Tolstolobik

Započeo Panonski Mornar, 02 Februar 2009, 21:05:18

Orka svaka cast na studioznom pristupu a i volji da podelis na ovako "kvalitetan" nacin svoja iskustva :clap2:
Nikola takodje cestitke za studiozan pristup ovom problemu. :clap2:
Ne pecam tolstolobika namerno, na zalost dolaze mi cesce nego sto bih zeleo slucajno i takodje nazalost, svi ko kuca :rolleyes:, ali ovu vasu prepisku redovno pratim jer je stvarno malo tema gde se pise na ovaj nacin, a da to nije ice i pice  :sad: :rolleyes: :lol:

Nikola Popov

Nema tu šta da se krije, a na sva pitanja odgovore dobiješ i sam kad što više vremena provodiš na vodi i isprobavaš svašta, pa što to ne bi podelili i sa pravim Vukovima, a iskreno koliko sam primetio samo oni pravi su i redovni ovde i aktivno učestvuju u raspravama, a koliko sam primetio tamo gde sam i tvoje postove viđao i ti se ne libiš da podeliš svoje iskustvo sa ostalima  :clap2: , pa što nas bude više takvih to bolje i ono vreme kad nismo na vodi kvalitetnije ćemo ga utrošiti  :takoje: . Na žalost sve je manje vremena koje provodimo na vodi.
Pozdrav i Bistro !

Citat: Nikola Popov poslato 22 Jun 2011, 23:25:11

Hah, to ti je mac sa dve ostrice :sad:. U svakom slucaju hvala, lepo je cuti i po nesto pozitivno :takoje:

Uzgred, vec sam pominjao vise puta da sam vidjao jako uspesne ribolovce na tolstolobika, tako da cela prica ima dosta smisla.
Iako sam obicno bio prisutan sticajem okolnosti, uzivao sam gledajuci citavu radnju, od cekanja pa do zamaranja. Sve se odigravalo na UL pribor i 100% sportski :tongue:

svetišaran

ja sam ga dobio dva puta, čekajući belu ribu, oba puta na usta i oba puta maleni komadi od oko 1kg... nisam ga ciljno pecao, ali planiram, jer se bori kao lav... šta li je tek kada imaš 5+kg na štapu, uh... želeo bih to osetiti...

Nikola Popov

Bio sam tri dana u Beogradu, pa sam uspeo da iskoristim priliku da svratim ispod Pančevačkog mosta i uspeo da nađem Tehnoplankton tablete. Sad još samo da nađem vremena i da odem na pecanje da probam ovaj sistem. Aaaaa što će biti  smiley001 , samo ako stvarno radi na ovo.

svetišaran

nikola, oprosti, ako nije tajna, koliko su te koštale?

Nikola Popov

Taman posla tajna, 200 dinara (2 Eura) pakovanje u kojem imaš tri komada, i imaš različitih aroma, ja uzeo anis čini mi se taj nekako najprimamljiviji za tolstolobika. Jedino je tako imao čovek, a ima i onu plastiku za montažu dva komada u pakovanju 150 dinara (1,5 Eura). Trebalo bi u Senti da dobiju uskoro, čini mi se da će tamo biti malo jeftinije, ali i ovo nije ništa samo da bik dođe, pa da idemo na koridu  :lol: .
Pozdrav

Oni bas bas krupni udaraju najbolje na gumice, premda i glavinjara nije losa :rolleyes: :lol:  :help:

svetišaran

ja ga neću ganjati još neko vreme, ali bio sam ispod mosta i pronašao tablete... tačno 200 din, s tim što sam našao tri arome i uzeo od svake po jednu: larva komarca, anis, čokolada...

još jednom hvala...

Imre

Evo i jedan Puffi {lebdeći mamak ,ima tema o njima}
koji je predviđen za tolstolobika i amura

Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........

Nikola Popov

Imre koja aroma je tog pufija, jel školjka? Ja imam isto zeleni ali sa aromom anisa, ali još nisam stigao da probam na njega.
Kum danas kupio u Zrenjaninu neki tehnopufi, ustvari kao neki stiropor malo većeg prečnika umočen u nešto belo, moguće neka smeša planktona, a na sebi ima sliku tolstolobika. Ako uspem da slikam postaviću pa da vidimo šta je to.

Imre

Iskreno,pojma nemam,
bio sam na pijace u Zr ,danas ,i video ih ,pa ih samo na brzinu slikao  :smiley:
trebalo bi da je nešto sa detelinom  :huh:

pogledaću za koji dan tačno šta piše....
Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........

Zvir

Ovaj od 17kg je ulovljen početkom jula na Tisi kod Sente. Gricnuo glistu koja i nije bila namenjena njemu.  :huh:

Borba trajala 20tak minuta.

acasim75

pa jel pecao i upecao neko na tablete?
od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

razotevs

Citat: Sp1tF1re poslato 29 Septembar 2009, 10:05:05
Najveca caka ili zez je u hrani koju mi zrenjaninci spremamo i pecamo ga kao saranaili amura na dubinku.A evo i recepta za tu primamu. Vekna starog hleba da popije vodu, iscediti i izmrviti,dodati isljuchivo BRASNASTU kukuruznu palentu(prekrupu),tri sake mleka u prahu i sve dobro sjediniti(kuk. brasna500-700g na jednu veknu starog hleba)Posto masu bogato stavite u hranilicu bitno je da prilikom zabachaja pustite da sistem potone tu gde je udarilo u vodenu povrsinu a zatezanje najlona vrsiti tek kad procenite da je sve leglo na dno.Ovakvipadom deo mase pravi vodeni stub koji Tolstolobik isprati dodna filtrirajuci mlech, a verujte da hranilicu celu usisa te ga tad kache udice u pokusaju izbachaja.
Normalno udice su sa kratkim predvezom 5-7cm ispod i iznad hranilice

Ja sam jedno vreme pecao na tom jezeru i tu sam provodio dane :) uglavnom sam pecao amura do max 3kg na plovak - petljaš. Prvi zabačaj na tom jezeru na dubinku sa sistemom koji si opisao upecao sam tostolobika od oko 3kg :) (posle više nikad nisam na isti način upecao tostolobika). Da dodam samo da je mleko u prahu ključna komponenta zbog tog oblaka
Ne znam za krizu dok mi ribe grizu!