Pecanje skobalja

Započeo JokerKM, 08 Jun 2010, 12:02:58

E Boga mi i moje je zadovoljstvo što sam upoznao i gledao zaista vrhunsko majstorstvo u lovu ribe bolonjez tehnikom! Vlado alal ti ćufte  :takoje: :clap2: :clap2: :thumbup: :thumbup: :tongue:

Moje zadovoljstvo nije nista manje, mozda i vece ali necemo se pretakati...
U nedelju je posle lepo radio na onom mestu gde smo bili ali sam bio preumoran da forsirano pecam. Ona troijica kolega sto su dosli iz Valjeva su imala po 15ak komada, kasnije i pristojno lepih skobalja, pokilasa i jacih.
Inace, gledam slike kakvog skobalja daje Kolubara ovih dana, na travu, komadi od 700-1200gr, sve regularna uzimanja... Dobra moja Kolubara, ali mala leti, srce vuce na Drinu.
Inace Marko Mimic je u Crnci otvorio sezonu mrenarenja, juce je imao jednu od 4kg.:)

pa 30 ljudi kad dodje i pravi vasar, pobegne riba  :cheesy:

StokaNenormalna

Peca li ko skobalja na Nisavi? Negde oko banjske rampe...

Kolubara, danas popodne za dva i po sata, mamac alga, takmicarac 7m, plovak Rizov 1gr, jedna udica. Imao sam i 3 spadanja...

cardinale

Šampionski cug se nastavlja. Alal vera, svaka čast!

Ista meta isto odstojanje.
Tubertini Level Tech 6905+Shimano Seido 1000 FA
Osnovni 0.128+predvez 0.104, Riyov 1.5gr, Owner Pin Hook 10, mamac alga.
Danas veca udica pa nije bilo spadanja. Mrena ima oko 900gr i borila se bas, bas dobro.

neske

sto je lepa Kolubara, a i ribe (dobro, mozda si mogao  Vlado malo da ih umijes  :rolleyes:smiley033

cardinale

Samo veća Udica i ne boj se. Što se mene tiče dokazana stvar. Vidim Rizov "utanja" dobro :)))) jel 33-ka?

bulmil

Neg šta

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока

Džamajka

Rizov dubi. Jeste 33.-ka, a danas cemo malo 68.-cu ako se stigne.
Ad, umijem ja njih nego se na obali izokrecu i budi kao krmad u prasini.:)

dinobeg

Poštovane kolege,
Pošto sam nov na ovom forumu a veći deo sam pročitao da ne ponavljam teme koje su obrađene, možda bude zanimljivo da se malo uključim.
Do pre 15 godina sam bio prilično aktivan ribolovac, skoro isključivo na plovak i na jezerima Uvac (nekad se zvalo Sjeničko) i Kokin Brod (Zlatarsko).
Tada dobijem neku upalu pluća i od tada nisam išao na pecanje do pre neki dan kad sam poslovno otišao u zaliv Šipovik na Uvačkom jezeru i na štap jednog poznanika ribolovca uhvatio na crviće za pola sata oko 15 bodorki. Kažu da radi i skobalj, pa i plotica a može da udari i šaran. To me povuklo i rešio sam da se ponovo aktiviram, a imam 2,5 godina do penzije pa da se polako pripremam.
Kupio sam dozvolu 5000 dinara i pribor o čemu ću malo kasnije a sad bi možda bilo interesantno da kažem kako sam nekad pecao i na kakav pribor.
Uglavnom sam pecao skobalja na Uvačkom jezeru na klizeći plovak sa dva sprovodnika na dubinama 6 do 8 m, glavni najlon 0.20 i predvez 0.18, i nećete verovati, sa teleskopom od 2.70 m. Isključivo hranio čvrsto napravljenim kuglama od hleba i isključivo na ružicu od hleba. I nećete verovati, bio sam jedan od boljih skobaljaša na jezeru, kad je komšiluk počeo da pita je li očišćena. Kad sam naučio da pravim sardinu koju svi volimo oštetio sam komšiluk.
Kupio sam opremu u free time u Užicu pa me zanima vaše mišljenje i sugestije za pecanje na jezeru koje u ovoj temi skoro da nije ni pomenuto. Oprema koju sam nabavio je sledeća:
Štap: bolonjez Shimano Super Ultegra 5m, 185gr, akcija 5-20.
Mašinica: Shimano Stella xg fi 3000
Najlon osnovni 0.128, predvez 0.104, udice 14 kratki vrat, 14 dugi vrat i 16 dugi vrat.
Razmišljam da uzmem i jedan dobar takmičarac od 7 m, 210 do 220 g.
Takođe razmišljam da nabavim i postavim negde kamp kućicu i postavim pored jezera i da pecam penzionerski.
Baš sam se raspisao, ali ne zamerite, aktiviram se posle 15 godina
Pozzz

cardinale

Pa beže dobro došao, i dobro se vratio. Pisano je o opremi dosta na forumu, u slobodno vreme iščitaj neće biti zgoreg. Pošto je Sjeničko jezero moja uža specijalnost, pa i taj zaliv koji pominješ evo tu sam sve šta treba. Za početak, mislim da trebaš razdvojiti štap za pecanje sa klizačem od onog sa klasičnim bolo sistemom. Potrebno je da ima veće vođice i ne mora biti dužine kao standardni bolonjezi. Recimo 4,5m je sasvim ok po meni.