina najlona, velicina udice i gramaza plovka za 6m ili je isto kao za 4m? Na Moravi na 6m moze da naleti jos i skobalj, klen i mozda sljivar nisam siguran.
Poruka od: glos poslato 09 Maj 2021, 18:14:31
Nadal, po pravilu posle 6 m. ide eventualno 7. Pet jako rjetko a 4 se ostavlja za skupljanje paučine po ćoškovima.
Poruka od: nadal poslato 18 Maj 2021, 20:31:40
kakav je ovaj VISAGE AIR POLE 6m, samo 155 grama na 6 metara?
Poruka od: komša015 poslato 19 Maj 2021, 16:00:17
Mekan..
Poruka od: skvrl poslato 01 Jun 2021, 00:13:31
Lično na DTD nikad ne idem bez štapa od 4 m. Ne skuplja prašinu, stoji u futroli sa šesticom i ide samnom na svako pecanje. Uz priobalni pojas trave ( ili u rupu u travi ) ili uz samu trsku njega zabacim i stavim kukuruz i nahranim tu kukuruzom i žitom. Tu plovak stoji i ja pecam šesticom ili peticom malo dalje gde teče a četvorka naslonjena pošto nije dugačka ne smeta i baš tu često dođe šarančić, melez ili baš krupna deverika, bodorka...

Poruka od: glos poslato 01 Jun 2021, 07:12:51
Kao sporedni štap i nekako.
Ali lik ga ne navodi kao takvoga, već osnovnoga, što nikako ne valja.
Dobijao sam ja šarana na četvorku ali dosta više na šesticu.
Poruka od: Mitar95 poslato 02 Jul 2021, 10:31:39
Pozdrav ljudi,sta mislim o formax rivercraft 7m 265gr stapu? Da li ga mozda neko ima? Hocu da predjem sa 5m na 7m pa me zanima jel opravdava cenu ili ima nesto bolje da se uzme? Na jezeru gde pecam veoma cesto mi dodju sarci od 1,5kg pa do 3kg a ove godine se mogu I pohvaliti rekordom sa amurom od 5kg na kineski takmicarac od 5m :)
Poruka od: sasabosko poslato 04 Jul 2021, 20:54:48
Ako imas bas tolike ribe, a vec pecas na jezeru i mozes da spustis stap u drzac, ja ti tako lagane stapove ne bih preporucivao. Iz vise razloga, ne zato sto ih ne volim, lep je to stap, gledao sam ga.  Previse je nezan i fin za tako pecanje, to je stap za dugacko drzanje i ribolov na voznju. Ja bih neku tesku i jaku dorongu, da kad tresne nema bojazni i ne zalim ga, kad je sarko na fiksnom stapu koji nema nikakav ventil, il lepa mrena molis boga da ti stap ostane citav smiley033
Poruka od: obradovicsrdjan poslato 06 Jul 2021, 07:39:20
Citat: Mitar95 poslato 02 Jul 2021, 10:31:39
He he, pre desetak godina sam i ja na nekoj sljunkari izvadio amora 5kg na stari Shimano competition od 4m, 020 najlon i 14 udicu, na hleb i bila je to najnezaboravnija borba od 10-ak minuta. Slazem se, za mirnu vodu bolje sto uaci stap pa u drzac, a za reke i voznju lagani karbonac. Ne samo zbog velicine ribe, nego i zbog granja, trave, sevara i ostalih prepreka da se ne osteti, ili ako se osteti bas te briga.

