Bolonjeze kompleti...

Započeo vradojicic, 25 Oktobar 2011, 16:28:25

KAo sto rece, isproban je do sada dosta puta, i dajem mu peticu...:) I Ja. Ako se u obzir uzme da mi ga je drugar prodao za svega 6000 dinara, a odlicno je ocuvan, mislim da bolje nisam mogao. Pecao sam i na Drini, i na Kolubari i na jezerima. Opasan stap.
Sesticu Cosmos sam drzao, nije bas lagana ali nije ni teska, mislim da ima 260gr. Ali sestica mi ne treba tako da mi ova petica fercera...
Pozdrav ljudi.

milivoj79

kupio sam supruzi neki teleskopski milo stap 20 -40 g za polovak i masinicu master feder + .   Dali je to dobra kombinacija ??  ima prednju i borbenu kocnicu masinica je bila 3600 din a stap 2100

matrix357

Citat: dule.r poslato 19 Mart 2012, 12:02:18
Verovatno si do sada pecao pomenutim stapom, i znas kakav je, ali eto hteo bih da podelim svoje skromno misljenje o pomenutom stapu sa tobom.
Stap sam drzao samo jednom u ruci, u prodavnici, i dobio bi od mene ocenu 5, u skali od 1-5. U poredjenju sa Shimano Techniumom i ostalim Falconima iz ponude Free Time-a iz Uzica, stap je ubedljivo najbolji. Jak, rekao bih pouzdan u borbi sa velikim ribama, kada se protrese vrh se smiri za sekundu, zaista za svaku pohvalu.
Ali (uvek ima "ali")...
Stap koji je pobedio u borbi sa Falcon Cosmosom je TICA Standard. Ako je Falcon zasluzio ocenu 5, Tica od mene dobija 5+.
Ako se vrh Falcona smiruje za sekundu, Tica se smiruje za pola sekunde. Tica od 6m je duga 6m, a Falcon 5.85 ( provereno).
To je ono sto sam ja uspeo da utvrdim posle dvominutog druzenja sa pomenuta dva stapa.
Zaista bih voleo da ih probam na vodi.

kada bi taj stap stavili u usporedbu sa bolnjez stapovima renomiranih proizvodaca dobio bi cistu jedinicu.ipak,meni je drago da se vama dopada i da vam odraduje ono za sta ga koristite.na svim bolonjez i match stapovima koristim gtm 4000.nije prevelika vec dapace radi kontra uteg u ruci.falcon je puno poznatiji u proizvodnji bilijarskih stapova.

pireli

imam SHIMANO CATAN-u od 6m,i malu masinu 1000.Pecao sam vecinom na Savi i Tamisu,pa mi se cini da mi treba malo veca masinica,Koja su vasa misljenja,fala:) :cheesy:

catana od 6m je relativno tezak stap,i sa masinom u vel.1000,komplet deluje lagano..,medjutim stap vuce na dole,a lagana masina mu daje slab kontra teg..,i onda tokom pecanja dolazi do brzeg zamaranja zgloba..,ramena,pa i celog tela...,da bi to malo ili malo vise ublazio i poboljsao treba na njega da stavis tezu masinu,a to je po pravilu i veca masina..,recimo po shimanu vel 2500 ili 3000..,komplet ce biti tezi,ali ce biti laksi za rukovanje,zbog malo boljeg balansa koji ce da pravi teza masina..,a druge prednost vece masine su  brze i lakse privlacenje  ribe a i praznog sistema,kao i mnogo lakse zabacivanje na vecu daljinu...1000-rka ide na jako lagane bolonjeze(ispod 200g) i kada se ne peca daleko...

pireli

Orka hvala na informaciji,moracu da stavim neku kvalitetniju masinu velicine 2500.A sto se tice stapa sve preporuke na njega, pozzzz

RiSb0

Mislim da je tu najpametnije poneti štap u prodavnicu u kojoj kupujemo mašinicu... Pa, eksperimentiši i sa veličinama i sa balansom do sutra  :bye:

matrix357

opcenito je sve ispod 3000 premalo.

forshlag

E brate, 4000 je previše za bolonjez. Kod italijana izgleda da važi pravilo: Na bolonjez od 5m ide mašinica veličine 1000 ili1500, na 6m dužine bolonjeza mašinica veličine 2500, na 7m ide 3000 itd.
Ali, po meni treba gledati veličinu špule. Ona ne smije biti malog prečnika jer u tom slučaju silk kod otpuštanja obično zapinje. A trebalo bi da fino, neometano silazi. U protivnom, zapinjanje se prenosi na plovak, a onda nema uzimanja. Naravno, govorim o tekućim rijekama kao što je Drina. Zato je odlična mašinica Daiwa TD-R (plava). Ima veliku špulu, a teška je samo 265g. Veličina mašinice 1000 po Shimanu je mala tj. ima malu špulu.

