Šaran i varalice...

Započeo pikeman, 06 Februar 2010, 23:43:01

smuki

Ajde Gradistanci javite se sa vasim ulovima sarana na kedere i silikonce,jedino sto znam da nije preko zime,a ima i iz NS kojima je proguto

sto mos danas ostavi za sutra

juzba

Pa poznato je da baš svaka riba hoće pojesti mesa ako dođe u priliku, pa tako i šaran.
Ima dosta godina, tipovi su blinkali u jesen štuju, a kresnuli šarana 16 kg, vidio sam ga svojim očima, divljak sa Spačve :ok:
Osobno sam upecao deveriku na tvister :takoje:
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

Pre desetak godina zimi dobio sam sarana divljaka od oko 7 kg na Dunavu, na belog tvistera, naravno, dok sam trazio smudja. Pre dve-tri godine, opet na Dunavu, saran preko 8kg, ovaj put na orka sed 10cm, sivkasto beli. Oba puta redovno, za usta. E sad, da l je to bilo usisavanje ili nesto drugo, ne znam, uglavnom, nije u propadanju, nego sporo vucenje pri dnu, na nekih 5-6m dubine, gde je voda sporijeg toka.

Pre neznam ni sam koliko ali otprilike 10 god. na mestu koje je inace u to vreme dubine oko 10m. 31.12.u 18.30. znaci mrak bacam gumicu konkretno orka sirena i imam nesto tipa cvrkanje smudja,sledi kontra i posle par dovlacenja bez vizuelnog kontakta napokon riba ali i veliko iznenadjenje.Saran zakacen za rep  :huh: .Uz velike muke i pomoc kolege ipak izvadjen i meri 7,5kg.Sta se u stvari dole dogodilo nemam pojma ali ja izvadi sarana na varku pa makar za rep.  :cool:

dus

čitao sam da u kasnom djelu godine šaran kao i mrena uzimaju meso ili jedu kedere zbog proteina i ostalih hranjivih tvari koje su im potrebne za zimovanje,tako da se ne čudim u teoriju da se uhvate na varalicu, ja nisam doživio!

maverick

neki dan sarance od kilo na shad rapa..naravno preko ledja..za druge nacine regularno nisam ni dozivio ni vidio svojim ocima...mada volio bih bar vidjeti..inace ne vjerujem u te price

DYNABLASTER

meni twister visi lici na glistu ili pijavicu ili durboka nego na ribicu, pa mozda i saranu takodje, a ima i primera gde velika stuka povija i proguta glistu kad se vadi dubinka :cheesy:

lesa031

Juče na sjeničkom jezeru,pecajući klena iz čamca na vobler goldi,dvodelni-9cm,uhvatio sam šarana od 2,2kg,naglašavam da je trokraka sa repa bila u ustima,to jest i gornja i donja usna su ubodene,dogadjaju prisustvalo više ribolovaca,koji su me gledali kao 21 Svetsko ČUDO

Kao i da jeste,zaista se retko desava i uglavnom u hladnijem delu godine.

...ne verujem da je retko i izuzetak ,jer mnogo puta se desi da imam čvokanje ..a kontra u prazno..nije ništa nego sharan..vidim ga u zoru kako se kupa..protviš i ostalu belu je lakše zakačiti..od protvisha u 3 udarca obavezno jedan..

rajko tehnium

Poznato je da se šaran može vrlo uspešno loviti i mušičarenjem.

retfala

Evo jedan današnji na RJ gumu

Keltan

:cheesy: e ovo ja zovem ljepa fotografija,koji simpatican pogled samo ima  :thumbup: nego retfala sta je rekao na ovo neverni toma  :lol: mislim Maverick  :wink:

ossa

Fino si ga dobio Retfala, mora da je bila lepa vožnja, jesi mislio da je somek?
Hej, haj baš nas brige...

retfala

Nih dvojica su bili 100m nizvodnije pa onda nije imao razloga za sumlju. Udario je na kamenu gdje je jako brz protok , ladno je usiso gumu. Bio sam siguran da je šaran čim je krenio na vodu. kad je izašao na površinu i kad sam vidio udicu između očiju nisam htio ni sidro izbacit jer sam znao da ne može otići.