Pecanje skobalja

Započeo JokerKM, 08 Jun 2010, 12:02:58

zivko_89

u principu to je taj sistem za skobalja, 0.14 podvez 0.10 udice, plovci...ali ima nesto interesantno vezano za skobalja...opste j poznato da se riba zimi drzi vecih dubina gde je voda toplija a strujenje vode manje...ali na manjim rekama kao sto je timok desavalo se da se krupniji primerci love u plicim delovima reke sa jacim protokom...malo cudno ali skobalj voli tekucu vodu...voleo bih da cujem vase misljenje o ovome i vasa iskustva na vodi na koju pecate...pozzzz svim skobaljasima....
P.S. Bez skobalja, ne valja... :cool:

djuka81

interesantno ali istinito kod mene na nisavi u mirnijim delovima reke love se primerci do nekih 500g a u plicim i brzim delovima reke veci i to dosta veci zasto neznam ali da nas idem pa cu da vidim po brzim tokovima
Uhvati i pusti

veliki skobalji su samci,ili se krecu u manjoj grupi,nekoliko komada,a zimi u vecoj dubini,sa sporijim protokom su skoncentrisana velika jata sitnijih i srednjih komada,a oni veliki i kapitalni nece da se mesaju i guzvaju sa boranijom... :wink:

zivko_89

pecanje skobalja j po meni jedno od najlepsih pecanja pogotovo zimi...

VooDoo_Chile

Na Velikoj Moravi pecamo skobalja zimi u brzoj i plitkoj vodi u pola reke na travu. Uzme i poneka mrena. Probao sam više puta istu stvar leti, jesenas dva puta i ni udarac. Znam da na Drini pecaju leti, ali na Moravi ga nisam uhvaito na travu dok je voda topla. Evo sad pre manje od mesec dana, čim je malo stegla zima, odmah je počeo da jede, a onda je kao i prošle godine nadošla voda... :veryangry:
Čekam da se vrati na nizak vodostaj, pa da probam opet dok ne prođe i ova zima.
Inače, u isto vreme dok ga pecamo bolonjezima u brzoj vodi (1.5m), sitni (100-200g) se javljaju ponegde i u dubljoj (3m), ali ređe i na hleb. Na travu dolaze retko ispod 0.5 kg.

kviskons

Peca li neko skobalja u Novom Sadu?
Koji vodostaj treba da bude, ispod tvrdjave su ga pecali, cini mi se?  :huh:

djuka81

ribolovac sam 25 god ali skobalja pecam od nedavno kod nas niko nepeca skobalja na travu zimi na hleb ,psenica ja iskljucivo na hleb na travu nisam probao jer neznam ni kako izgleda jer kod mene na nisavi(ginskoj)niko nepeca na travu pa bih voleo da ko ima neku sliku klip bilo sta da vidim kako izgleda i montaza za travu  :help: :help: :help: voleo bih da probam
Uhvati i pusti

I ja cu se umesati.
U utorak idem na Zapadnu Moravu na skobalja posto javljaju lepo vreme do 10 stepeni , nema vetra i nadam se dobrom ulovu.
Odprilike je sve receno sto se tice mamaca i pribora pa necu daviti sa tim.Sve je dobro ako daje rezultate ili je covek zadovoljan.
Javicu vam sta je bilo.

profesor

cikaivane,ponesi hleba i pola litre crva zamesi sa hlebom i ne vise od 3 crva na udicu.Nece krupan ali mrena i skobalj do 500 gr  :ok:Ali dodji ranije na taj vir gde ides da vidis u kojoj se liniji izbacuje. smiley033 smiley033 Ne hrani puno 5 do 8 kugli  :takoje: u prvoj hrani.

cikaivan

Odprikike sam tako i planirao.
Hvala na savetu pa se cujemo.
I sretna slava svima koji slave i lep provod onima koji idu na slavu.

šifus

danas sam drugi put u zivotu pecao skobalja i mogu reći da sam se oduševio, inače sam varaličar i krenuo sam sa drugarom na mladicu i pastrmku ali nije htela da jede pa sam pozajmio jedan štap i za pola sata pecanja imao sam tri komada preko kile na hleb, pecao bi i duže ali je vodostaj naglo porastao pa je prestao da jede. a pecao sam na vrbasu kod banja luke gde sam u gostima, inače sam iz vojvodine te mi je ovo bila jedinstvena prilika da ga konačno upecam. borba za svaku pohvalu a posebnu draž je dodalo to što sam pecao sa nekog visećeg mosta pa sam morao dugo da ga zamaram kao bi ga odvukao do obale pa onda da čekam dok neko ne siđe da mi ga prihvati. šteta što se danas vraćam kući inače bi svaki dan iša da ga lovim.

cikaivan

Zapadna Morava puna skobalja.Radi na crva i na hleb.Jedini problem je sto nemozes da nadjes mesto.Stigli smo na vodu ok 5 ujutrau i sve je vec bilo puno.Nema kvadratni cm gde se ne izbacuje i sa jedne i sa druge strane na metar od obale ili na sredini.Gde god da se okrenes u svakom trenutku neko vadi skobalja.Ja sam imao 5 komada i merili su 5 kila.Po mojoj proceni najmanje sam upecao jer su ljudi oko mene definitivno imali vise.Imao sam 8 otkacinjanja na metar od obale video sam ih.Mozda greska u opremi.Sutra idem u 4 ujutru pa cemo videti.Postavicu slike a sad odoh da spavam.

lokica

Ti si kolega odlicno prosao za razliku od mene. Ja juce bio kod Obrve, ima ga puno ali veoma slabo radi. Gde si ti lovio?

zivko_89

dosta si ti otkacio ali ne brini...kod pecanja skobalja to je normalno...dosta se otkacuju...probaj owner udice sa duzim vratom...pozzzz

Spojene poruke: 22 Decembar 2010, 17:18:47

i ako su tako krupni skobalji stavi 12 ili 14....

Spojene poruke: 22 Decembar 2010, 17:19:06

a za slike te duzimo...pozzz

Spojene poruke: 22 Decembar 2010, 17:21:35

Spojene poruke: 22 Decembar 2010, 17:22:48

skobalji sa timoka...izvinjavam se sto slika nije pored vode ali zaboravio sam aparat kod kuce...

Spojene poruke: 22 Decembar 2010, 17:24:42

zivko_89

Koristi opciju IZMENI da bi dopunio sadržaj u post.

cikaivan

Pecao sam juce u mestu Popovici to je kad prodjes Obrvu , danas sam prosao malo bolje ali su ostali bili generalno losi tako da je juce bolje radilo i opet puno kao oko.