Terpan

Započeo pikeman, 04 Mart 2009, 23:04:01

Veliki89

U nekoliko navrata probao da lovim iznad ovih gamadi tako sto sam stavljao plutajuce mamce medjutim nije bilo produktivno iz razloga sto se dole, oko hranilice okupi celo jato i usled gurkanja hranilice meni na fideru vrh ne prestaje da igra. Na prvu sam mislio da uzima mamac iznad ali nije bilo tako. Prosto ih toliko ima oko same hranilice da konstantno udaraju u "lebdeci" predvez. Ako kontriram na to "igranje" vrha uglavnom ga ubadam udicom za razne delove tela. Cim sam "odmorio" sa prihranom, bacao solo hranilicu, i aktivnost je prestala. Imam osecaj da sam istresao dzak vode da bi i to pojeli.  :rolleyes:

Kuvano žito kao mamac najmanje napadaju...i to ono bez ikakve arome.

vladimir022

I treba tek da bude onako napuklo, ali ako regan preovladava na vodi dzabe svee -.-

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока

djile1

Ovog leta sam ga prvi put upecao na Dunavu,na mestu koje posecujem od 2015...Juce mi drugar javlja da je i on dobio dva komada...jbg.... :sad:

Dunav je ovog leta nizak i spor. Na mnogo mesta gde inace tece voda-sad ne tece. To je razlog

djile1

Zmaje,hvala na objasnjenju  smiley033!Priznajem,pojava te napasti me bas smorila...Nije to masovna pojava,ali i jedan je mnogo,posebno na vodi gde ga nikad video nisam.

Beshla

Da li ovi barsko - kanalski imaju miris na mulj?

To zavisi od kolicine mulja u bari ili kanalu i da li imaju dotok vode tokom godine ili ne. Ako imaju, onda se manje osete. Ako ne, onda vise. Uglavnom, nikad nije toliko da se ne mogu pojesti.

krlenjuska

Citat: Beshla poslato 26 Avgust 2018, 21:07:20
Da li ovi barsko - kanalski imaju miris na mulj?

Ja skoro upecao nekoliko komada levo od mosta u Rumenci i nisam mogao da ih jedem.  Ove sto pecam u N. Sadu jedem bez problema jer se ne osete uopste. To vazi za svu ribu- sto je voda manje bara - to je bolje.

saliturk

danas poceo sezonu . bio od 17:20 do 20:30 . do 18h se nista nije desavalo , vec sam pomislio da je prerano . tek kad je pao mrak poceo je da radi  :thumbup:   skor : poneo kuci 17 lepih komada ( nema jos glavonja )  , 6 malih bacio i nekoliko promasaja . nisam imao turpake ( nema ih nigde jos kupiti ) pa sam pecao na crve i gliste.  lokacija : Sombor , VBK   smiley033
Da si juce dosao!

saliturk

Možda nije prikladna tema za ovo ali moram da podelim.
Bio sam ubedjen da je mit da Bass jede terpane odrasle već da jede samo male dok su u jatu. Upravo me je demantovao kolega koji mi je poslao ove slike. Naime Bass je težak 1,3kg i u ždrelu mu se vidi glava od terpana koji mu nije smetao i da pokupi Zaru.

Definitivno je jedan od mogućih rešenja za smanjivanje broja terpana ali na žalost zakon ne dozvoljava poribljavanje....  :grin:

Ma i štuka ga jede, a siguran sam i som. Više puta sam gledao kako ga kormoran lovi i guta.. Zna i on za jadac, pa kada izroni prvo ga sa kljunom gnječi i ubija, prevrće ga više puta, zna to da traje i po 5-6 minuta, sve dok ne bude siguran da ga je ubio, i onda ga guta.A kada ulovi bodorku odmah je proguta, u roku od 2-3 sekunde po izranjanju. Dosta puta mi se desilo na Savskom jezeru da uhvaćenog cverglana prilikom izvlačenja napadne štuka i da ga tako čvrsto drži sve do same obale..Cverglan bude bukvalno odran. Znaju grabljivice da sa njim moraju biti oprezne i da ga gutaju tek onda kada procene da je uginuo. Som drobi školjke i rakove a taman posla da ne može cverglane. Problem je što su grabljivice debelo proređene i ima ih sve manje i manje, a verujem da baš i ne vole da ga jedu, već ga hvataju onda kada nema boljeg zalogaja (bele ribe) ..

Nažalost, nema grabljivice koja ga jede brže nego što se razmnožava.