Pecanje na Drini

Započeo white, 23 Januar 2009, 13:43:04

Citat: Bigash poslato 23 Januar 2009, 07:39:15
\Eee da vidis muke ,mi na Drini, ja match 4,20 ,a ovi lokalci 6-ice bolonje, a rokamo 50 m na sred Drine  :eek:

Kad se onda nijesam samoubio nikad necu  :help:

evo kad zavrsi mladice, idemo zajedno na Drinu ... ti pecaj skobalja, a ja cu da blejim  :cheesy:
sad pred vikend su Gica i ekipa osasavili skobalja i ploticu ... brate za 5 dana su imali preko 500 komada ... a Gica sve C&R, a ovim lokalcima nije dobro ... ma da se injima posrecilo kad je Drina pocela da gruva, gica hrani, a voda svu hranu pomera do njih ... poslednji dan kad je to bilo, Gica imao par krupnih, a ovi ispod njega olupali skobalja, kao sljivu ...

Al da idemo s Gicu, dje ti i ja da tumarramo po Drini , uvaticemo kaco  :rlol:

Citat: Bigash poslato 23 Januar 2009, 13:48:26

Ma sta ce ti onaj dusmanin ... idemo za svoj gros ... ima 3 zimovnika koja znam, sta ce ti vise ... samo uzmes taj "gica mix" i teraj ... ima klekovace, a za sve ostalo cemo se iskomplikovati  :wink:

Čim ćeš pecati Bigash, Trianom?  :huh:

Cime drugo  :huh:

Bar ima 5 m  :cheesy:

aco

nesto mi ne stima,

Bigs-e, ne trebaju ti nikakvi miksevi svrati pored mene po travu ako ces skobalja ako se montiras za mrenu onda teleci sir. E, u tom slucaju najlon 0,20mm udica 10

white

to sto tebi ne stima, to je tvoj stav ... a ja sam ispricao ono sto sam gledao, ubio je covek ploticu i skobalja na crva ... a ovi sto su pecali na travu, nisu se bas proslavili ...

aco

ma, ne ljuti se :no:, kakav bre moj stav?
Aj kad si zapeo onda da malo pojasnim, na kraju tema je poprimila drugaciji tok. Sa Bigashom se salim unazad godinama iako ga nikad nisam licno upoznao, ponekad sam ozbiljan a, ponekad ne. Ali je sigurno da se "moje" pecanje razlikuje od velike vecine ovde, sto je donekle prihvaljivo, u takvim okolnostima i prenosim drugima. Novine,  casopisi,... knjige o ribolovu su toliko indenticne da mi je ponekad dovoljno da procitam naslov i da znam sta se hoce reci ili da budem direktniji prodati, tu je zec svi se trude da prodaju svoje parce magle. Ne ti nego bilo neka mi kaze cega se najvise seca iz procitanih novina, reklama i mesta gde se moze kupiti to i to :takoje:, da koncipiramo em, kinta za novine em, kinta u radnju, a, riba najo i onda pocinje hvalisanje moj je duzi (naravno stap a, sta si mislio) :wink:, moja je laksa i tako dalje i tako dalje. Nemam nista protiv kupovne hrane (mozes je i sam sto puta bolju napraviti) hemije(kradu je po velikim konditorskim industrijama) ali mi je toliko neverovatno da covek moze nasesti na to da je ribu uhvatio na ananas ili nesto drugo. Da ne duzim vidim da ce zadnjih nekoliko postova vrnuti u birtiju, gde je mozda i mesto...
Sad i da potvrdim moje tvrdnje, zapravo pravi odgovor si dao upravo ti svesno ili ne, naravno da je razbio ribu na crva jer je sa crvima i primamljivao i naravno da ce riba pre uzeti crva nego bilo koji drugi mix. A, zamisli kolike sam budalastine slusao o "bolovanju" ribe ako se primamljuje crvima, a sta je riblje okruzenje mix ili koje kakvi insekti racici i drugo...
pozdrav,
te-nay :wink:

white

druze niko se ovde ne ljti, ja sam ti samo preneo sta sam video... a video sam da je covek hranio i da je hvatao, dok su drugi blejali.. e kad je voda krenula, onda mu je pogurala hranu na nize, pa su onda ovi blejaci poceli da hvataju, a on je blejao.. pa je prestao da baca... pa su svi poceli da bleje i na kraju zavrsili u kafani ...
a da je Gica majstor, jeste !!! i ta fora sa njegovom hranom je nesto novo za skobalja i ploticu, tako da, treba probati pa komentarisati ...
i ja sam uvek sumljicav, dok me ne uvere u suprotno, a u ovo su me uverili.

ps. za nekih 4 dana pecanja su uhvatili MNOGO ribe (skobalja i plotice), dok drugi nisu bili ni blizu ... i sve su pustili... tek kad smo mi dosli, doneo je par plotica da napravi fis paprikas ...

Bigash

Paz ovako, sad malo ja  :cheesy:

Ja sam bio 3,4 puta na Drini i lovio skobalje i plotice iskljucivo na travu , i to domacin zagazi nedje u pm iscupa kolko nam treba, zna koja nijansa lovi, postavi nas na mjesto br.1. ili br.2 i udri !

E to mlacenje s travom se malo kosi s mojijem poimanjem plovkarenja bijele ribe  :shocked:, u smislu ja naviko da odaberem mjesto i da hranom privucem ribu, te izborom mamaca pokusam odvojiti krupnije!

E a kad vidim ove majstore(a stvarno to i jesu) kako love na travu, jbt ga , necu ja da experimentisem 300 km od kuce  :eek:
Oni kazu da se na crve i ljeba love samo sitni skobalji, oni do kilo  :eek:

E sad, je li reklama , nije reklama, jbm li ga, samo znam ako Vajta masti i ako popasemo da e n a e b o  :bye: :lol:

white

od 01.03. krecemo ... imamo fore do aprila (kad krene bucov) da pecamo skobalja i plojku ...

Draguljce

Ljudi treba mi pomoc !!!

Vidim da zivite u blizini Drine, pa bih vas zamolio da mi preporucite neki dobar zimovnik, po mogucstvu u blizini Bacevaca, posto dolazim negde oko 1.03.2009. na kampovanje (znam da je na prvi pogled bolesno, ali imam svu potrebnu opremu da mi ne bude zima, a i ako bude, drug ima kucu u blizini tako da ne bi trebalo da imamo problema !!!)

Djole

Draguljče, koliko ja vidim jedino je Aco prijavio da živi u "Vukoje.ini", a ako tome dodaš i Bigaša koji je Drinu video 3-4 puta onda ih ima čak dvojica!!!  :rlol: :rlol: :rlol:

Citat: Draguljce poslato 28 Januar 2009, 14:42:27
...po mogucstvu u blizini Bacevaca, posto dolazim negde oko 1.03.2009. na kampovanje...

ubedljivo najbolji zimovnik, ako imas auto (par km udaljen od Bacevaca), je Spomenik ... moras da pitas nekoga od ribolovaca, d ati objasni gde je ... trenutno je to najbolja lokacija za skobalja i ploticu ... to ti je uz put (sve je uz put, al ovo je bas pored puta  :smiley:) ... pa onda imas Djedov vir, pa Ivanko 1 i 2 ... al to je sve prema B. Basti ... a u Bacevcima mozes da pecas na Vojci (jedno od mojih omiljenih mesta ), extra zimsko mesto i ispod Bacevacke reke ( sa bosanske strane pecaju kao ludi ) ...
ps. pokusaj da na ovim lokacijama izbegnes vikend ili dodji ujutru bas bas bas rano  :wink: