Pecanje skobalja

Započeo JokerKM, 08 Jun 2010, 12:02:58

Alex_Nis

Jeli trim jel ovo vestacka trava i jesi li je sam pravio, ako jesi, od kog materijala? Hvala! ;)

trim

Najlakše je kupiti sintetiku ali ako nema ono što tražiš moraš se nekako snaći. Prvi struk je iz čarape gore na slici, drugi struk je Gicina sintetika, treći struk je iz postave vojne uniforme. Ma najbitnije je da je rastresita i meka da u vodi leluja što prirodnije.

Plovak ja zakon

Alex_Nis

Kakvi rezultati se postizu vestackom travom u odnosu na prirodnu, par puta sam pomirisao prirodnu travu i ima jako specifican miris...pa me zanima da li to ima veze? Taj miris alge...

smudjoslav

...trenutno na Dunavu lepo radi skobalj na crva...komadi do 1kg. ali ima ih dosta, tako da je pecanje baz za uzivanje... :takoje:

trim

Prirodna trava je nezamjenjiva u sporijoj vodi dok u brzacima riba nema vremena da previše zagleda zalogaj a i sintetika ne spada sa udice. Uglavnom kad nađeš pravu sintetiku rezultati u odnosu na prirodnu travu su 1-1
Plovak ja zakon

zivko_89

Jel ste poceli.....ja nasao mesto, vidim skobalje ali voda je toliko bistra da na dva metara dubine vidim svaki kamen...probao pecati ali kako zabacim tako se skloni....idem ovih dana malo da rascistim i onda spreman cekam povecanje vodostaja...
..od kolevke do groba najlepse je pecarosko doba...

Shadrap

Probaj na travu, nije vazno koliko je bistra, cak i po suncu...

anesjuso

lovi li ko skobalja zimi i kako pronalazi zimovnike,kako se zalaze

leti hvatam na travu super na reci Limu ali zimi slabo,dali zimi Skobalj dosta slabije uzima ili treba pronaci dobre zimovnike

tubertini

Za zimsko pecanje skobalja moras naci zimovnik.Raspitaj se kod iskusnijih kolega iz tvog grada ili u ribolovackoj radnji gde kupujes pribor.Ako niko nece da ti oda tajnu onda moras da ga otkrijes sam.Prvi uslovno receno topao dan iskoristi da se provozas kraj reke i cim vidis dim sa vode tu zastani.Po ugazenosti staze koja vodi do reke da se zakljuciti kakav je teren - ako je samo utaban sneg ne silazi,ali ako je staza razgazena,a blato do kolena nasao si zimovnik.

anesjuso

hvala ti za savet sutra ujutru idem na skobalja cuo sam od par kolega za dobar zimovnik,i nasao sam verovao extra prirodnu travu u jednom brzaku ,pa se sutra javljam da vas obavestim kako je skobalj radio na reci Limu,bistro svima koji idu sutra u ribolov

danas nije nesto narocito radio skobalj na Limu samo 4 komada ali su solidna oko 1 kilograma po komadu,pozdrav za sve plovkarose

Милош ВШ

Ovo sam sam napravio pomocu vunice, deblje(tamnije) i finije(svetlije), ta finija mi mnogo lepse izgleda u vodi i prirodnije. Probacu prvom prilikom da pecam na mesto-brzak gde sam letos uspesno pecao skobalje, plotve.. :eek:

Zdravlje treba traziti na reci, a ne u apoteci.

VooDoo_Chile

:no:  Treba da ti bude prirodniji mamac. Teško ćeš skobalja na to da prevariš!

Ovako treba da izgleda:

Ne moraš sa dve udice, ali ovakva kao gornja ti treba. Udica treba da ima alkicu. Vežeš je klasično da najlon izlazi kroz ušicu. Kad si spremio travu, samo gurneš nazad najlon kroz ušicu da se napravi iznad čvora (a ispod ušice) omča i kroz nju protneš niti trave do pola. Zatim zategneš ponovo predvez i ona omča stegne travu tik iznad čvora kojim je udica vezana. Filament lepo namestiš da se sakrije malo udica i da prirodno izgleda i to je to. Na slici je "trava" od konca za opšivanje itisona, udica 12.
Nadam se da je bilo jasno...
POZDRAV!

Милош ВШ

Pa ne znam, verovatno da je tako, ali letos kad sam pecao na prirodnu travu pecao sam sa jednom udicom, a izgledalo je identicno kao ove sto sam napravio. Mogu ja da pisem ovde do sutra,ali nema nista dok ne izadjem na vodu i isprobam patent, hehe
Zdravlje treba traziti na reci, a ne u apoteci.

djuka81

pitanje sta je bolje za zimu koji mamac za skobalja ja pecam samo na hleb nekad dobro prodjem nekad nista da li je bolja trava i li hleb ili nesta drugo
Uhvati i pusti

vvuukk

Milose,na prvoj slici...gornji i donji struk,nemoj gubiti vrijeme s tim...U flasi,donji struk...pokusaj ipak...Nekad,dok je postojala fabrika Poliester u BL,nakupio sam,ko zna kakvih sintetika,svih nijansi...Al nista...Hoce samo tepih ili tepison (etison)...Cudno,ali tako je...Jos za nepoverovati,niti tepisona su premazane nekakvim bezbojnim lakom,te se sjaji i ne djeluje bas prirodno,al ipak ga skobalj uzima...Jos nesto,na vjestacke trave-sintetike,ribu ces prevariti u brzoj vodi,u sporijoj je prirodna trava nezamnjenjljiva...Vjerovatno riba ima vremena,da okusi,tj.isproba prevaru...Mada pravila su tu,da se krse...
U svakom slucaju,gdje skobalja ima,treba biti spreman i imati u priboru,dve,tri nijanse zelenog tepisona i dve,tri nijanse smedjeg(imitacija,stare pregorjele trave)...Ako danima radi u zimovnicima na hljeb,te se desi ,da par dana nece,treba probati na travu...Bolje na travu,nego na sintetiku,jer logicno,u zimovnicima je uglavnom sporiji tok...