Galerija ulova 2012 - plovak

Započeo žex.rašeta, 01 Januar 2012, 12:28:23

soocer

Evo jedan malo ljepši šnajder od jučer uhvaćen na rijeki Savi na zrno šećerca! smiley033

Danas malo na rijeki Odri, 24 babuške sve na šećerac za 3 sata i još puno otkvaćenih! Sve su vraćene. smiley033

Uploaded with ImageShack.us

Bucov, 45cm, jedno jezerce u blizini Valjeva.
Nisam merio tezinu, otpilike 1kg, malo jace mozda.
Mamac, 2 zrna Frikom secerca.
Stap, takmicarac Marshall Liberator 6006 od 6m, osnovni najlon 0.12, predvez 0.10.

Bilo je jos dosta babuski i sarancica po 300, 400gr al nisam slikao.
Sva riba je vracena u vodu.

Sorax2401

01.09.2012 od 06h do 12h sve na ruzu hleba

Svenko

Rijeka Bosna....Doboj....Mrene su upecane na plovak u brzaku....mamac je ruža crvića i puževi smiley033

Bistro

Nemanja85

Evo malo da osvezimo temu. Danas sam bio J.Moravi koja je poznata po mrenama. Pecao sam na crva (jedan nanizan drugi zakacen za kraj.To je bila dobitna kombinacija)  plovak 2 gr jer mi je mesto dozvoljavalo. Krenuo sam sa predvezom od 30cm, ali sam imao dva otkacinjanja, doduse sljivara, ali sam zakljucio da moram da skratim predvez, jer ne kacim dobro ribu. Ubrzo posle toga kacim nesto krupno, po mojoj proceni mrena, krenula je u beg ka drugoj obali i onda sledi jos jedna moja greska...Nisam nastelovao masinicu, u jakom begu nisam stigao da je popustim i gubim dobru ribu. Medjutim to mi je dalo samo jos vecu zelju, jer sam znao da je riba tu.
Da smirim situaciju bacio sam dve pracke crva jedno 10tak metara iznad i nastavio (naravno sa popustenom spulnom   :cheesy: ) Posle kraceg zatisja, udarac i osecam ribu na stapu, vidim da nije velika, ali se fantasticno bori. Znao sam odmah da je siljka, dovlacim je i vadim lepu siljku oko pola kila, malo jace, ali tu je negde.
Nastavljam dalje, situaciju opet smirujem sa dve-tri pracke crva, na sledecu ribu sam cekao bogami dobrih pola sata... Ali vredelo je, ispred stene plovak naglo propada i ja mahinalno udaram kontru (mislio sam da sam stenu zakacio) i u tom trenutku krece show  ;D Vidim kako struna ide na gore, a ja ne mogu da uticem na smer ribe. Masinica u ruci samo popusta a stap se savija u kiflu. Posao je odradila malo masinica, malo ja amortizovanjem preko stapa Posle nekoliko min, izlazi mi prvo plovak na povrsinu, a posle i riba. Kada sam joj video glavu odusevio sam se, i pomislio "daj samo da je izvucem i mogu kuci da ide"    :cheesy: Iz prva sam mislio da ima vise, ali posle merenja vaga je pokazala 1kg i 300gr . Definitivno nemam procenu , ali u ovoj situaciji nije mi bitna velicina i tezina, bitan je dozivljaj i osecajkoji je meni pruzila u tih 5-7 min borbe   :cheesy:
Sobzirom da nisam sarandzija i da ne pecam krupnu ribu, nego uglavnom pecam belu ribu, imao sam jedno lepo pre podne provedeno u prirodi koje je ulepsala "kraljica brzaka"  koja je i vise nego zadovoljila moje pecaroske apetite   smiley033

lokica

Evo malo mrenke i od mene od pre neki vikend. Slika nije neka ali eto.

atoth

Jezero pored Kanjiže štek štap Maver na 11,5m gumica 1,6 struna 0,14 predvez 0,12 udica Drenan 14 ka mamac beli crv u kombinaciji sa šećercom

Uploaded with ImageShack.us

Svenko

Evo jednu zanimljivu nađoh u telefonu.....jedna od jesenskih najvećih mrena upecanih na Bolonjez šesticu i najlon 16ku.....mjesto se zna....kod krive vrbe na rijeci Bosni :bye: