Direktašem na DTD-u

Započeo skvrl, 12 April 2013, 18:08:01

kviskons

Babuška na DTD kanalu ti je sva u trsci. I trebalo bi da se hvata i na žito, kada već
hraniš sa istim.  :smiley:

skvrl

Kvisko, pecam na mestu koje je baš okruženo trskom. Uvek do sada, svaki put, sam koristio žito kao primamu ili ga mešao sa praškastom primamom i isto tako svaki put sam i pecao na njega, zabacim jedan plovak na žito, i nikad, niti jednom do sada nisam uhvatio meleza na njega ( ostale vrste bele jesam ). Ne znam zašto. Sve meleze  ( a nisam ih uhvatio puno, najviše dva po svakom pecanju, mada krupna ) sam upecao na noklu od kukuruznog brašna. Ni cukk kukuruz neće. Možda ja negde grešim ali eto... Inače pšenica belija ona kupovna u kesi je u pitanju.

kviskons

Proveri da ti zrno žita ne upadne u mulj na dnu. Teško ga babuška nađe ako je u mulju.
Napravi "okna" u trsci i malo očisti mulj.  :takoje:

Zarebabaja

Imas sećerac u autosportu ns,konyerva je sa defektom i košta 50 dinara. Ja taj mesam u prihranu i na njega pecam .  :bye:

knezevic76

kod mene u trsci na kanlu za babušku najbolji mamci su
1. više crvića na udici
2.hlebna ruža
3.glista (ako ne radi cverglan)
4.šećerac
"Neki bi voleli da voze sporije,ali,na žalost,više ne mogu"-Duško Radović

skvrl

Danas sam se baš prijatno iznenadio, upecao sam prvog šarančića na DTD-u. BIo je malo manji nego one babuške iz prethodnog posta sa slikom, moja procena oko 350 - 400 g došao na kukuruznu noklu. Divljak i iznenadio sam se, duplo ili više je borbeniji od meleza od pola kilograma. Vratio sam ga u vodu i nadam se da će doći i veći, samo, posle ovog "okršaja" sam postao nekako skeptik po pitanju izvlačenja šarana od 1 kg ili više takmičarcem, bar na tom mestu gde pecam,  ne znam kako bih ga sprečio da ode u trsku, i ovog sam jedva. Kod vikendice na dunavcu nema trske pa su tu šanse veće. Upecao sam ga na štap od 4 m i bilo je pravo uživnaje. I definitivno ću da pojačam najlon na 0.16 + 0.14 nekog kvalitetnog.

Hranio sam kuvanim žitom, komadićima nokle i nekom formax primamom sa aromom vanile, sve to pomešano. Bilo je i meleza i lepih deverika oko 300, 400 g. Pokušaću sledeći put da bacam samo žito, šećerac i komadiće nokle.

Knežević 76, poslušao sam tvoj savet međutim na više crvića na udici nije htelo ništa ni da pipne sem malih bodorkica, samo noklu hoće, bar je tako danas bilo a ni žito opet nije dalo rezultate. Izgleda da pecam na nekom baš čudnom mestu

Pa do 1, 1,5kg i mozes nekako da se boris s njim, ali sa tezim tesko... Najteze je odbraniti sam udarac sarana, meni je bezbroj puta otkinuo predvez od 0.12mm ili 0.14mm u samom udarcu. Ako ga tu zadrzim posle se nekako i izborim. Ali takmicarcem je zaista tesko.

IgorKi

Ja sam kod nas na DTD-u najbolje prolazio na glistu.Karakteristika mesta je da je uz obalu pojas trave koji na pojedinim mestima ide i do 4-5m.
Peca se ispred te trave,na mestima gde ima trske peca se uz samu trsku ali je 90% mesta sa pojasom trave.
Hranim sa brašnastom primamom (Maros Mix eco serija miris jagode) u koju dodam šećerca i na dva štapa mamac je glista a na treći zrno šećerca.
Uglavnom se hvata babuška od veličine dlana pa do nekih 400gr,bela raznih veličina a naleti i po koji šarančić do 500gr koji se naravno vrate nazad.Prošle godine sam krajem aprila za jedno pecanje imao oko 5kg babuške i bele plus 3 šarančeta
Žito do sad nisam nešto preterano koristio ali planiram da ove godine i njega uvrstim kao dodatak primami

skvrl

IgorKi, nema manjova kod tebe na kanalu ?

Ovde je glistu čim počne sezona ( sad još aj i nekako ) gotovo nemoguće koristiti. Jako često dođe manjov, proguta udicu i mnogi su jednostano odustali od gliste ( ja sam među tom grupom ribolovaca ), neki su toliko otišli u krajnost da pecaju samo na stiropor. Čak i šećerac manjov leti redovno uzima.
Primetio sam da na nekim delovima kanala manjova ima u značajno manjoj meri. Mali DTD kod Prigrevice na primer, tamo je redak i mamci životinjskog porekla se mogu koristiti. Kod tebe je verovato slična situacija. Taj manjov je baš iskomplikovao situaciju na "gornjem" kanalu u Novom Sadu gde pecam.