Poruka od: Megalodon91 poslato 11 Oktobar 2021, 03:11:34
Preporuka za sedmicu do 10000?
Ganjao bih belu na Dunavu kod pancevackog mosta, mahom.
Poruka od: vradojicic poslato 11 Oktobar 2021, 07:26:16
Jedino mi padaju na pamet Osako Level Tech 7707 (to je isto stap kao i Tubertini Level Tech 7707),  Formax Visage pole 7m, eventualno onaj Formax Competition X pole 7m.
Pogledaj i Kaida Glorius TE 5-700 ako nadjes, to je stap koji se radi gde i neki Shimano stapovi. Isti je kao Shimano Technium CX TE 5-700.
Poruka od: Megalodon91 poslato 11 Oktobar 2021, 12:02:23
Alal vera, druze, na brzini i kvalitetu odgovora   :clap2: Video sam neke od ovih na kp, ali nisam znao da su rebrandirani Tubertini ili Shimano. Svakako cu jos malo istrazivati, nije hitno, s obizrom da treba pljunuti solidan kes  :takoje:
Poruka od: vradojicic poslato 11 Oktobar 2021, 12:04:53
Top sedmice kostaju 250, 300 evra, srednja klasa 150-200e. Da znas.
Koristio sam ih nekoliko, Tubertini Area Pro 7107 PF, Colmic Extreme 7m i kao najbolji meni, Maver Blade SL 7m.
Poruka od: Megalodon91 poslato 11 Oktobar 2021, 13:35:44
Sve jasno. Otprilike, znam cenovno kako se krecu perjanice brendova, kako srednja klasa itd. Opet, s obzirom da vecina nas kuburi sa novcem, htedoh da vidim da li ima nekog pristojnog stapica u nizoj cenovnoj klasi.
Bas naleteh malopre Robinson VDE team Nano Core Pole SX2, sedmica je 235 g, a kosta 5200. Opet, nista dok se ne prodrma stap, jer dzaba sve ako je glindzav...
Poruka od: nadal poslato 11 Oktobar 2021, 15:05:27
jel su naporne sedmice za visecasovno drzanje?
Poruka od: TexWiller poslato 11 Oktobar 2021, 15:14:31
Nešto mi je sumnjiva ta težina 235g? Na stranim sajtovima je 339g, treba ga izmeriti uživo
Poruka od: Megalodon91 poslato 11 Oktobar 2021, 15:51:59
@Tex Willer Koliko vidim, ti govoris o SX modelu, a ovaj je SX2. Jeste cudno, toliko lagana sedmica za te pare.
Poruka od: TexWiller poslato 11 Oktobar 2021, 16:03:04
Ja sam ovde video da je 339g

Za te pare ako je 235g da se uzme na neviđeno

Sad videh da su ovde isto stavili 339g za oznaku SX2

Poruka od: Megalodon91 poslato 11 Oktobar 2021, 16:28:21
Kolega, imas pravo, na drugom sajtu su stavili 235g, mada videh I ja sad po poljskim sajtovima da imas pravom. Nema sta, na nevidjeno nista, nesto ce se naci da odgovara, pa da se protrese prvo, pre kupovine.
Poruka od: vradojicic poslato 11 Oktobar 2021, 16:43:33
Ma kakvi 235gr za taj novac. Za te pare su sestice toliko teske.
Zavisi kakve su sedmice, kad sam ciljno pecao krupnu ribi i koristio Speedmaster AX TE 5-700, otpadala mi je ruka. Maver Blade SL koji je drugi koncept, spicovan, ali veoma zilav i jak nisam osecao po ceo dan... Balans je glavna stvar.
Trenutno imam blank od Maver Hummer MX 700. To je veoma jak blank, Reglass, nekih 270gr ali se vidi da nije za takmicarac. Jer cim ga podignes u vis drugaciji je, halter na 65cm (gornji vez), namotati i dobija se veoma dobar, snazni bolonjez od 7m. Kome treba npr...
Poruka od: sasabosko poslato 14 Oktobar 2021, 21:56:42
Citat: nadal poslato 11 Oktobar 2021, 15:05:27
jel su naporne sedmice za visecasovno drzanje?
Zavisi kako koja, sto kaze Vlada balans je kljucna stvar. Moja 7ica je 235gr mereno, tubertini area pro original bolonjska, i mogu pecati njome satima. 6tica od 180gr mi odvaljuje plecku posle 2h drzanja. Recimo sura ima Colmic imperijal, podebeo, tu je do 250gr, ali ne zamoran stap, uzeo tubertini ne znam oznaku, mnogo tanji, malo tezi, napornijeg stapa nema. Kad pecas satima, ruka sama krece da trazi balans, zato kad gledas takmicarac obavezno raskopi i nadji balans, sto je nize to bolje. Skoro drugar uzeo neku 6ticu VDE, hvali se njome, probao je par minuta i kazem da nije za mene, laksa od 200gr, jeftina, gore odvaljuje plecku od moje smiley033
Poruka od: Vinnie Jones poslato 31 Avgust 2022, 13:32:09
Postovane kolege,

