Terpan

Započeo pikeman, 04 Mart 2009, 23:04:01

da014

Citat: mrcko poslato 26 Jun 2012, 01:27:55
Ne znam da li je proradio krupan nocu, ili je jos rano. Ima jedna bara (dosta duboka) u kojoj ima dosta sitnog, a natrci i poneki krupniji. Pa bi probao nocu da mu spremim sacekusu.
Ako si siguran da u bari ima krupnog, onda uhvati jednog malog, pa ga pod nož, na veću udicu natakni parče njegovog mesa, veliki dolaze kao ludi. Sećam se da sam još kao student u okolini Besnog Foka hvatao baš krupne komade na ovaj fazon.. Takođe ne zaboravi da u osnovni alat za ređenje ove ribe spadaju armiračka klješta kojim najlakše odstranjuješ peraja.
Proletos sam na prvom izlasku na pecanje, u okolini Uba (pored ubske ciglane) nahvatao za 4 sata jedno 5 kilograma, odneo ga jednom drugaru, a on napravio od njega odličnu sardinu, razvalili se od jela kako je dobra... Ako ima zaintresovanih, mogu da dam recept... Odlična je, tako da od tada svakog cverglana nosim kući, to jest njemu... Ništa se ne baca.

ellesar

Da014,ima zainteresovanih za recepat,ali otvori temu u kulinarstvu sto se toga tice :thumbup:
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

riboLovacJoca

Ja ih nikako ne volim jer nisam  na kanalu ulovio belu na dubinac cele godine. Uvek cverglan a ako sam srećniji dođe bandar (koga inače volim jer je pravi fajter).

Ovoga sam upecao tako što je glavonja plivao po površini i tražio nešto a ja tek razmontirao kedericu i stavio crviće.
Samo sam spustio udicu u vodu i odmah je zgrabio kao blesav.

Nema referentne tačke ali je "poveći" (15-16 cm).

I naravno da me je ubo kada sam ga skidao sa udice.
No, sam sam kriv :)

Inače upecan je na kanalu u okolini Besnog Foka.
Kolega, javi se pa ću da ti isporučim svakog koga upecam :)

mouseattacker

Terpani su mi daleko zanimljiviji nego bandari, njih mrzim, doslovno. :veryangry:
Ako u blizini Zrenjanina ima puuuno cverglana-neka neko kaze, rado bi ih pecao(radije nego belu pa da me uniste pesevi i bandari)... :rolleyes:

na begeju ih skoro svugde ima, malo parce stavis 10x10 mm, mala udica i na pola zabaci...

wormR

Ja sam na crnu glistu i durboke imao krupne amere na DTDu i Begeju, ali one nejvece sam dobijao iskljucivo nocu i to oko 00:00h

Boban198

Prosle godine smo cale i ja u Petrovom selu u julu-avgustu imali komada od 400g do 1kg i to bude bas dosta komada,za samo par sati pecanja predvece,medjutim ove godine,svi su velicine 10tak centimetara,i mnogo smetaju u pecanju sarana i amura  :grin:
Sarandzija u pokusaju :D

wormR

To bas bude tako par godina se namnoze ti mali pa naidje neki virus i pobije ih masovno i onda dve -3 godine samo krupni komadi pa opet sica i tako u krug. Posebno stradaju na otvorenim tokovima

mrcko

Sta je uzrocnik te bolesti? Ima voda kod mene u okolini gde se ista izgleda nikada nije primila. Jer cverglana vazda ko pleve bez izuzetaka.

wormR

Nemam pojma samo vidim da u zatvorenim vodama revirima jezerima uspesn vrse mrest i iz godine u godinu ih je sve vise a u toku primer kod nas na Begeju masovno crkavaju u talasima

MAKAAKI

Otišli smo drugar i ja na pecane on izvadio lepog, oko pola kg

a ja izvadio
u jednom potezu

Peceni terpan i supa od kornjaca :cheesy:

tomislav34

Kad bi svi cvergli bili ovoliki, ne bih imao ništa protiv njih.
... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

mrcko

Makaki, gde je to (da znam da ne idem  :lol:)?

lkocis

Prošle godine celog avgusta sam pecao terpana ima ga u jednom malom 3m širokom kanalu 2km od Bašaida pecao sam ga na parce ribe (karaš, crvenperka) na dubinku i svakog dana sam ulovio 4-5 komada od 25 do 35cm i nosio sam ih kući za čorbu nemaju one sitne kosti i meso im je jako ukusno a nekad sam upecao više kornjača nego terpana  :takoje: