Penn

Započeo pikeman, 25 Mart 2009, 23:31:44

Toni, ok za Skorpion ali me sada zanima odakle im ove slike. Na masinama stvarno pise Slammer :huh:
Telo je isto, spulne su ponovo u novom dezenu i na kraju rucica kao kod SSa :eek: Ako bilo sta saznas javi molim te.
"Emotivno" sam vezan, i vec 20god. veran Pennu tako da sam se jako potresao :no: :rolleyes: :lol: :lol:
Hvala smiley033

elo

Pitanje za vlasnike Penn slamera, a i mala pomoć za mene:
Tražim rolu za lov mladice na Drini i izbor se sveo na Penn Slammer, pa me interesuje koliko najlona 0,45 stane na slammer 360, a koliko na 460. I da, isti bi upario sa lamiglas-om kenai killer koji je težak otprilike 310g.
Unaprijed hvala i bistroooooooo

Lomnica_city

Ameri svoje monofile oznacavaju sa lb za nosivost, a duzinu u yds, tako da i masinice imaju oznake u yds/lb, u slucaju ovih, 360 prima 240yds/10lb, a 460 prima 320yds/10lb, sto prevedeno u "nase" mere dodje 220m/0,28mm, odnosno 293m/0,28mm... Ja licno zbog 70m vise ne bih podneo 185gr tezu masinicu, a i 360 moze da savlada svaku mladicu...
Pozdrav :cool:

Lomnice daleko bolje poznajes materiju sto se tehnologije tice i tu nikada ne bih ulazio u diskusiju, ali posto pecam samo Penn-ovima ovde cu da repliciram, jer dajes pogresne podatke nicim izazvan :no:.

1. Na svim masinama koje sam imao za poslednjih 20+ godina pisale su i mere u mm i metrima :takoje:.

2. Ovo sto si napisao je sto se matematike tice, mozda tacno ali ne vazi za Slammere. Na njima pisu malo drugaciji kapaciteti. Trenutno mi je samo 260 u rukama i na njemu stoji 020-290, 025-220m.
Ne tvrdim da tvoji podaci nisu tacniji ali ovako pise na spulni :takoje:

Slazem se za 360, posto je neophodno i pecati sto laksim priborom a masina je izuzetno jaka :ok:
Elo, informacije o kapacitetima mozes naci na internetu, a mozes pozvati i Formax

rj

zašto kod penn slamera treba ić na malo veči model za teži spin (som, mladica)...slamer ima relativno malu i duboku špulu ...iz toga proizlazi da nije problem kapacitet jer špula ima dubinu ...ali zbog malog promjera i debljine najlona smanjuje se daljina izbačaja što je mladićarima bitno  smiley033

Citat: elo poslato 24 Jun 2011, 00:08:10
Pitanje za vlasnike Penn slamera, a i mala pomoć za mene:
Unaprijed hvala i bistroooooooo

Elo zar mora monofil u lovu mladice  :huh: ,zar ne bi rešio problem veličine mašinice i kapaciteta špulne sa upredenom strunom  :question:

RJ slazem se sa tobom, ali mi jedna stvar nije jasna  :huh: Koliko to njima treba metara najlona kada  uslovi-prostor na kom pecaju nisu bas komotni. Koliko to oni smeju da pustaju, pored jake vode, mesta prepunih stena itd. I na Dunavu svaku ribu pokusavamo da zadrzimo i ne damo joj da ide do kraja spulne :huh:

Usput, na 360 staje 028mm-265m, a na 460 031-292m smiley033

Našao sam neke podatke za Slamerice:
   Penn Slamer 260- 345gr 0,30mm - 165m
   Penn Slamer 360- 365gr 0,30mm - 220m
   Penn Slamer 460- 540gr 0,35mm - 220m

Kolega Elo, ako  si cvrsto za najlon i kapacitet ipak presudi, pnda nemoj uzimati 460 vec 560. Te dve masine imaju potpuno isto telo samo im se rotori i spulne razlikuju zbog kapaciteta. Razlika u tezini je neznatna :takoje:

