Kako izbeći glavoče?

Započeo DuleSrb, 22 Avgust 2018, 22:04:24

DuleSrb

Ima li nacina da se izbegne nekako? :eek: Poceo je da se javlja bukvalno na sve sto se stavi na udicu, vec nekoliko puta mi se desava da sem njega nista drugo ne pecam, bukvalno sve sam probao, menjao duzinu predveza, javlja se i na 10cm i na metarski predvez, pokusavao da podignem udicu, koristio katise, stiropor, ne znam ni sam sta vise nisam probao, na kraju je dosao na Cuk sa aromom skoljke, spakovao sam se i vratio kuci. :rolleyes:  :help:

Moze da se izbegne, a narocito ako udjes malo u deo dana gde prilazi grabljivica kad pecas, ili hranom dovuces krupnije primerke od kojih se povuku . Izuzetno glupava , zaostala i spora jedinka...

DuleSrb

Kako god, Dunav bas opada i poslednjih nekoliko izlazaka sem ove napasti, skoro nista drugo na fider nisam upecao, javi se po neka babuska, ali bas slabo.. Jos cudnija stvar, napast se zalece na udicu pre nego sto sistem padne na dno, u propadanju uzima mamac.. Danas sam uhvatio preko 100komada za ceo dan (tad sam prestao da brojim), izludeo sam :no: :grin:

Mislim da ga mozes izbeci samo ako je mamac dovoljno veliki i tvrd da ne moze da skine. Nesto tipa boila.

Beowulf

Dule jedino na pesku da probas. Njemu treba kamen na dnu da ima gde da se steka.

Sto se mamca tice nemam komentara, desilo mi se da dok cekam smudja na glavoca dodje glavoc momcina... nema dalje.

DuleSrb: Pokusaj sa primamom na dve razlicite pozicije.
Naulji malo krupniju partiklu koju zelis, i baci 20-30 hranilica za pocetno na dve daljine.
Pomeri se od vode, sacekaj sat vremena i ne bacaj nista okolo. Pusti da neko jato pridje, on ce se pomeriti sigurno. Posle proceni samo da li si uspeo da to jato spustis na hranu , ili ti je u medjusloju pa se poigraj sa podizacima dok ga ne prizemljis. I naravno imas dve daljine i dva pokusaja da si negde uspeo.
Leto je, ulje ce brze da pusti trag i da dovuce nesto ako je u blizini garant.
Trazi odseke  , padaju vode i dalje, tople su bas, dubina ti treba...
Cesto "probijanje" pesa zna da potraje, ovo ti je brze da iskuliras malo i brze udjes u belu.
Ako ne uspes i dalje samo pes maltretira, menjaj poziciju za pecanje skroz ...

DuleSrb

Evo posle malo vise od mesec dana da se javim, probao sam sve sto ste naveli i definitivno menjam mesto

Tera ga sva riba koja je krupnija od njega, verujem da on pojma nema šta bi ga pojelo a šta ne.
Znači, siguran sam da se on sklanja kada ima druge ribe i kada se ona hrani na dnu!
Probaš da je hranom namamiš a ako se on javlja i nakon par sati, možeš slobodno da se pakuješ. :takoje:

DuleSrb

Ove sezone sam dobio na tom mestu 3 puta smudja na fider, upeca se gamad mala i cuti na udici, i kad krenem da vadim stap, eto iznenadjenja i to ga je svaki put napadao jako blizu obale.. Nisu to neki komadi bili, ali nelogično skroz, ima grabljivica koje ga jedu, a opet, ima ga previse..

mi-ne

Nocu bi treballo da "nestane".

NikolaNS

Nocu "nestane" jer bela riba pridje obali da se hrani a zajedno sa njom smudj i som. Ovo sto Dragan kaze da ga otera bilo koja druga veca od njega je istina. :takoje:

Ja sam ga ovih par izlazaka izbegavao stiroporom i dosta cestim zabacajima sa punom hranilicom.
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

DuleSrb

Ja sam stiropor svaki put koristio, ali nije uvek bilo ribe, to je problem kombinacija stiropor i glista, ubitačna ove sezone, stiropor i crva slabo uzima, ali na stiropor sa glistom sam dobio 2 puta lepog sarana na fider. Babuska se gotovo uvek na to javlja. Probao sam i da nocim tamo nekoliko puta, ali nisam imao srece sa vremenom, jednom me je kisa oterala, nekoliko puta vetar, jednom sam lepo pecao nocu, ali tad se ni preko dana nije javljao, celih 24h skoro, prosto neverovatno

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Podizač ti treba ako ribu nisi spustio na dno, gde treba.
Ako je spustiš dole, peš će pobeći definitivno, on ne isplivava mnogo od dna!
Problem je što ribe nema dovoljno, pa je onda ni ne možeš spustiti ako nije tu.Možda ti na Dunavu bude na dnu kečiga ili tostolobik pa nemaš udarca a nemaš ni peševa po ceo dan. :wink:

DuleSrb

Jos nije bilo dana da nisam njega pecao, a skoro celo leto sam pecao na istom mestu pitanje je i koliko na tom mestu rade ribokradice.. Moguce da oni pociste mesto, pa zato bude dana kad nema niceg sem peša, pa se uhvati neka usamljena babuska ili bela i to bude to..

Jeremija

Ja ću da probam da ga ne izbegavam, pošto sam poslednjih dana utvrdio da je neprevaziđen mamac za grabljivice. U nedelju sam izvukao jednog na parče i u roku od 5 minuta dobio soma na njega  :cheesy: