Da li moze posluziti kao mamac...

Započeo arapin, 29 Jul 2010, 15:51:37

arapin

Juce sam bio malo plovkariti i probati stuku na kedera, posle poteza izvadim kedera iseckanog od sitnih zuba i bacim ga u vodu blizu obale...
Nekih sat vremena kasnije pogledam kad neka bubetina velika se zabila u njega i jede mu oko. Uhvatim je i po izgledu bi rekao da je to buba gnjurac...
Duzine oko 3 cm sirina oko 1.5 crn, tvrd oklop i bele strafte na ivici oklopa. Ima zadnje 2 noge za plivanje i kad sam je stavio u kanticu bez vode pocela je da mlati sa nogama ludo skoro da je izgledalo da skakuce...
E sad, interesuje me da li bi mogala da posluzi kao mamac za neku vrstu ribe?
malo vode,malo ribe.....vise vode,nego ribe....

Imre

Pre nekih 20 godina smo kampovali na kubicima,prvi dan što smo uhvatili {oko 10-12 kg babuške},ostavili u čuvarci preko noći u vodi,ujutru kad smo izvadili čuvarku te bube su svakoj jednoj ribi pojele oko,zlotvori jedni. :veryangry: Ne verujem da može da se koristi kao mamac.
Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........

od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

to je ,cini mi se ,buba slicna ovoj samo  sto je crna , i odbacuje se tj pliva sa zadnjim nogama..Vidjao sam je n na kub puta kao pliva i moze se videti ponekad na kamenu u vodi u plichaku kako vreba bilo sta sto mrda, a gamaruse tamani.Trebalo bi da leti jer je ekzoskeletna a ispod ima i krilca , sigurno ne pusta jajashca u vodi za vreme parenja -morala bi izaci na obalu na sigurno..

acasim75

veslar mislim da se zove,jednom prilikom sam gledao kako pikiraju u vodu sa ne znam koje visine,mislim da je u grupi tvrdokrilaca...
od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

e jest ta buba je :ok: , sada sam ga imao na slici , ima odvojenu glavu , tj ranjivi deo ,pokretnu glavu kako da nazovem ,mrzi me ponovo traziti sliku ...

ellesar

Lete jos kako,ali navece.Ko je docekao noc uz kanale,video je sigurno po zalasku sunca kako izlecu iz vode.Svetlo ih privlaci i cesto bubnu u ulicnu rasvetu i padnu na zemlju i onda vise nemogu da uzlete.Izgleda da mogu da uzlete samo iz vode.
Smazu oni komplet ribu,sitnu ostanu samo koske i koza,koliko sam puta video da uhvati sitnog kedera :takoje:
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

acasim75

to sam vidjao,pojedu oci i utrobu,kao rak
od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

Lovio sam po barama štuke u rano proleće koje su imale bube veslare u želucu.
Kad nema kedera dobre su i one.  :rolleyes:

od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

VESLAR (Hydrous piceus), 4 cm vel. crna buba. biljojed; živi u stajaćim slatkim vodama, razmnožava se iz jaja smeštenih u naročitu čauru, koja pliva na vodi.

Onda ona o kojoj pričamo ipak nije veslar jer ova je mesožder i pljosnatija je od ove bube sa fotografije.

acasim75

ocigledno je to pisao neko ko ne poznaje tu bubu,ja sam luppio da je veslar jer mi njegovi pokreti tako izgledaju...

arapin

Citat: acasim75 poslato 30 Jul 2010, 13:53:41
evo je http://i28.tinypic.com/1zbxc7t.jpg

to je ta buba  :cheesy: jos uvek je cuvam za svaki slucaj da moze da posluzi kao mamac. Moracu da pokusam pa mozda i udari nesto.
malo vode,malo ribe.....vise vode,nego ribe....

skespa

to je ta buba, Hydrous piceus, greska je u opisu jer je mesozder, a postoje periodi kada som ludi za njim, valjda kada se razmnozava, madjarski eksperti trijumfuju na ove mamce
Radije bih sada pecao drugovi!

tonyboy

znam o kojoj bubi pričate, i kod mene na Bosutu je ima koliko hoćeš. Uvijek sam je izričito viđao kako pliva u samom plićaku, nikad nisam primjetio da jede ribu, ali zašto ne. na proljeće ću probati uhvatiti nekoliko primjeraka, pa će plivat u Savi hehe.... kad one Savske gladošice navale, prisjest će im lavež morskih pasa.... :rolleyes: :sad: