Kečiga, riba koja nestaje

Započeo Damir, 23 Avgust 2008, 00:14:03

S T R A S N O ! ! ! :veryangry: :embarassed: :sad:
nema komentara! Ne posecujem pijace pa nisam znao da su doticni tolika stoka...znao sam da jesu ali bas ovolika... :no:!
Treba lepo zakonom zabraniti kupovinu sa tezgi vec samo iz prodavnica,a kod njih strogo kontrolisati poreklo ribe!!!!

Damir

a šta misliš koliko ribe otkupe ilegalno riblji restorani :veryangry: :veryangry:
Dunav  Dunav  Dunav Dunav Dunav Dunav

Momir

Ma kontrola!!! Ako nemaju neko valjano poreklo ribe tipa ribnjak taj i taj od tad i tad i sve to kontrolisati preko pazara i rashoda ZATVARAJ...naaaa 6 meseci...pa da vidimo kako ces onda i od koga da kupujes ribu.... :veryangry:

Kićo

Citat: Damir poslato 13 April 2009, 15:56:11
Jako puno :veryangry:

Košava

Zalosno ali stvarno nestaje ovo su stariji snimci ali sve govorei o tome da se je besomucno izlovljavala i bez ikakve kontrole pa pogledajte samo po pijacama to je da puknes od muke.

Pa ti kontrolori bolje da sede na pijacama nego sto trose benzin po raznim vodama a efekat nula :grin:

Momir

...vise stete nego koristi....

ribolovac 021

kecigicu video zimus na keju dosla na crvitja ,sitna vratjena nazad smiley003
Ko peca zlo ne misli.

Citat: ribolovac 021 poslato 05 Maj 2009, 08:54:37
kecigicu video zimus na keju dosla na crvitja ,sitna vratjena nazad smiley003

Svaka cast,tako i treba :thumbup:! Ja od svoje 13-te godine vracam skoro svu upecanu ribu, kad kazem "skoro svu" mislim na sluchajeve kad mi se jede Dunavska riba sto je retko jer ribu ne preferiram....samo masno :rolleyes:.....MADA zapitam se nekad cemu sve to?! Sto bi ja vracao smudjeve od 5-6 kg kad gospoda "privrednici" ne biraju?! :no: :sad:

baćko

Dragi moji nije se kečiga ni odselila niti je priroda sprečava, tamane je mreže i jebala izvinite na izrazu tako zovu tu vrstu mreže ima tu još i keca itd.  Sada izlovljavaju i one najsitnije i na kraju će je skroz istrebiti. Na potezu od kanala dtd u N. Sadu pa do kamenog špora  na 50km bilo je kečiga za neverovati e sada je tu ostalo još nešto sitneži samo dokle. Pre oko deset godina udružilo se par grupa ribara i te i naredne godine su je izlovilli,nebih da pričam  o količini izlovljene  ribe jer i ja proosto nisam mogao da verujem dok sam slušao te iste ribarekada su o tome pričali  ali tada su  kupovali na  veliko automobile nameštaje i koješta drugo  što se kaže i dupe su mazali. Po završetku druge godine izlova neko od njih koji je verovatno jako pametan je doneoo odluku da donesu konjsku balegu jer navodno amonijak je taj koji privlači kečige te su dovukli par kamiona balege i onda iz čamaca vilama bacali od toplane nizvodno do kamena kada je jako mali dunav cela varoška ada je smrdela na konjsku balegu sada opet smrdi još jače jer je tu ppuštena glavna kanalizacija. Etoo to smo mi  i onda  očekujemo da imamo ribe. Toliko za sada. :grin: :veryangry:

budens72

Tako je Baćko, ja sam nekoliko puta bio svedok koliko su sitne mrtve kečige ostavili za sobom u dunavcu,gde su vadili ribu iz mreže...Na stotine komada veličine hemijske olovke  :eek:

Damir

trebaih sve na glogov kolac.....
Dunav  Dunav  Dunav Dunav Dunav Dunav

baćko

A zamisli kada tražiš porciju kečiga u restoranu a oni donesu dva penkale koje su isekli uzduž i rašrili da to kao  izgleda da je pun tanjir više i netražim kečigu da jedem, inače pre dve godine sam sličnu stvar doživeo na splavu u Futoškom dunavcu poručili riblju čorbu i pečene mešano, donese konobar  a ja ga pitam jer to nemaju smuđa  a on kao pa jer vi neprepoznajete ribu a ono  malo veči mamci ne penkale od smuđeva nego bukvalno kao da je doneo krupnije buclike ja sam ostao bez teksta. Ma da su doneti i iz nekog ribnjaka opet je preterano. :grin: :eek:

tyger

Citat: baćko poslato 21 Jun 2009, 21:28:06
A zamisli kada tražiš porciju kečiga u restoranu a oni donesu dva penkale koje su isekli uzduž i rašrili da to kao  izgleda da je pun tanjir više i netražim kečigu da jedem, inače pre dve godine sam sličnu stvar doživeo na splavu u Futoškom dunavcu poručili riblju čorbu i pečene mešano, donese konobar  a ja ga pitam jer to nemaju smuđa  a on kao pa jer vi neprepoznajete ribu a ono  malo veči mamci ne penkale od smuđeva nego bukvalno kao da je doneo krupnije buclike ja sam ostao bez teksta. Ma da su doneti i iz nekog ribnjaka opet je preterano. :grin: :eek:
Što se čudiš Baćko,pa te čarde su sve lopovske ispostave a ta pogotovo  :veryangry:

ossa

To je tačno, ma da to nije od juče tako  :wink: Isto sam prošao u restoranu kamenjar  :takoje:
Hej, haj baš nas brige...

baćko

Pa čudim se da uopšte ima obraza da  mi prodaje mamke kao odraslu ribu, a o ostalom da i ne govorimo, pravilo je da svi ulaze u  "posao  sa ribom" samo iz koristi  i to ne zbog odnosa jedan na jedan nego po mogučstvu jedan na deset ako može. Tu nema etike ni morala, a ni pardona tako da je jasan profil tih ljudi, no verovatno ima i časnih izuzetaka da netrpamo sve u isti koš. smiley003 smiley001