Terpan

Započeo pikeman, 04 Mart 2009, 23:04:01

pa evo, ovog vikenda je bilo prvenstvo srbije u fideru, pa su ga ljudi ciljano pecali i sa njim isvajali sektore. preko 500 kom za 3 dana...

Hehe, ajd nek probaju u 3cem kolu ciljano da ga ne pecaju da vidimo razliku.

kviskons

Zbog terpana su nasi lose prosli na svetskom prvenstvu.
Ako se ne varam, pecala se i deverika na kanalu DTD, mislim oni sa vrha tabele.  :cool:

Plovkaros7

Evo par solidnih komada za baru gde su upecani.Pecani na plovak,zbog obilja trave na dnu,na filet,udica 2.
Prosek je oko 100-150 g,ovih  12  vecih su zajedno imali 1,4 kg

Meni treba nesto mesnato za terpane. Prosle godine na terpan kupu sam koristio mesavinu Maros feeder-a, heleba, prekrupe, 2 tunjevine i cetvrt litre crva. Falilo mi 300 grama za prvo mesto, a 100 za trece. Dobro se pokazala mesavina, ali sam podbacio sa realizacijom zbog loseg izbora udica. Bedak.

A da probaš ribljeg brašna jakog da umešaš  :rolleyes: .

Živa riba sa sve crevima u blender i dosta seckanih glista i nema promašaja .

Poskok

Iseci kauglere na 2 ili 3 dela, stavi u flasu ili teglicu, ostavi na suncu koji dan. To umesaj u bilo koju brasnastu primamu, na te komade i pecaj. Ne bacaj pare na riblje brasno ili ako ga vec imas cuvaj ga za boile

pdavor

Zmaju Strašni imam drugara koji je doktor za terpana (regana itd) on ode po pileća creva jer to u klaonici bacaju pa donese jedno 10kg i to oostavi da se usmrdi u kanti jedno tri četiri dana ali to tako  smrdi da ne može čovek da poveruje kormorani beže sa jezera. Opkladili smo se da na jezeru Dobrodol kod brane kada on baci svoj mamac (usmrđena pileća creva) da mi nećemo uhvatiti više od pet regana za ceo dan ja sam pristao na opkladu i IZGUBIO gajbu piva jer nisam uhvatio ni jednog a ni ostala trojica ljudi koji su pecali pored. To je ne zamislivo da se sve sjatilo na ta smrdljiva creva inače se na jezeru dobrodol nije mogla uhvatiti druga riba kad regan grize a tu gde je bacio creva tu je kuvala voda koliko ih je bilo ali brate smrad je ne podnošljiv al delotvoran . Ma sad kad se setim dođe mi muka.

Ja jos uvek zelim da pecam s uzivanjem pa makar i terpane :cheesy:

pdavor

Ja sam izgubio opkladu jer nisam verovao da na punom jezeru terpana(regana) kad baciš određeni mamac svi navale na to, za takmičenje idealno svi bi bili kod tebe na mestu i zlatna medalja tvoja, ali kad razmislim neka hvala jeb.š medalju. :lol:

Zmaj Strasni@
A,da probas da dodas u prihranu....

Čini mi se da je na Adi safari bila neka akcija upecaš ? broj cverglana i ne platiš dnevnu .
Kao vrsni poznavalac materije čovek bi tamo mogao i da profitira na obostrano zadovoljstvo ujedno i gratis vežba za takmičenje .

Probao sam 2015. sa pilecom krvi i rezultat je bio ispod proseka. Nista nije delovala.

pdavor

Mislim da je poenta u smradu i hrani(meso) koju svi razvlače sa gomile kad je u vodi ne znam šta drugo .