Bolonjeze kompleti...

Započeo vradojicic, 25 Oktobar 2011, 16:28:25

Nije mala za petice namenjene plovcima do 6gr, tankim.u bazi i srednje akcije, tipa Tubertini Rivera 1.00 5m, Colmic Fiume XXT 180 5m, Technium TE 3L-505 GT itd...
Ovaj Stradic u velicini 1000 mota 80cm najlona, jak je i ima dobar dril...

pavlovskig

Ma super je meni ja sam pecao I sa shimano symetre 500

tanasko

Ma stradik fk je svaki kao bonbona  :tongue:

Doduse, primetio sam i u Pirotu, a generalno i juzno da ljudi na bolonjeze od 6m, i to neke durunge od po 350gr stavljaju male masinice, spustaju haltere sto nize... A mi gore kontra, niko na sesticu, bilo kakvu ne stavlja masinu ispod 2500 po Shimanu a cesto i 4000. Na sedmice obavezno ide 4000.
Ova Symetre 500 FJ je bas igrackica, mislim po velicini, mogao bih da je nosim kao privezak za kljuceve. Inace je dobra masinica, vrteo sam je jednom.

Imam ovu 2500 na sestici , Energhia xr Competition

Lezi jako dobro   :ok: ali ne bacam nesto daleko i dubina do 2.5 - 3 m

pavlovskig

Eee kad bi ja u mom okruženju imao Drina Sava Morava....i ja bi kupovao 3000 i 4000 a na kakvim potocima pecam nekad je I 500-ka velika tako da posle exage 1000FD stradic 1000FK je dobar update A za male makare postavjene nisko na kraju štapa u pravuo si puno njih ih stavjaju a to izgleda tako smešno

Sale66

Razmisljam da u odsustvu smudja u Savi ove godine ponekad plovkarim iz camca.
Danas sam gledao Tubertini Maniac 4004,stapic kao penkala 170 gr,duzina 4 m mislim da je 15-30 gr
Kakav je stapic i da li je Biomaster 2500 tezak za njega?

Nenad Ristic

Eto i meni halter nije nikad iznad 25 cm,jer stap uvek uprem o kuk i uvek ga drzim na 60 stepeni od prilike, pa zamislite da je halter meni na 40-50 cm ja ne bi mogo dohvatiti masinicu :)

tanasko

Sve je stvar navike, ja nikada ne drzim stap na kuku pa mi odgovara da halter bude tako podesen da mi ne rukohvat ili ti 'end'kapa ne prelazi lakat. Inace u kontestu ove cetvorke, ja sam se takodje bio namerio na maniac bolo ali naidjoh na falcon hercules az 6 i to nov pa je on sada 'jaca' cetvorka u arsenalu a standardna je shimano nexave ax tr gt 4 kome je tb 2-10, za uzivanje sa lakim montazama :cheesy:

Ja cetvorke ne koristim...
A za halter, to zavisi da li je stap 5, 6 ili 7m. Na sesticama mi je gornji vez haltera na nekih 58, 59cm od dna stapa i to mi je savrseno. na peticama je nize, zavis od balansa petice, obicno na nekih 53, 54cm, mada imam Colmic Blizzard 5m na kom sam ostavio fabricki jer stap ima savrsen balans.

Sale66

Evo i mog uparenog kompletica za Savu
Tubertini Maniac 4004 10-30 gr sa Shimano Biomaster 2500,najlon Trabucco T force 0.18,predvez 0.16

Nekad smo drugar i ja visili na Bosutu i Studvi,na plovak nisam pecao ima sigurno 20 godina,a i tada smo vise koristili takmicarce.Neke stvari su se od tada promenile...jedva udenuh najlon kroz virblu 8 i sa cvikerima :)

Santjago

Sale66...

slobodno mozes tanji monofil...0,14 a predvez 0,12..

Forshlag04

Može li neko odgovoriti na pitanje, da li na vodu nositi jedan ili dva ili čak i više bolonjeze kompleta? Ja sam jednom u rano jutro na vodi polomio vršni dio bolonjeza, a ponio samo jedan komplet, tj. štap sa mašinicom. Ne samo da sam doživio stres, nego nisam znao kako provesti ostatak dana pošto mi je rijeka 100 km od kuće. Od tada nosim dva kompleta. Tako mi je i torba za štapove postala obavezni dio pribora, a u nju stavim i jedan komplet za mladicu. Eto, malo sam zakomplikovao odlazak u ribolov jer pored ruksaka i dubokih čizama, sada nosim i torbu za tri kompleta. Želio bih da čujem vaše mišljenje, odnosno direktno pitam: Koliko nosite bolonjeze kompleta na vodu?

pex

Za vodu koju znam, nosim dva stapa, a na vodu koju uopste ne poznajem ali znam koju ribu hvatam onda 4 stapa. A ako bas nista ne znam e onda nekad i 6 stapova.
Ja nikad ne nosim komplet vec razdvojeno pa najcesce ide jedna ili dve masinice sa brdom rezervnih spulni.

Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Ja i na Kolubaru koja mi je 10km od kuce nosim dva stapa, bolonjez od 5m i takmicarac od 7m, a kad idem na Drinu, Savu, Moravu nosim vecinom tri bolonjez kompleta, najcesce dve petice i jednu sesticu mada nekad nosim i dve petice i dve sestice.