Team Feeder by Dome Gabor

Započeo no names, 15 April 2017, 16:11:14

komša015

Prvo, ne treba ti bajt.. a "običnu" 5000 sam koristio od marta i to uglavnom sa 100gr hranicama.
Može se reći da je izdržala nekih 30-ak izlazaka i baš na snimanju "Priča sa vode" prozviždala na vođici. Može biti da je ostala samo suva.. al' ima jednu drugu manu. Rasklipovala mi se više puta iz čista mira, iako su klipovi metalni i na oko treba da rade posao... opet, to su smešne pare.

Aj sto se rasklipuje, nego kod zabacaja hoce sama da se uklipuje! A to nije vas zabavno kad zamahnes malo jace da bi zabacio 50m.

Coje

Citat: no names poslato 28 Jun 2017, 19:13:47
Veličina DG 6000 je kao po Šimanu 5000......veličina DG 5000 je kao kod Šimana 4000...od prilike da imate orijentacioni osećaj veličine.
Na Selektora bi legla veličina 5000 po mom nekom mišljenju. smiley033

pozdrav "no name", ako može samo jedan detalj za ovu veličinu mašinice, sa čime si uporedjivao sa šaranskim ili fider šimano mašinicama ?  Da li tu ima neke razlike ili to nije bitno ?

Spojene poruke: 04 Jun 2020, 14:22:57

Citat: zox poslato 11 Septembar 2017, 17:45:36
Mojoj na drugom pecanju zablokirala ručica,ni vamo ni tamo.Eno je leškari na sred kanala.Kud svi Turci tud i mali Mujo.Napraviste(i ja poverovao)legendu od mašine za 25 eura!Ne ide.

Nije za svakog pecanje !!!

Spojene poruke: 04 Jun 2020, 14:48:56

Citat: pexon poslato 28 Novembar 2018, 07:04:04
Moje dve 6000 rade kao prvog dana posle nepune 2 godine korišćenja. Na njima sam koristio monofil do 0,22, nanofil i strunu KK 0,12. Ne štekću, ne žvaću, lepo i relativno lako motaju, dril dobar, proban na šarančićima i mrenama do 3,5 kg više puta. E sad da ne kaže neko da je to savršenstvo za manje od 25 evrića imaju i mane. Line klip koji ove mašinice imaju 2 kom je previše ispupčen u odnosu na telo špulne pa tanka struna hoće da se podvuče pod njega pri zabačaju. Sa najlonom 0,20-0,22 taj problem nisam imao. Druga mana je po meni kratka ručica u odnosu na veličinu mašinice. Mislim da bi malo duža obezbedila još lakši rad i namotavanje hranilica težiš od 100 gr koje povremeno koristim. Eto tako nekako!  :cheesy:
p.s. da napomenem da nisam picajzla i da pribor uopšte ne mazim i ne pazim, znači nikad čišćene a pogotovo ne podmazivane, mada bi valjalo ponekad.  :rolleyes:

Da ne ponavljam celu poruku kolege"pexon link" ja se u potpunosti slazem mašinice su više nego odlične za ove pare. Ja sam uzeo modele TEAM FEEDER Master Carp LCS 4000, Pomenute mašinice sam uzeo pre oko 2,5 godine (III sezona). Cena/Kvalitet 10+ ....
meni je na modelu 4000 rućica skroz ok (ne znam sta je kolega radio kad je uspeo da blokira ručicu). Klip jeste malo izbačen, može da napravi problem kod zabacivanja, ja sam kačio u početku sad više ne. Koristim strunu 0,13 od samog početka. Vadio šarane od 6-7 kg vuče kao od šale, dril odličan-precizan, meni je to dovoljno. Imao sam prilike da pecam sa modelom Carp Fighter LCS 4000 - korektna mašinica sličnih karakteristika. E sad za neke veće težine preko 80g hranilica o tome će morai neko drugi da piše ja nisam koristio. Pozdrav drugari   :lol: :lol:

Spojene poruke: 05 Jun 2020, 00:22:26

Evo malo slika vezano za rucicu i klip na modelu dg master carp lcs 4000

mala samo digresija

"Vadio šarane od 6-7 kg vuče kao od šale, dril odličan-precizan"

saran se vadi stapom a masinica samo namotava najlon, tako da ne znam kako ona vuce kao od sale sarana od 7 kila. drugo, dril je ocaj teski, imao sam sarana na stapu pecajuci belu i stalno sam morao da drndam dril, ili ne prokliza kad treba ili suvise prokliza kad otpusim malo. morao sam prstima spulnu kontrolisati.

najlon se na lajn klip zakacio nebrojeno puta, sto nije prijatan osecaj kad zamahnes da bacis 40m a onda plusne hranilica ispred tebe sa sve opterecenjem na stap. posle 5 pecanja je zavrsila u plastici da poklonim nekom.

