Mrena na plovak

Započeo Kićo, 23 Jun 2009, 00:48:54

tubertini

Mrenu nisam nikada ciljno lovio,već sam je sporadično dobijao pecajući skobalja na Drini.Malo po malo, otkrivao sam mesta gde borave krupni primerci - iz mog iskustva najkrupnije sam dobijao na delovima reke sa krupnim kamenom i jakim protokom vode.Na takvim mestima lovim plovcima od 5 do 8 grama u zavisnosti od vodostaja,a ni dubina nije mala od 3 - 5 metara.U mom slučaju najviše uspeha sam imao sa ružom od 7,8 crvića na udici br.12.Kugle tvrdo umešanog hleba i lepljeni crvići, plus uzvodno praćkanje čistih crva u zavisnosti od rada ribe.Od takmičarskih hrana najbolje se pokazala kombinacija od Mosele - Barbo special + Eksploziv.

zivko_89

pocecu ciljano da lovim mrenu jer preko leta slabo ganjam skobalj...tako da cu morati dobro da zasucem rukave jer dosad nisam pecao mrenu... :bye:
..od kolevke do groba najlepse je pecarosko doba...

SKRABLICA

Pravi ribolov.Borbena i nepredvidljiva zvijer na udici.Jos je atraktivnija za loviti kad joj se daje sansa finijom opremom.

zivko_89

u kojim delovima reke ga najcesce pecate preko leta i krajem leta.... :huh:
..od kolevke do groba najlepse je pecarosko doba...

Svenko

mrena obožava plićake i prelaze iz dubljeg u pliće...to jest sprudove...neravno dno, krupno kamenje i rupe, kao i kombinacija krupno kamenje i špilje su joj omiljena staništa...hrani se isključivo larvama iz alge kladofore kao i crvićima i račićima...zato često kusne veliki snop svetlo zelene alge pod uslovom da je puna crvića i račića kojima nemože odoliti....a kada joj dođe dan d uzima sve od snopa crvića do hlebne ruže....da li ponuđeno klasičnom metodom,zastavica ili tirolsko drvce....ja sam je najviče dobijao na tirolsko....uvek se nalazi na mestima gdde je korito suženo a postoji veliki pad tj gde je voda veoma brza......u tihoj vodi veoma je retka...nadam se da sam malo doprineo ovoj već zastareloj temi...bistro vam smiley033

matrix357

mrena,kraljica bijele ribe.uzima sve i svasta,od crva do kedera.voli malo brzu vodu ali je ima i u tisoj.voli dugacke predveze koji se vuku po dnu, najcesce uzima kada se ustopa plovak i predvez pretekne torpilu a mamac zaleluja iznad dna.sto je veca teze ju je uloviti na mamce za bijelu ribu.s gustom tresne na boilu na mjestima gdje se prihranjuje saran.posebno zadovoljstvo ju je loviti na lagani pribor.

vlajceman

Ja sam do pre par godina mrenu u ovo vreme pecao sa zabarskog mosta... Svi je jurili na dubinke a ja krupniju na plovak.
Most (taj stari) srusili ima 2-3 godine pa sad je nema nigde u okolini... Imao sam jednom komad koji nije bio manji od 4-5kg ali nikako nisam na 0.22 najlon mogao da je izvucem na most , puko sam tad  :rolleyes: ...
Stajali ljudi ceo sat i gledali me kako je drzim zamorenu a gorim sto  znam da nikako ne mogu da je izvucem, kao za inat taj dan niko camcem pod most ne juri sarana a non-stop ga jurili. Lepsu mrenu nisam video u zivotu. A inace sam znao po 15-ak komada preko 1kg da uhvatim na 8h ribolova...

Svenko

I kod nas pecaju sa mosta iako je zabranjeno....pre par godina čoveka ubila struja....a što se tiče izvlačenja sistem je da ideš štapom preko mosta do kraja...i kad stigneš samo neko od tog naroda ti pridrži štap a ti siđeš i uhvatiš je rukom smiley033

vlajceman

Bih ja , brate, ali most je bio iz prvog svetskog rata :S rupe u njemu koliko hoces... Nije se koristio 50-ak godina :S
Nikako se nije moglo ni spustiti sa njega jer je truo koliko hoces, zato ga i srusili... :sad:

Pecaros

Nikad nisam ciljno lovio mrenu,ali mi se desavalo da dodje na glistu (onu belu sto se obicno kopa pored vode). Video sam da su je ljudi pecali i na slaninu koju predhodnu malo sazvakaju.Cuo sam da moze i na sir ali nisam siguran za to. :bye:
Zato smej se do smrti,pocni da zivis svoj zivot.

Budi siguran da je kockica kačkavalja  :ok: mamac za mrenu. Mrena ga obožava kao i mesni narezak i kockice salame.A sve ovo ima intenzivan miris.

Pecaros

Pazi to za narezak sam nesto nacuo ali nisam siguran....Gledao sam ljude kako moze se reci Ubijaju sa slaninom... to nije normalno kao da im neko kaci ribe. Bukvalno ovako sam gledao  :eek:   :lol:

Zato smej se do smrti,pocni da zivis svoj zivot.

Fugu

E ovo su profi pecaroši, sa uživanjem sam ispratio ovaj klip, pecaju na zastavicu, tu metodu je Svenko pomenuo.
Citatda li ponuđeno klasičnom metodom,zastavica ili tirolsko drvce

Svenko

E ovi su klipovi super...I to bas sa reke na kojoj pecam...svaka cast druze :ok: bistro

Nemanja85

Pozdrav,
interesuje me ako neko moze da mi  kaze koji kackavalj da koristim pri pecanju mrene (ili to nije bas bitno)
I gde sada da je trazim, dal isto u brzoj vodi ili negde de je malo tise? Juce sam izlazio na reku i pecao skobalja, ali sam video ljude koji su pecali ispod mene na ruzu crva su uhvatili par vecih, pa reko ajd da probam ciljno da izadjem na mrenu.Inace ovaj sistem na zastavicu je fantastican, to mu dodje kao laki cek...ili gresim.