U nedoumici sam oko kupovine takmicarca - petljasa. Za oko mi je zapao ForMax Nanocore Energy 6m zbog tezine stapa. E sad, planiram sa takmicarcem da pecam sarana, tolstolobika, mrenu.. da li bi ovaj stap izdrzao vecu ribu, do 3kg-4kg. Ako ne onda dajte neke preporuke do 60e za duzinu od 6m i po mogucstvu da bude sto laksi.
Hvala unapred i Bistro  smiley033
Poruka od: mountainriverfishingstyle poslato 31 Avgust 2022, 14:25:16
Lak a jak za te pare za to sto ti treba -tesko
Poruka od: komša015 poslato 31 Avgust 2022, 21:54:21
Imam 5-icu.. nije to štap, za tu ribu.
Poruka od: Vinnie Jones poslato 01 Septembar 2022, 12:07:08
Hvala i ja sam na taj nacin razmisljao i uzeo sam daiwu ninju i shu piccc.. Hvala jos jednom i Bistro.
Poruka od: vradojicic poslato 01 Septembar 2022, 13:14:08
Sarana, bika, mrenu do 3, 4kg na takmicarac?
Samo ako imas stek gumu na sistemu i ako si dobar znalac...
Poruka od: mountainriverfishingstyle poslato 01 Septembar 2022, 13:37:44
i ribolovac mora da bude ninja a ne samo daiwa
Poruka od: DDj poslato 01 Septembar 2022, 13:55:04
Saran i tolstolobik na takmicarac? Moze i to za male pare.

Gledao sam naseg brata Roma kod Smederevske tvrdjave kako izvlaci solidnog sarana iz Dunava. Stapina od fiberglasa, petica, brat bratu bar 400 grama, vezao je za vrh podebelu pletenicu, tako je sigurnije, rece mi. Neverovatno je sta ta stapina moze da izdrzi. Jeste teska ali ionako stoji u drzacu, niko nije lud da ceka sarana na Dunavu drzeci stap u ruci citav dan.

Naravno da ga je izvadio posle lepe borbe.
Poruka od: mountainriverfishingstyle poslato 01 Septembar 2022, 14:11:30
to nije sustina pecanja takmicarcima
moze na babus ili na lesku ali nije to to
Poruka od: pex poslato 01 Septembar 2022, 14:13:47
Pusti to cantimetar - gram. Pogibija. a i što ne staviti makinu i uživati sa lakim kompletom.

Poruka od: sona poslato 01 Septembar 2022, 19:37:43
Svojevremeno sam pecao takmicarcima,i jednom mi udarilo verovatno Sarance samo sam gledao kako savija pa isteze i onda kvrc i izvuce kopcu i odee.Pricao kolegi na poslu stari pecaros jednostavan odgovor nisi bio spreman.Taj dan sam presao na bolonjez i to je to, mada razmisljam da pazarim jedan lagan za uzivanje uz obalu. smiley033
Poruka od: nadal poslato 05 Decembar 2022, 10:52:56
Kako obezbedite da se delovi teleskopa u petljasu ne sudaraju unutra uzduz prilikom transporta, jel moze neka kesa da se nabije unutra?
Poruka od: sona poslato 05 Decembar 2022, 16:10:39
Kolega malo cudno pitanje,nisam nikad razmišljao o tom mada nisam ni primetio da se nesto jako delovi udaraju po vertikali.
Jedino sam u cep sa donje strane ubacio parce plute da ne udari kad sklapan,a za vertikalu ako navuces neki termo vizir onda smanjujes duzinu i mesto naleganja sto mislim da nije dobro za stap.
E sad ako te samo nervira lupkanje ne znam sta da ti kažem.Stap ne bi trebao da se osteti. smiley033
Poruka od: nadal poslato 05 Decembar 2022, 17:13:10
lupaju delovi bas dobro uzduz ako se ne pazi ili stavi neki amortizer
Poruka od: sona poslato 05 Decembar 2022, 19:07:12
Za sad nemam jos neku ideju,mozda mi sine a verovatno ce se jos neko javiti u diskusiju. :cheesy:
Poruka od: vladeta krstic poslato 06 Decembar 2022, 04:14:17
stavi parce sundjera u zadnji deo .
Poruka od: vradojicic poslato 06 Decembar 2022, 07:37:34
Nemoj sundjer jer upija vodu i tesko se susi kada ostane mokar unutar rukohvata.
Cepici od eva pene, nanizani na neki deo uzanog karbonskog segmenta. Tako ja pravim distancere za bolonjeze.
Poruka od: sona poslato 06 Decembar 2022, 08:24:22
To je ok, mada na bolonjezu postoje karike na koje se osloni distance,ako sam te razumeo za postavku istih.Al njiemu kad se sklopi smeta lupkanje koje po meni izrazenije u gornjoj zoni jer dole leze na cepu (gde sam kod sebe ubacio parce plute koja je meksa) smiley033
Poruka od: vradojicic poslato 06 Decembar 2022, 09:22:02
Distancer se pravi da se karike ne bi oslanjale jedna na drugu ili na vrhove prethodnih segmenata.
Stoji u rukohvatu, ima nekoliko prstenova od eva pene razlicitih prstenova na raznim visinama koji ne daju segmentima da se spuste do dna rukohvata.
Poruka od: sona poslato 06 Decembar 2022, 09:44:12
Poruka od: vladeta krstic poslato 06 Decembar 2022, 10:38:16
sundjer je jeftin, kad upije vodu ,stavis drugi.
Poruka od: nadal poslato 06 Decembar 2022, 10:41:11
bolonjez je ok, ima karike spolja koje ga drze kad je sklopljen, ali petljas je ceo unutra sklopljen i lupaju delovi ko blesavi kad se mucka uzduz
Poruka od: vradojicic poslato 06 Decembar 2022, 12:14:57
Citat: sona poslato 06 Decembar 2022, 09:44:12Ok u prvoj varijanti sam skontaio da je spolja,i da ga ih montiras prilikom pakovanja ovo sa unutrašnje strane je praktičnije ideja je odlicna.Jedino ostaje da se proba. :cheesy:

