Bandar na kedera

Započeo Acika, 08 Decembar 2009, 11:41:46

izmaltretirao sam ja vishe to akanje sa kederima , i sa jezerom , nemam ja vishe zivaca ,muka mi je da gledam one restorane i pi.darije sta uradishe od jezera..Ta strana ribolova je za mene procitana...

Imre

Evo ja ih vato danas na crviće na DTD ,nisam smeo više da pecam na crve. :smiley:
Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........

b.jovica

Bandar rado uzima repić od bele ribe na običnoj udici a uzima i malog kedera (4-5 cm). Ove godine ga baš ima, kao i štuke  :thumbup:
Čamac je zakon.. :-)

Kićo

al su svi sitni,rijetko koji veci se nadje

milos_bp

Ciljno smo ga pecali ove godine na kampovanju. :lol: Pecajuci smudja na muvanje sa zivim kederom probodenim kroz oci i malom udicom naleteo jedan bandar pa drugi, i onda kad smo ih skontali namlatili jedno 30tak komada sve na istom mestu i od tada ceo kamp isao da muvanje bandara, smudja vise niko nije spominjao :cheesy: Exstra pecanje jos ako je feeder stap u pitanju nema lepseg osecaja.
Bolje biciklom na pecanje nego Mercedesom na posao :)

voja

Jel bilo krupnijih komada
zzzz.......daj meredov!!!

DYNABLASTER

Citat: OLOVO poslato 08 Decembar 2009, 12:30:16
ne znam sta me sprecilo da i ovog ne pojedem ziva.. :smiley:

kakav ti je to lebdeci bandar?! :eek: :lol: lep vala :tongue:

evo par mojih, prvo je naiso ovaj malac

pa sam ga namamcio i u roku od minut dva ovaj ga je papnuo

gviri repitj al se ne vidi bas na fotki

a ova fotka je matora, sve na DTD

iz mog iskustva sa ade ciganlije,najbolji keder za bandara je mala suncanica,nju obozava,probao sam i druge kedere,ali suncanica je bez premca,takodje je dobar i pes,ali pravi,onaj duguljasti beli,ali njega je teze naci...

dejansom

Ove godine mi je cesto dolazio na sitniju babusku.
Inace hoce da dodje i na parce.

ZemunskiRibolovac

Iskreno nikad nisam lovio na kedera jer banadara samo jurim na varalicu,ali sam imao slicno iskustvo...ceo dan sam pecao i nista da udari i tek negde pred kraj kad sam resio da se pakujem udari neki klenic i da bi mi bilo zanimljivije ja kao zezam se i zamaram ga :D( nije imao vise od 200g) i neocekivano i nesto udari dosta jace.prvo sam pomislio da je stuka,ali kad sam privukao video sam da je bio bandar od 600G(posle sam ga izmerio :D) i eto to mi je jedino iskustvo za lov bandara na kedera ^_^
A da nisam rekao da sam pecao u Republici Srpskoj kod Laktasa na Vrbasu...Za varalicare ubilo se mesta :)

Kad zbog manjka slobodnog vremena odem leti preko dana na Savu, cesto pecam bandara na plovak. Moze rep ribe, plavac, amurcic, pes ili puna udica crva, bitno ih je naci, a kada ih nadjem na takmicarac uzivanje pravo  :ok:

tonyboy

Bandara pecamo na klasični sistem na dubinku, tada na udicu stavljamo živog pupara i ako u roku 10 min nema griza, povlačimo sistem za 2-3 metra prema sebi.

Također pecamo i na plovak, direktašima od 5-7 metara namijenjeni pecanju babuške. Samo promijenimo udicu i dodamo 2-3 zrna olovne sačme. Ovaj način je zanimljiv kad se zaleti štuka a ti ne gledaš u plovak, pa samo vidiš kako vrh šapa udara u vodu.

Ipak bih izdvojio jednog kedera kao vrhunski mamac za malo veće primjerke bandara. Naime, mala sunčanica, nikako veća od kutije šibica je zakon za velikog bandara. Ukoliko ih ne uhvatim u kedernicu, onda pokušavam upecati sa maleckom udicom i jednim roznim crvićem. Zabacim u rupe između drezge ( trave ) otprilike pol metra ispod površine.

Mala sunčanica je svijetlije boje od starijih i većih jedinki, izdržljivija je od pupara na udici, a kad krupan bandar udari, pomakne olovo od 80 g koje je leglo u mulj barem za pola metra. Kederčiće za Bandara uvijek kačim za rep, predvez max. 0,25 a udica ? Dobra je svaka, samo da nije prevelika  smiley033

DYNABLASTER

Kićo

jel imas kaku sliku tog pupavca :huh: