Crvenperka

Započeo STUKOLOVAC, 08 Decembar 2009, 03:21:35

profesor

Dobro ti nama dosao na forum i da dugo budes vuk. A sad izvini, lepo to radi ali nije bas blizu bg  :wink:

Filip030682

E sada nemas pojma pa meni koliko mi je krivo sto ja pa nisam u blizinu BG i sve one reke i kanale na koje vi pecate imao sam prilike i da pecam na na dunav exstra pecanjee.Dve godine za redom pecm na golubac zadovoljan do boga

Ivanhoa

Citat: Filip030682 poslato 05 Mart 2010, 18:53:51
Najveci primerci su bili i po 300 do 400 grama steta sto nemam slike zavrsile su u tiganj.
Uhhh šteta Filipe za te slike što su završile u tiganju !  :cheesy: Šalim se naravno dobro nam došao na forum !

Caky

evo malo bijele ribe

pogledajte tu boju crvenperkinih peraja, predivno. to su i njavece sto sam ulovio oko 150g
work is for people who don't know how to fish

Acika

Lepa riba nemas sta.Samo je mnogo lepsa kad se slika odmah po vadjenju iz vode i u prirodi  smiley033

Hemingway

Kod mene se peca na povrsini i kod mostova ..ako ima negdje Lokvanj tu su ..kod trske ili bilo kakvih drugih prirodnih zaklona ..posto je Crvenperka prvobitno jatna riba a povrsinski hrani usta su joj na gore prema povrsini ..kolega ih jedan peca ..pa sam posmatrao kako to on radi ..uzme vodenu ili takozvanu vaserkuglu plutajuci najlon sa ruzom hljeba ili cak vezane Musice a ponekad i prirodnu Musicu ..najveci njegov primjerak sto sam ja vidio je bio 600gr.Naravno da ih ima kapitalniji ali na Jezerima i priobalnom podrucju u dubinama nikako ...odrasli primjerci se hrane pretezno sa biljnom hranom najvise sa ,,Drezgom" ali u odrdjenom stadionu Drezge-mladi cvat..
,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

Acika

Ja mislim da one sitnije uzimju blize povrsini dok krupnije vise vole na dnu(ili u propadanju)  :ok:

profesor

jel zna neko da radi negde crvenperke otisao bi onako takmicarski.1 stap,stolica,hrana i da malo gustiram.Moze i p.p . smiley033

Profesore , svake godine u ovo vreme je radila na kanalu Sebesh ...lepe crvenperkushe i izmreshtene.

Acika

Trebalo bi da je ima po vecini bara i kanala  :ok: Samo nadjes pojas drezge i lokvanja i tu je sigurno  :bye:

profesor

acika,daj neki kanal u okolini bg .Mada i ovaj predlog od olova je sasvim na mestu.

Acika

U Bg-u da budem iskren nisam pecao(a ne verujem da cu skoro).Koliko sam cuo,nije veliki izbor terena(znam za Galovicu ali je tu valjda bilo nekih trovanja,zatim Petrac-valjda se tako zove).Mada ti je najbolje ako imas vremena i mogucnosti da odes povremeno do Opova,Sefkerina,Boljevaca ili Jakova(ne znam koliko ti je daleko).Tu je ocuvana riba koliko-toliko(ima i komercijalnih revira) a i lepsa je priroda u svakom slucaju  :takoje: Nisam ti nesto pomogao,ali za Bg i okolinu sto se tice pecanja nisam mnogo upoznat.

Profesore kanal Jarčina kod Progara,15 km od Surčina(Ne znam gde si u Bg a ima 35 km od Terazija).Ima sve ribe sem smudja,tolstolobika i amura.Najviše ima babuške bodorke i crvenperke.Ima i šarana.Pre dve godine je bila jedna za mene zanimljiva situacija.Ćale je sasvim slučajno provalio da radi riba(leto je bilo) samo pola sata od 5 do pola šest ujutro i odem ja sa njim.Tih pola sata (bez ikakvog hranjenja i pripreme mesta) crvenperka i bodorka su razbijale.Verujte mi svako je izvadio oko 20 komada veličine do 300gr.Već u 5:45 se jedva moglo dve tri upecati a u 6 smo išli kući.Dan pre smo pecali od 5 do 11 ali samo taj period je radilo.Vidimo čoveka dolazi u 6 na pecanje i mislimo se,zakasnio si bato.Tako je blo jedno 5 dana a posle nije htela uopšte.Inače taj kanal je odličan,ima dosta ribe samo je treba primamiti jer ima hrane u izobilju.

profesor

znam,znam, za to sad bas ovog momenta sa kumom o tome pricam  :lol: sto je telepatika hvala u svakom slucaju ako mi nesto jave i ja tebe obavestavam i na pp , :tongue:  :tongue: hvala kolega

Nema na čemu.Inače kad dolaziš iz Bg u Progar kanal ti je sa desne strane pa ako ne radi tu produžiš jedno 100 metara i skreneš levo Kad skreneš imaš asfaltiran put koji te vodi na rukavac Save-zimovnik.Tu ima baš puno bodorki i deverika.Ima i babuški ali pre dođu ove druge.Često kad ne radi na Jarčini radi u zimovniku mada nije uvek pravilo.Na Jarčini ja skoro nikad ne pecam na glistu jer od cverglana nema šanse da bilo šta dodje.Iako oni na sve idu,najbolje sam belu hvatao na ružu hleba,umešen hleb i na noklu.Dolaze i tada ali možda 4-5 upecam.Ako hoćeš krupnog cverglana na dubinac parče ribe i  za 20 min. maksimalno ti dolazi.Za satvremena ja upecam 3-4 komada od 300-400 gr.Pre tri godine sam otišao da pecam na plovak a kapija od pumpe bila otvorena pa mi dizalo skroz mamac na površinu i ništa niam upecao a ljudi koji su pecali na dubinku su u KOFAMA nosili babuške.Nisam verovao svojim očima kad je čovek pored mene prošao sa dve kante babuški.Baš sam se smorio tada jer nisam imao adekvatan pribor.