To non stop stoji unutra.
Poruka od: sona poslato 06 Decembar 2022, 14:18:02
Da skonto sam,ko sto sam i napisao  samo ostaje da kolega Nadal napravi testira i naravno obavesti auditorijumu zar ne? :cheesy:
Poruka od: vradojicic poslato 07 Decembar 2022, 07:16:20
Ma u takmicarcima je to nepotrebno...
Nema sta da se osteti.
Poruka od: sona poslato 07 Decembar 2022, 07:20:28
To i ja smatram da nema sta da se osteti,al kolega je pitao a mi smo tu da jel,da se bacimo u diskusiju. :cheesy:
Poruka od: Nikola016 poslato 12 Decembar 2022, 05:27:23
Pozdrav svima. U potrazi sam za dobrom sedmicom a ispala mi je prilika da za 240e nabavim novi Colmic Extreme Superior 7mt pa bih zamolio kolege koji su imali prilike da koriste štap da daju neke svoje utiske o njemu. Ja bih ga najviše koristio na jezerima.
Poruka od: nadal poslato 12 Decembar 2022, 07:27:35
moze li bilo koja sedmica da se drzi duze vremena u rukama?
Poruka od: sona poslato 12 Decembar 2022, 07:52:54
Nadal mislim da tesko ipak 7m teziste na kraju znaci krak od 6,4m,mozda neko krace vreme. Ja na 5m podacima jedan nosač pa ne moram da balansiram. Mozda neka vrhunska izrada. :cheesy:
Poruka od: pex poslato 12 Decembar 2022, 08:37:47
Tj Extreme Superior je naslednik Extremea.
E ako je imalo sličan to je najbolji takmičarac koji može da se kupi.
Makar što sam ja držao. Izuzetan štap i može da se drži satima u ruci (ja imam Maver Superlithium SL11 i ceo dan ga držim u ruci bez problema).
Jedino je osetljiv i nije za čupanje i dizanje ribe nego je bas fini i može se uzivati bas-bas. Za krupniju ribu obavezna upotreba meredova.
Jednom rečju apsolutno vrhunski štap i za jezero i za reku.

Poruka od: Nikola016 poslato 12 Decembar 2022, 12:24:49
Tako sam i ja čuo ali sam želeo da čujem informacije iz prve ruke. U svakom slučaju mislim da je cena skroz korektna u odnosu na cene u radnji i bilo bi glupo da propustim ovu priliku :smiley: Jedan prijatelj mi je danas rekao da je isti materijal blanka kao kod starog extreme-a samo su promenili grafiku blanka, e sad...
Poruka od: pex poslato 12 Decembar 2022, 13:19:20
Taj štap ima 5 generacija i svi su isti sem dizajna. Heheheheeheh.
'Talijanska posla.
Imam 5 i 6m ove štapove i savršeni su. Da nemam mog prastarog Mavera 7ca bi bils ista definitivno.
Po toj ceni je fenomenalna kupovina.

