ForMax Attract Feeder 60

Započeo pikeman, 27 Jun 2011, 22:42:01

dragan77

Hvala limeni, potvrdio si moju sumnju. Mada ne sumnjam da je mašinica dobra, a cena za 3 komada je vrlo primamljiva.
Idemo dalje...

Mašinica za te pare i te kako puno obećava  :ok: ali je izgleda baš projektovana za feeder ribolov .

Šta može biti razlog uvrtanja monofila na ovoj mašinici? Već je bilo reči o njoj u ovoj temi smiley318. Monofil se uvrće da ribolov pretvara u mučenje, namotao sam strunu da bih sprečio uvrtanje, nažalost šok lider nije imun na frćkanje. Kada pokušam pecanje bez šok lidera uvrtanje se prenosi i na sam predvez od monofila. smiley197

Ovako izgleda vođica...

Da nije te falinke bila bi sasvim korektno rešenje za težak fider ribolov.

Ja sam imao dva komada ali Carp varijantu, ista masinica.
Prvo sam mislio da sam lose namotao, posle sam promenio najlon ali isti problem se ponovio. Cistio sam vodjicu,podmazivao, ma nema sta nisam radio. Izgleda da pod opterecenjem vodjica prestane da se vrti i ufrcka najlon. Na kraju sam prodao obe.

Al si ih usrećio...:)
Ja imam formax espirit sa baitrunerom. Bukvalno jednom pecao pre dve godine i evo sad ove da probam i baitruner ne radi nego rucno moram. Ocito za izbegavanje robna marka,mada imam jednu već 5god i sluzi...ko će ga znati....

meni se na shermanu odvrnuo sraf sto drzi gumu na rucici, ispao negde, izgubio ga i sad je masinica neupotrebljiva jer ta guma spada. potpuno nedopustivo za masinicu koja kosta 7 000 din da se to dogoi posle 5 pecanja . i nije se to samo meni desilo nego i miletu na njegovoj, samo sto sam sto je on primetio na vreme.

CitatŠta može biti razlog uvrtanja monofila na ovoj mašinici? Već je bilo reči o njoj u ovoj temi smiley318. Monofil se uvrće da ribolov pretvara u mučenje, namotao sam strunu da bih sprečio uvrtanje

Istestiraj tu vođicu kako se okreće pod opterećenjem.Da bi lakše pratio okretanje markerom iscrtaj tačkice po vođici. Moguće da se vođica pod opterećenje  ne okreće ravnomerno i češe stranicu .Tu ne pomaže dodatno podmazivanje  već fino brušenje "neradnog" dela vođice. Ako nešto zezneš nisam ti ništa reko.  :lol: :lol:

Vođica ima malo lufta, vrti se bez problema, pod opterećenjem se usled zazora malo ukosi ali i dalje okreće. Moguće da zbog tog ukošenog ugla frćka monofil. Kada bih nabavio odgovarajuću vođicu sa usečenim kanalom, to bi verovatno rešilo problem...

Да имаш неки лагер који пасује па да онда упоредиш. Можда биксна зеза! Овако ћеш тешко да провалиш...

Vođica zamenjena, problem rešen! Otpecao sam danas popodne, nije bilo frćkanja, nadam se da ga neće biti ni ubuduće. :cheesy:

nslemi

Gde si nabavio vodjicu..od neke druge masine ili original.Ako nekom zatreba da znamo kako i šta  :thumbup:

Skinuo sa neispravne mašinice od kolege, malo sam je brusio (bila je deblja od originala) da se uklopi i rešio problem :ok: .