Plovkom na Dunavu...

Započeo slawisa, 01 Jul 2009, 19:36:25

NikolaNS

djmisha, taj deo gde smo se sreli ne dolazi u obzir  :no: pecao bih na onoj plazi sto je bila nizvodno od nas tada  :smiley:

Ovaj teren konkretno.
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

Vlado tu je dubina u zavisnosti od vodostaja do 4mt. Kada dodje voda onda se ne moze ni prici. Tu ima lepih panjeva i sigurno ima ribe ali mislim da voda jako brije. Evo bas veceras pricam sa MilanNS, pecao je prosli vikend nekih 100mt uzvodno odatle sa hranilicom od 120gr+hrana. Nije da ne moze ali je teren bas tezak odnosno izazovan. Nikola ce ipak dati preciznije informacije jer je to njegov domaci teren.

NikolaNS

Vlado, tamo na kamenju gde sam sreo djmishu i pexon-a ili ad finesa (ne secam se tacno ko je bio tu  :lol:) mozes pecati po vodostaju od 250 pa na nize.Voda bas dere i tu ne vredi probavati sa plovkom a ni sa feeder hranilicama.Teren je pun panjeva kamenja i zato ga domaci ribolovci izbegavaju i radje se drze plaze sa slike (Mali Vok), koju sam postavio ili terena uzvodno od skele jedno 300 metara, poznatiji kao "Kod kanala".Uglavnom su ti svi tereni letnji i tada daju najbolje rezultate.Ko potrefi daljinu i ko bude uporan moze da postigne zavidne rezultate sto podrazumeva od 5 kg pa navise (krupatica, sljivar, bucov koji se cesto zalece na crve, crnooka i u poslednje vreme verovali ili ne bodorka i to krupni komadi).Pesevi takodje mogu da upropaste dan, ali opet navodim da ih na pesku ima jako malo i plus kad bela legne na hranu, nema ni traga ni glasa od njega.

Verujem da brije ali mislim da bi se mozda moglo probati. Dubina je savrsena, dno isto, sa dugackim predvezima, plovci iznad 10gr... Kad dodjem zvacu vas da mi pokazete, pa da vidimo.

NikolaNS

Ne ne, tu gde su djmisa i ostali pecali na kamenu tu voda dere i puna je panjeva.A na slici sto sam poslao takva je obala sve do odseka kod kog se riba zadrzava i hrani. E tu treba baciti anker i pustati plovak 20 metara nizvodno od njega.

Samo da dodam, nisam ja bio sa Dusanom i Pexonom.
Ma vredi probati, sto da ne. Samo treba adekvatnu opremu poneti, deblje najlone (u odnosu na one vase 0,10) i teze plovke.
Ja cu se spustiti u te panjeve i u liniji gde vam je hrana cepati na feeder. Kako sam kvaran :)

NikolaNS

To ce ti Dunav razvuci do Crnog Mora  :lol: Najlon sam koristio uvek 0.16 sve dok mi ove godine nije pokidala. Na sir kad je raspalila na najlosiji stap, a dril zakazao morao sam onaj preklopnik otvarati zatvarati  :lol: ali dzabe  :cheesy: Sad ozbiljno, bice ti dovoljno 0.22 sa osnovnim 0.18 udica 12 Mikadova plovak 7 g 3-4 crva i udri!  :smiley:

Nidzo moj, lakse je Vladu da posaljes na Jupiter nego da mu kazes da stavi 0,22 na bolonjez. :)

Ma moze i 0.10 pa ce ga pesevi pregristi.  :lol:

0.22 nije isao ni na feeder svojevremeno, a na bolonjez ne ide deblje od 0.16mm. Na mec stapu moze 0.18mm i s tim cu da izvadim veliku vecinu mrena... :cheesy:

Kad bacite anker, gde se riba najvise grupise po vasem iskustvu-odmah na njemu, par metara nizvodno s obzirom kako voda raznosi primamu) ili duz celog traga 20-30 m nizvodno podjednako?

pexon

Vidim da se ovde zakuvava neko plovkarenje samo nisam skontao kad to planirate raditi. Nikola, nije Miša bio sa Ad finesom onaj dan već Grof. Ti i ja smo se sreli tamo nizvodno, mislim da je to onaj deo sa slike Mali Vok. Baš taj teren je po meni idealan po visokom vodostaju, pošto mislim da voda tu ne gruva kao na špicu a imaju i oni kameni štitnici (naperi), koji usporavaju tok ali i pružaju zaštitu ribi. Dugačak predvez i udri preko napera, mislim da bi najviše uzimanja bilo odmah iza prepreka.

Spojene poruke: 14 Decembar 2016, 16:53:23

Citat: NikolaNS poslato 13 Decembar 2016, 19:37:44

Ovaj teren konkretno.
Evo na ovoj slici se vide ti naperi, verujem da je Nikola ovo slikao po vodostaju ispod 200.

moze da se peca na plovak, sto da ne. Kada je Laki vatao one mrene ja sam pecao jedno 2 sata na bolonjez, ali uzvodno od skele na kamenu. Po meni, dobar teren da se peca mrena na plovak. Dubina varira, ima rupa, ali i plicih platoa od 2-3m, na jednom takvom , uzvodno od rupe u kojoj je Laki pecao, sam i ja probao ali nisam imao uspeha. Bacao sam pogace, dzak bi bio bolji 200%.  Plovci od 6-10g, ja sam tad koristio 8g cini mi se.

Druga stvar, teren kod signala mozda izbegavaju, ali to je po meni najbolje mesto za mrenu tamo, zato sam i seo na njega. Tu se suzava obala, i dolazi do ubrzanja vode. Odlican jul-septembar teren. Ja tu nisam ni jednom pokidao a pecao sam 2 puta. Odlicno mesto, cisto iza ledja, brza voda, jaka, nema guzve...  milina. Tu na plovak nisam probao ali bi moglo sigurno, mozda ne bas gde sam ja pecao zbog dubine, ali malo nizvodno na kamenu mislim da bi moglo

NikolaNS

Zmaje, od samog dzaka pa 20 metara nizvodno, a najcesce mi ga je uzimala 10 metara nizvodno od dzaka, mada vidim snimke na internetu da dodje i da jede iz samog dzaka.  :smiley:
pexone slikano je ispod 200 cm, a i za te kamene sprudove si potpuno u pravu. Bacis dzak odnosno anker na oko 10 metara uzvodno od tog prvog kamenog spica i pustas da predje preko njega i tu obicno slede udarci.A mi smo se sreli 5 metara uzvodno sa mesta odakle sam slikao  :rolleyes:
Ad, ja kod signala nikad nisam probao na plovak, ali nista ne mozemo komentarisati dok se ne proba. A kod skele sam samo jednom probao i tada je bas pocelo da seva i grmi tako da nisam upoznat sa tim terenom :grin:

Kad jede na metar ispod plovka od dzaka znaj da si sve pogodio i da je riba aktivna kako treba. Ne zaboravi da je sam plovak dzaka dosta nizvodno od samog dzaka, jer ga voda gura tj. gura najlon kojim je on vezan. Obicno kad je riba neaktivna dobijam na 15m ispod dzaka, sporadicno. A kad uzima na dzaku znaj da ti je dzak prazan za sat vremena jer ga skobalj, mrena, protfis, plotica razbijaju njuskom, jednostavno im hrana ne izlazi dovoljno brzo za to koliko su pri apetitu.