Mrena na prirodne mamce

Započeo ZemunskiRibolovac, 01 Maj 2011, 16:46:11

pkv-pecaroš

pecam na dravi u osijeku i za sutra sam pomješao krušne mrvice,neznam koju vi vrstu keksa tamo koristite,ja naribao petit-ber.taj sam našao u ladici i na sve to naribao sir i na suho zamješao tako da sutra samo sipam vode koliko je potrebno.drava je stabilna ovih dana a krenula je kampanja šećerne repe i onda je kod nas udarni termin za mrenu jer dolazi na taj slad od repe koji puštaju u dravu nakon procesa pranja ili čega već.zato sam i zamolio za recepturu jer kod nas se peca mrena samo u ovom periodu i onda rijetko tko tu na dravi ciljano peca mrenu do sljedećeg listopada

Ja koristim Plazmu , ali svaki keks je OK, hranjiv i mrvi se , odvaja, magli.... Procitaj "mrena tamo gde mislis da je nema "...tu sam opisao moja iskustva, ali mislim da bi na Dravi verovatno nesto promenio malo...Prvo vrh stapa , i tezinu hranilice verovatno (u odnosu na Dunav) , i pobegao bih od prolaznika, pecarosa  i vibracija sa obale , ali sigurno ne bih promenio hranu  VDE i saku crvica unutra  :)
Probaj, nacices svoju tajnu  samo ako pokusavas

radivoje74

Pozdrav svima,moja iskustva sa mrenom su ovakva:Pecam šarana na Dunavu na boile .Prihranjujem starim kukuruzom i boilama u velikim količinama e sad mrena mi dođe na hranilište i kupi sve pred sobom. Komadi su od 3 do 6 kg.Kad je dignem van iz nje cure boile . I što je najgora stvar šaran mi ne dolazi danima dok god je ona tu.Što se tiče borbe  i siline kojom otpeca tu nema zamerke.Po mom mišljenju štapovi od 3 libre nisu prejaki a pod obavezno mašinice sa bait runerom.Boile  su jagoda 20 mm jedna ili dve.

Svinja brkata, to jos nisam doziveo na 20mm boil , ali potpuno verujem!
Kad udje u prozdrljivu fazu, ni udica ni mamac nisu bitni ...Podmornica ;)

pkv-pecaroš

kod mene mrenu ove godine pecamo na sir,salamu,kišne gliste.svaki dan kao da ta riba peca na jedan od ponuđenih mamaca a druge ignorira.evo primjera:stavim u hranu šaku crva i na udicu također i neće da peca a na štap pored na tu istu hranu i glistu udara kao blesava.nema logike ali nema veze,ja uživam a ona neka bira šta ima ponuđeno na jelovniku.bitno je da sam na vodi.

Draško

Na rijeci Vrbas, mrena vrlo često mijenja jelovnik, skoro kao i babuška. Često najkrupnije dođu na travu.

pkv-pecaroš

Jučer kod mene na Dravi poslijepodne pecala mrena kao luda. U sat vremena sam imao 4-5 komada,sve male istina. Onda mi u prvi sumrak lupi jedna  koju nisam uspio dići,pokidala sistem. Nakon toga dobijem jednu oko kilogram i pol i jednu oko dvije i pol kile. Toliko pecanja u dva-tri sata nisam nikada imao pecajući mrenu. Nisam ni hranio,samo sjeo i pecao na gaudu i tirolsku salamu,na sir sam dobio ove sitne a na salamu udarale prave. Još gledam bit će pun mjesec pa kao bit će slabo kad ono vraga,ludnica od pecanja :ok:

bistro0404

Najbolji prirodni mamac za mrenu je ŠUMSKI CRV (goljež)

To je onaj debeli, beli sto bude u trulim panjevima?

Jeste, to je taj beli crv. Opasan mamac i za klena, krupnog klena.

Probace se onda. Nadjem ih ispod trulih panjeva uvek par kad ih ciljno trazim

pkv-pecaroš

Mislim da smo već pisali negdje o tome,ako je to larva kukca jelenka a one budu u panjevima oni su zaštićeni a i šteta je zbog jedne mrene i kraj toliko mamaca za nju pecati baš na tu larvu. Kažem ako je to larva na koju ja mislim.

vlajko975

Ne, ne goljez, ili golez kako se kod mene ovde zove je larva onih ogromnih komaraca koji ne ujedaju, znate oni koji zuje po kuci ili stanu ko helikopteri (bas sam ga objasnio, znate na sta mislim, ne mogu da nadjem ni jednu odgovarajucu sliku na netu). Oni se nalaze obicno na mestima gde ima vlage preko cele godina i to najcesce plitko u zemlji u korenu trave, mislim ove obicne trave