Lomnica_city

Citat: twister011 poslato 24 Jun 2011, 11:04:36

Ne tvrdim da tvoji podaci nisu tacniji ali ovako pise na spulni :takoje:

Isto kao sto ti nicim izazvan opovrgavas moje podatke pogresnim, jer ocigledno nisi pecao sa dovoljno masinica, tu godine staza NISTA ne znace...
I ja sam preveo sta pise na njihovom sajtu za 360 i sta za 460, ti si dao mere u 0,20mm i 0,25mm kapacitetima, mislim da vise znaci mladicaru da zna kapacitet veceg precnika nego manjeg, mada je i 0,28mm tanko, trebao sam napisati za 12lb, ili jos debljeg, ali sad...
Pozdrav :cool:

:eek:
Lomnice ako zelis normalne-konstruktivne diskusije onda bar citaj postove na koje odgovaras, a ako ne, mozes i sam da pises sta god ti je volja.
Sam sam rekao da nemam dovoljno iskustva sa menjanjem masinica te nema potrebe to naglasavati.
Sa Penn-ovima sam pecao i pecam pa se usudjujem i da ih komentarisem.
Ponovicu ti bar sto se Slammera tice.

Na Slammeru pisu metricke jedinice, a i na ostalim Pennovima.

Mere koje si izneo ne stoje na Slammerima ma koliko god ko precizno preracunavao. Za svaki slucaj sam i preneo za 0,28 ali dzaba.
I ovo jos jednom  028-260m ay 031 - 292m.
Ako ti to ne odgovara moraces onima iz Penn-a da objasnis da grese :takoje:

maverick

smanjite situaciju...inace metlam redom dok netko ne uzme rolu i rucno premjeri koliko stane....osobne rasprave na drugom mjestu  smiley033

Nema Maverick ovde osobnih rasprava, procitao sam samo ono sto pise na mojim masinama. To su jedine masinice o kojima se usudjujem malo ozbiljnije da pisem samo zato sto ih posedujem.  smiley033

elo

Ljudi hvala što pokušavate da pomognete  :tongue:
U suštini hoću da kupim mašinicu koja je dovoljno jaka da se izbori s mladicom, a da opet nije preteška i da može stati dovoljno najlona (ali i jare i pare  - teeeeško). Nekako navijam za veličinu 360 (ako uzmemo da stane 220m-0,30mm, pa ako i uduplamo, laički gledano 0,60 staje 110 metara. Moglo bi proći. Biće borba prsa u prsa  :cheesy:). Pokušavao sam na internetu da nađem  kapacitet špule, ali sam uspio naći samo mjere u yardima, pa sam zbog toga potražio pomoć na forumu. Što se tiće najlona, opredjelio sam se za njega, jer sam dosad imao loše iskustvo sa strunama (biće da sam naletio nadupljake) jer su nekako lako pucale (prvo pecanje OK, ali već drugo - treće problemi). Da se razumijemo, nisam neki profi, u suštini sam početnik, i nisam kačio neke velike ribe, te iskustva o lakom pucanju govorim o kačenju za neke podvodne prepreke (panjevi, kamenje i sl). S druge strane koristio sam najlon Barkley big game i prezadovoljan sam snjim.Struna nije isključena, ali ako uspijem naći neku koja je kvalitetna. Hvala još jednom i ako imate kakvih savjeta na ovu temu, a i na druge, rado ću ih ćuti. Bistrooooooo

Elo, mogao si isto tako da naletis na los Big Game, a bilo je i toga veruj mi. Prema tome, potrudi se da nadjes kvalitetnu strunu, sto nije ni malo tesko, i polako se prebacuj na nju :ok:. Samim tim uzmi i manju masinu, i uzivaj. Sve ribe koje posle toga pobegnu nisu ti ni bile sudjene :takoje: :lol: