Bela riba noću ili danju

Započeo AcMilan91, 04 Maj 2012, 01:36:19

AcMilan91

Planiram da idem sad za vikend na pecanje pa se dogovaram sa drugarom da li da idemo oko 7-8 uvece pa do jutra, ili da odemo oko 4-5 ujutru pa do popodne, sta je bolje po vama, ili tu nema pravila? :)

dok je voda hladnija svakako je bolja ova druga varijanta..,u letnjim mesecima i po velikim vrucinama,kada se voda ubari bolje je nocu,ali nije pravilo i zavisi od vode do vode..,sa druge strane nije sva bela riba(mislim na vrste) podjednako aktivna nocu..,neka je vise,neka je manje,a neka nije uopste aktivna nocu,ali i ovo je relativno i varira od vode do vode..,tako da neke stvari moras sam da provalis u praksi..,jutro i svitanje,pa narednih par sati su uvek izgledni periodi,u bilo koje doba godine..

Ima pravila: po vazecem zakonu ribolov je tokom zimskog perioda zabranjen od 20-05h, a tokom letnjeg od 21-03h :cheesy:

Svenko

Ma kolega naspavaš se ko čovek....Nema potrebe raniti...ko rano rani taj se ne naspava :rolleyes:...A u torbu staviš ampule ako riba proradi pred mrak ostaneš malo i pokušaš...mada kako kolega Orka kaže još je možda rano za noćni ribolov...to se praktikuje kad zvezdan pravo ugreje..tamo jul, avgust..... :bye:

Mangup

evo iz licnog iskustva dok sam pecao prosle godine na savi na jednom mestu riba se iskuljucivo javlja poslepodne dok recimo na nekim drugim mesto ne sa save riba radi iskljucivo ujutro od cega to zavisi ne znam  :thumbup:
Zver udara kad srce spava!

Milos5

Ja sa mojim drugovima uvek idem ujutru nikad uvece mada mozda nekad budemo i otisli ............

Mangup

skoro sam pecao na jezeru blizu mog sela i riba se iskljucivo ujutro pecala...posle podne naidje tu i tamo koja ali ujutro ima jedan cug i sta uvatis uvatio si!
Zver udara kad srce spava!

cvija021

Secam se prosle godine kod Neoplante radila je vecinom uvece nakon 18h.
Ove godine vise idem do Turije i tu su naleti prepodne  smiley033

StefaNs

Drugar i ja idemo sada u subotu na nedelju noc,na Jegricku,pecacemo na feeder uglavnom,s tim sto ce on belu,a ja sarana i amura...pa cemo da vidimo sta ce da bude,kako kazu "ko kosi,a ko vodu nosi"  :cheesy: smiley033

tomislav34

Po mom iskustvu u ovo ljetno vrijeme je bolje rano jutro. Tako da štapove zabaciš oko 5 sati i budeš na vodi dok te vručina ne otjera. Znaći do 11 ili 12 sati. Nakon 12 sati riba se smiri i ne grize. I krene opet tek nakon 4 ili 5. Međutim, riba puno bolje grize rano ujutro, nego u poslijepodnevnim i večernjim satima. To govorim isključivo za bijelu ribu.
... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

StefaNs

Ma prosli put smo bili dnevnu smenu i mogu ti reci da nam je riba podjednako dobro radila i ujtru u 7,a i posle podne,oko 2-3,tako da,ko ce to znati...videcemo sada pa javljam.. smiley033

Svenko

Reka Bosna u ovom periodu daje ribu samo noću.....ampule se pale oko pola 9 i peca se do ponoći a nekad i duže ako je dobra ekipa i riba radi smiley033

StefaNs

E ovako,bili na Jegrickoj kod Zablja,od 20h do 5h,imali jedno 20-ak komada bele ribe,tako od 300-600 gr,isla je solidno bela,al u naletima cele noci...imali i jednog sarka oko 4 kg.. zanimljivo je sto je sarko dosao na pribor za belu,na pola zrna kukuruza secerca,jedno 3m od obale.. uplasih se da ce iskidati sve,al sreca dugacak meredov pa mi trebalo samo metar da ga dovucem i tu je.. sve u svemu ja zadovoljan  :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Kićo

od 5 ujutro do jedno 10 i  poslje toga nista vise,em sunce ubije a i riba se povuce smiley033

Pri ovom relativno niskom vodostaju i visokoj temp. vode mislim da je jutro najbolji deo dana za ribolov. Veče zna isto zna dati dobre rezultate. Treba birati mesta sa većom dubinom jer je riba u plitkoj vodi u nedostatku kiseonika pretpostavljam otišla u dublju vodu .Zaključujem po izlascima poslednjih dana i nadam se porastu vode i padu temp. iste.  smiley033