Pozdrav :bye:

pireli

Juce uzeo ovu masini i odma je isprobao na vodi.Mogu vam reci da sam odusevljen velicina 2500,a prethodno sam imao neku Milovu masinicu vel.1000

mokijam

Jesenas mi je drug koji ima bar jedno 6-7 bolonjeze od 100+ evra izmedjuostalih pozajmljivao i falkon cosmos bolonjez od 5m da pecam sa njim babuske u golubcu kada su radile u marini. Naravno da sam se odusevio sobzirom da sam do tada imao bolonjeze od 5 i 6m srednje klase. To me je odmah navelo da napisem 3 ceka i kupim cosmosa ali od 6m. Upario sam ga sa masinicom spro inspiration fd920. Moji utisci o ovom kompletu su sledece:
Odlican ostar stap, trpi cak i malo grublje tretiranje (sto radi taj moj drug sa njegovim, ja svoj cuvam kao oci u glavi) pod grubljim tretiranjem mislim na jake kontre, jake zabacaje i silovanje pribora pri cupanju ribe iz vode bez miridova. Mislim da je prilicno snazan jer sam babusane od 1+kg zamarao kao od sale. Vatao sam i par skobalja na moravi sa njim ali mislim da tad nije pokazao sve svoje mogucnosti jer je bilo hladno pa skobalj nije toliko bio borben.Sve u svemu stap za svaku pohvalu ove godine ipak tek ocekujem da ga isprobam u pravom svetlu i vidim sve njegove mogucnosti. Mislim da mi je jedina greska sto sam uzeo od 6m predugacak je za neke moje potrebe i vode na kojima pecam ali sta je tu je.
Sto se tice pomenute masinice povuklo me je da je kupim sto uz nju dolaze 2rucke i dve aluminijumske splune prenos joj je 5:2:1 zasad radi bez problema i mislim da je ok za bilo koji bolo.... Ali cenim da sam se zeznuo kod jednog jer mislim da je definitivno  bolje da se na bolonjez stavljaju masinice za mec ribolov (naravno odgovarajuce dimenzije i sa plitkom splunom). Moja logika je ta da sa mec masinicama uz mnogo manje napora i zapinjanja postizemo istu daljinu zabacaja kao sa obicnom masinicom samim tim i manje je opterecenje pribora i mislim da mec msinica ima jos dosta prednosti...
Da opet kupujem bolonjez definitivno bi kupio duzinu od 5 metra i definitivno opet falkon. Mislim da ima i boljih i gorih za te pare ali u ovaj sam se nekako zaljubio na prvo pecanje smiley001. Sto se tice masine za bolonjez obavezno mec masinica to mi je sledeca investicija.
PS: jedina zamerka na stapu koje me je iznervirala pri kupovini je, da li je moguce da stap koji kosta oko 150e nema zastitnu kapu  :no: :grin: nego sam ja morao da dokupljujem neku milo marke za koju sam pukao jos 400din  :sad:
Kako prepoznati žensku i mušku ribu??
-Baciš malo hleba pa ako je pojeo onda je muško,a ako je pojela onda je ženska!!

Svenko

Moj novi komplet je Tubertini 6 FP Profesional....6m....0-15 gr...težina 240 gr.....A mašina SPRO Serum 510........

Evo i slika sa lica mjesta  smiley033

Bistro

smederevac

Molio bih sve forumase za pomoc.Koji stap je po vama bolji:
-shimano catana bx telemac 5,1m ili
-tubertini 6 fp professional od 5m.
Za Savu i Dunav u Bg-u pervenstveno za belu ribu. smiley033 :cool:

Svenko

Shimano-Tubertini

90 min

1:0

A mašinica.... :huh:pa mogla bi i Spro Serum 510, Shimano Hiperloop 1000, Shimano Exage 1000..ne pada mi ništa više na pamet... smiley033
Bistro

Kada je Falcon Cosmos u pitanju mogu da kazem i sledece:
prekjuce sam pecao belu na Dunavu u Prahovu (na pristanistu) i lepo je radila ali je onda Dunav opao za sat vremena za metar i 20cm i otisao sam na Slatinski most. Gore je bilo nemoguce pecati na plovak ali sam video da svi ostali pecaju na dubinku sa hranilicom.
Posto nisam mogao da sedim uzeo sam Cosmos od 5m na kom je masina Nexave 2500RB i najlon Trabucco T-force 0,165, namontirao hranilicu od 20gr (prazna je toliko teska), napunio hranom i zabacivao po 80m na otvorenu vodu u travu.
Plasio sam se da stap ne pukne medjutim bez ikakvih problema sam izvukao par karasa od pola kg i jednu bodorku od 400gr, cupao udice iz trave.

Doslovce sam potvrdio koliko je ovo jak i dobar stap. Jos jednom mu skidam kapu.