Poruka od: glos poslato 12 Decembar 2022, 13:50:08
Tržište nameće potrebu za stalnim izbacivanjem nečega novoga, kao i sa autima.
Proizvođači isuviše često pokvare već gotovu, dokazanu stvar, upravo zbog toga.
Bolje i da mjenjaju naljepnice nego da silom mjenjaju ( na gore ) karakteristike.
Sjetim se one Stele sa naprasno konstruisanim, SSO. Koji ima svoju svrhu ali nikako sa tankim pletenicama i kratkim zabačajima. A za koje je ta Stela konstruisana.
Ne javlja se Tonyboy sa iskustvima, a siguran sam da mu se do sada usjecala struna preko nekoliko puta.
Poruka od: Nikola016 poslato 12 Decembar 2022, 14:57:55
Ja sam odavno video Extreme 7m stariju seriju ali bas je bilo odavno, nikako ne mogu da se setim tog štapa ali ne sumnjam da je kvalitetan. Poručio sam ga, jedva čekam da stigne :lol:
Poruka od: nadal poslato 19 Februar 2023, 14:51:19
jel se plovci od 2 grama i manje zabacuju ispod ruke ili preko glave?
Poruka od: obradovicsrdjan poslato 19 Februar 2023, 17:53:49
Sve sto moze ispod ruke se tako i zabacuje. Zavisi od terena, sevara ispred, granja iznad...

Sent from my SM-A217F using Tapatalk

Poruka od: skvrl poslato 19 Februar 2023, 18:19:07
Tek plovke tezine manje od 0.5 g, najčešće 0.3, šesticom - padam u iskušenja da zabacujem iza leđa kada su nepovoljni vremenski uslovi. U tim slučajevima prelazim na teži sistem pre nego da zabacujem iza leđa čak i kad je to moguće.
Poruka od: Mileka poslato 11 Februar 2024, 18:46:44
Pozdrav, neka preporuka za petljaš 6m u rangu 5.000-10.000 din, za Dunav?

Treba mi kedere da pecam, problem je što naleti i po neka deverika / nosara malo krupnija pa gledam da kupim za mrvu kvalitetniji, svestan sam da nema tu bilo šta ozbiljno za ove novce ali možda neko ima dobra iskustva sa nekim manje zvučnim imenima.

Pecam od malena na petljaše kedere ali nisam nikada ozbiljno posvetio pažnju tom tipu ribolova, nego uzmem bilo koji i pecaj, sad bih da je malo kvalitetniji.

Hvala unapred u svakom slučaju.
Poruka od: sona poslato 11 Februar 2024, 18:54:18
Jeftinija i lako dostupna Formax varijanta THUNDER NG POLE 600.Mozda ne preterivati i sa ovim se moze izvaditi solidan primerak Deverike jedino obratiti paznju na kvalitet kopce na vrhu,ja sam moju preredio i ojacao ona plasticna puce odma. smiley033
Poruka od: skvrl poslato 11 Februar 2024, 20:25:14
Nanocore energy pole 600 za te pare (oko 2000 dinara skuplji od thunder ng a znacajno laksi a upada ti u budzet - 205g). Pre nekog vremena sam ga drzao u ruci, delovao mi je skroz ok. Thunder NG doduse nisam ali vidim da je 40g tezi.
Na te stapove svakako idu tanki najloni i svakako nikad ali nikad ne bi trebalo riba da polomi stap, dakle, ne dajes novac za snagu, taj kriterijum odradjuje i kineski za 1000 dinara... Cena je do do tvog komfora i uzivanja u samom pecanju ukoliko stap drzis u ruci dok vozis plovak.
Poruka od: komša015 poslato 13 Februar 2024, 00:35:43
Nanocore energy je glindža...
Poruka od: mrcko poslato 18 Februar 2024, 13:11:18
Za kedere je izvrstan. A biće i za sitnu belu. Pričam o modelu od 4m. Ali nije za krupniju ribu. Glindžavost već pokazuje na babuškicama veličine šake. Ali ih vadi.
Model od 6m me niti najmanje nije fascinirao. Pa sam odustao od njegove kupovine. Nije ništa lakši od rivercrafta iste dužine. Rivercraft bar nije glindžav na krupnijoj ribi. Ali nije za lagane sisteme (plovke ispod 1gr).
Poruka od: skvrl poslato 22 Februar 2024, 18:44:52
Kolega Mileka, bio sam večeras do Formaksa da pouzimam ponešto što mi fali pred vikend. Setih se kad sam prolazio pored štapova i otvorio sam i Thunder pole šesticu koju je kolega Sona pomenuo a koji ranije nisam držao u ruci. Energy 6.0 treunotno u Novom Sadu ni nema. Lično - po meni - sasvim pristojan štap. Po sećanju, Energy je ostavio bolji utisak na mene jer je lakši ali Thunder je lepo balansiran i dobar štap pogotovo kada cenu uzmeš u obzir. Mislim da oba itekako opravdavaju svoju cenu.
Nijedne ribe na bilo koji od njih dva ne treba da se plašiš uz predvez ne deblji od 0.14.