Na zrno žita sva riba hita... pšenica

Započeo Sp1tF1re, 04 April 2010, 09:19:50

Ja psenicu kuvam skoro do pucanja zrna, znaci zrna nabubre ali ne puknu, tek pokoje.
Posle izvadim iz vode i stavim u cantricu u koju srucim 5, 6 kesica vanilin secera tako da ujutru za pecanje dobijem bas dobru aromu.
Iskreno jednom sam samo nabo babusku na psenicu i jednom uhvatio par deverika.
Inace uvek mi privuce bodorku pa sam poceo da je izbegavam.:)

sale54

Vrela voda belija i sve to u termos sutra otvoris i milina.

zoki80

Pokušajte da odvojite deo kuvane pšenice i da ga tretirate praškastom aromom i javite rezultate... :wink:

darkonedeljkovic1981

ja sam u kantici skuvane psenice dodavao aromu tuti-fruti, karamela.. vanilu, cimet, cak sam stavljao i med,  i tada kada niko nije imao bitnije rezultate, ja sam pecao krupnu babusku, bodorku, deveriku.... ne krecem bez kuvane psenice..... :ok:

Marko.

Probacu da ubacujem arome u psenicu.Dali dodajete konzervans da se ne pokvari?
Ја не одлучујем да ли ћу ићи у битку по томе колика је сила која ми прети, него по томе колику светињу браним!

ljumi

Cesto koristim psenicu na fideru i obicno ne upecam vise nego vece komade.Pecam uglavnom na Savi  a od aroma koristim one za kolace (tridesetak dinara flasica),najbilje sam prolazio sa jagodom. Naravno obavezno je dodajem primami.

Citat: Marko. poslato 24 Februar 2013, 16:20:55
Probacu da ubacujem arome u psenicu.Dali dodajete konzervans da se ne pokvari?

Samo aromu . Ja ne vraćam kući tako da nemože da se pokvari. Pošto pecam na feeder stavljam je u hranilicu na kraju ( u sendvič ) i nahranim ribice....
Za svako pecanje kuvam novu pšenicu .

mouseattacker

Ranije sam procitao da ne treba stavljati puno psenice da se riba ne bi zasitila, istina ili ne?
Kuvao sam zito prosle godine ali nisam pazio na to koliko dugo se krckalo pa sam uvek dobijao raspadnuta zrnevlja... :no:

obradmiki

Da se nebi zezao oko kuvanja ja koristim cukovu i mogu reci da je odlicna,nekvari se tako brzo

Marko.

Ma znam da je lakse kupiti ali ja vise volim da pravim sam i da eksperimentisem  smiley033  smiley323 smiley113

lkocis

Kuvao sam danas malo pšenice za babušku.
Evo kako ja to pravim: slično kao kukuruz stoji 12h u vodi, kuva se 30 minuta (možete prilikom kuvanja ubaciti jedan karanfilic ili više) a zatim se sipa topla voda u jednu posudu i ubacite po želji neku aromu, šećer obavezno jel on služi kao konzervans, med, ubacite u tu posudu kuvanu pšenicu i onda u frižider.

a ovako izgleda na udici mikado lithanium br. 10

Acika

Sto ja nisam zito koristio do sada ne znam kad je ultra jeftino...Al to mora da se menja ove godine :takoje:

lkocis

Ma nisam ni ja koristio al ću probati ove godine pa ću videti kakve rezultate daje. Bolji su mi crvi i gliste ali to nemam da kupim kod mene u selu pa moram ići i Kikindu ili zamolim nekog da mi donese.

Citat: zex.raseta poslato 23 Februar 2013, 15:42:14

Ova ideja mi se bas svidja,nisam je probao ali ove godine sigurno probam.

Citat: obradmiki poslato 24 Februar 2013, 21:02:49
Druze,pitanje za tebe.I ja sam kupio cukkovo zito medjutim zrna su bila sva brasnasta i veoma gnjecava i pucala su prilikom stavljanja na udicu.Da li je i kod tebe to slucaj jer ja sumnjam da je ovom mom istekao rok trajanja obzirom da je u prodavnici bilo samo dve tegle.Inace moje zito je vise licilo na raskuvan pirinac.

Sto se zita tice,ne treba ka potcenjivati.Najkrupnije babuske sam na zito sa cimetom dobijao i pre dve godine sarana na dva zrna zita na divljoj vodi.Jako ga volim koristiti.Kad ima puno sotnih riba,naravno,treba ga izbegavati,pogotovo na plovak ako zelimo vecu ribu.