Coje

Naravno da mašinica ne vuče šarana, nisam bukvalno tako mislio hteo sam da kažem da nisam imao problema sa teretom i drilom, ok nije to sad tema, hvala za "digresiju"

Moje iskustvo je sa ovim modelom mašinice Team Feeder Carp Fighter LCS 4000 je definitivno odlično ja bukvalno nemam ni jednu zamerku, plus za ove pare 3000 din (25e) odlična. Neki dan sam nosio mašine na servis i da se podmažu, serviser kaže da je odlučna unutra, čista... za mene kao prosečnog pecaroša to je sve ok.

Ako može pitanje a da ne bude digresija, koju si tačno mašinicu koristio pre nego što si DG je poklonio nekome ?

Dome Gabor Team Feeder Log Cast LCS 4500 - 66e   (visa klasa za zahtevne)
Dome Gabor Team Feeder Log Cast LCS 5500 - 66e   (visa klasa za zahtevne)
Dome Gabor Team Feeder Fine Carp 5000 - 58e   (visa klasa za zahtevne)
Dome Gabor Team Feeder Fine Carp 6000 - 62e   (visa klasa za zahtevne)
Dome Gabor Team Feeder PRO Method Feeder 5000 - 58e   (visa klasa za zahtevne)
Dome Gabor Team Feeder PRO Method Feeder 6000 - 62e   (visa klasa za zahtevne)
Team Feeder Carp Fighter LCS 4000 - 25e   (srednja klasa)     ( ovu ja koristim - crvena )
Team Feeder Carp Fighter LCS 5000 - 25e   (srednja klasa)
Team Feeder Carp Fighter LCS 6000 - 27e   (srednja klasa)
Team Feeder Power Fighter 4000 - 20e  (niza klasa)
Team Feeder Power Fighter 5000 - 21e  (niza klasa)
Team Feeder Power Fighter 6000 - 22e  (niza klasa)

Još nesto voleo bi da čujem koji je tačno tvoj predlog mašinice veličine 6000 do 30 eura (marka, model, cena)
naravno da ispunjava ste profi tehničke uslove po tvom mišljenju

PS: Možda i ja da poklonim moje DG pa uzmem nešto bolje  :thumbup: :thumbup:

Coda88

Ako moze neko da mi pomogne oko izbora veličine masinice. Lupam glavu vec par dana, 5x sam pročitao sve poruke. Štap je ET Rubin Mach-Feeder 3.60 da li je bolja opcija 4000 ili 5000. Sto se tice spulne, najlona i hranilica do 40g 4000 mi zavrsava posao ali se bojim da ce lose stojati na stapu posto je manja. A 5000 mi nekako preteška mada sam kacio neke masinice što imam kuci oko 400gr i stap ima bolji balans. Nemam mogucnosti da probam uzivo obe. Šta uzeti?

djukic ns

5000 obavezno za 3.6 stap, nisu realne velicine, ona 4000 je bas bas mala

Slazem se.Ja imam 6000 velicinu i ta mi je taman vec godinama.Radi bez problema,sve pohvale i dalje.Odnos cena-kvalitet maksimalno opravdan.

Koristim 5000 na Rivercraft 150gr,nisam imao zamerke vuce hranilicu od 120gr. smiley033

Coda88

Hvala svima na pomoći. 5000 kupujem. 🙂

mirza22

I ja imam i 5000 i 6000 velicine bez baita, dobre masine za taj novac, treca godina evo koristim i rade ok, 5000 velicina na 3.6 stap taman, ova 6000 malo veca mada za rijeku i neka teza pecanja po meni taman.

Sent from my Huawei P40 Lite using Tapatalk

blaza

Stigle unapredjene PRO verzije DG Power Fightera.
Ako je neko nabavio,molim za info.
Ja sam prezadovoljan starom 6000, vuče 120-150gr hranilice

Pecaaa

Blazo ja sam narucio,u sledeci petak ce valjda biti kod mene posto covek ide u cetvrtak po robu.Pa kad stigne javicu

06 Mart 2023, 11:36:32
Blazo

06 Mart 2023, 11:37:21

06 Mart 2023, 11:37:54
Na oko deluju korektno.Jos.samo da se proba

Mileka

Kako su se pokazale nove TEAM FEEDER Power Fighter Pro ima li ko iskustva?