Raspoloživi mamci su nokla, žito, stiropor, i donekle šećerac.

Naravno ima i onih koje ne mrzi da stalno skidaju manjove sa sitne progutane udice, seku, čupaju i slično pa pecaju i na gliste i crviće.

Ove godine sam bio svega dva tri puta kod Neoplante. Za divno cudo niti jednog nisam upecao. Pecao sam na crvice i hleb a pes je zato zamenio munjova. Inace trava krece pogotovo posle ovako slabe zime. Tesko ce se tu pecati kad ugreje.

Sent from my GT-I9300

skvrl

Djimša, da, još nisu krenuli mada nije da ih nema, upeca se po koji, baš ih je juče neko ko je na mom mestu pecao pre mene izvadio nekoliko i ostavio u travi. Ja na šećerac juče nisam dobio niti jednog ali prošle sezone, leti, sam prestao da ga koristim zbog njih.

Ja sam prestao da idem na taj kanal i pre i iza prevodnice samo zbog njih! A tako sam nocu leti ubijao meleza tamo da mi je to bilo jedno od najlepsih pecanja u zivotu. Uzmem lepo jednu 6icu i svetlecu ampulu i ubijem meleza. Jedne godine kolega upeca prvog (do tada) i samo smo se pogledali kao da smo Cunami ugledali. :o

Sent from my GT-I9300

IgorKi

Skvrl naravno da ih ima i na ovom delu DTD-a i to u izobilju,samo u ovom periodu na plovak i glistu nesećam se da sam skoro uhvatio nekog.
Kasnije kad ugreje nema spasa od njih pa ni ja nekoristim gliste (ali ih uvek nosim za svaki slučaj) već kombinaciju stiropora i crvića,noklu ili šećerac,doduše u toplijem delu godine retko pecam na plovak.
Tad se prelazi na fider (pomenute kombinacije mamaca) i dubincima na parče na koje dolaze cverglani ali znatno krupniji od onih što dođu na fider.
Dobra stvar je što ih bar ja na ovom delu nisam dobijao na šećerac ili noklu dok su na stiropor i crvića gotovo redovna mušterija pa se mora kombinovati sa mamcima,mada ni tad rezultati nisu nešto preterano bolji.

skvrl

Danas posle posla onako na brzinu skuvam zito, uzmem samo štapove od 4 i 5 m i krenem na pecanje čisto malo da odahnem. Stignem na svoje mesto, nahranim kukuruzom iz konzerve, žitom i nekom formax prihranom na kojoj piše "carp". Lepo pecam do jedno pola 8, krupne bodorke i crvenperke na šećerac.

E ovde kreće priča koju sam morao da podelim sa vama, sa nekim ko će da razume.

Pecam na pecaljku od 4 m na mestu već opisanom na ovom forumu, iz privezanog čamca. Plovak izuzetno pipavo i polako počne da se izdiže gore, kontra, nisam dosad imao takvu ribu na štapu da bih mogao to s nečim da poredim. 2 sekunde u dubinu i pukne najlon. To je taj šaran kog jurim, kažem sebi, ali eto, nisam imao nikakve šanse. Najlon 014 + 012. Pola sata kasnije  primetim da opet nešto pipka plovak i udarim kontru. Tu počinje borba od jednog minuta, ubeđen da imam posla sa manjim šaranom kog sam već dobio na tom mestu ranije. Ne, babuška ( melez ) od pretpostavljam kilogram. Dovukao ga skroz do čamca, bez meredova, NISAM GA PONEO !!!, probam da ga prihvatim rukom, krene u beg i pukne predvez ali ne na čvoru, ne na mestu gde vezuje udicu nego na pola. Sad mi je već teško palo što je otišao, takvog nikad nisam imao. Namestim udicu i zabacim ponovo. Opet isto, kontra, krupna riba 10 sekundi na štapu i najlon pukne između plovka i prvog olova, svež, montiran pre pecanja.

E tu mi već dođe da plačem  :)

Dok sam zavezao ponovo sve u onom polu mraku i zabacio prošlo je neko vreme, krupne ribe više nije bilo. Na kraju jedna deverika od oko 400 g koju sam uspeo da ubacim u čamac i u čamcu najlon opet pukne nakon što se praćaknula... Užas... Spakujem se i stignem evo kući

Formax Casting Pro je jedno obično ***** od najlona... No pretpostavljam da vama iskusnijima to i nije neka nepoznanica.

knezevic76

Otkrio si to na najgori mogući način na žalost.To ti je nauk za ubuduće da ne stediš na najlonu.
Tako sam se ja ubeđivao sa prijateljem da solidan najlon od 100m ne košta dzabe 2-3puta od NEKIH najlona!