Koliko nas zanima UL varaličarenje i što znamo o njemu

Započeo rašo, 11 Decembar 2012, 20:53:48

CDnezi , jeste da si ponekad zadrt i isključiv , ali je tvoja velika vrlina što držiš um otvorenim i znaš da kažeš da si pogrešio  :cheesy: Ispadoh ja avangarda i perverzija UL-a  :huh: niko ni ne pominje da pecam i kompletima tb. od 100gr  :huh: Ja sam se uvek trudio da pecam štapom primerenim situaciji, jer znam da univerzalan štap ne postoji  :no: Pre dvadeset godina , kada sam vodio u šetnju dva psa ili izjahao konja često sam sretao čudne poglede tipa " čovek nije normalan", tako da me čudni pogledi, pogotovo u pecanju, odavno ne dotiču  :wink: Vremena se menjaju  :takoje: danas se ja čudim, kad sretnem u gradu kučiće sa kačketom, maramom i kaputićem  :huh: a deca upisuju škole jahanja  :cool: Mnogi posmatraju UL i L tehniku kao parodiju varaličarenja . Ja kažem da male stvari dovode i velike na svoje mesto  :takoje: Ili hajde da ovako posmatramo stvari .Na preživljavanje bih od svih svojih štapova poneo štap tb 3-18 , dužine 2,26. Upecao bih sa njim obrok  na svakom tipu vode sa minimumom utroška energije i vremena  :takoje: Setite se samo koliko je vremena nekad potrebno 60-gramcu samo za jednu ribu  :wink: A sa njim bi ladno izvadio i te dvokilaše , koje kačite po galerijama  :cheesy: Plus je lagan i sklopljen me ne bi opterećivao pri kretanju. Kad ne bih mogao da izaberem ovaj štap, išao bih nadole sa tb,a ne nagore  :takoje: UL je možda za neke perverzija, ali meni u slučaju potrebe može lako i brzo da obezbedi obrok. Perverzija za mene počinje :" Ja i ona u kadi, ja prdim a ona ustima lovi mehuriće" Sve pre toga , za mene je erotika  :cool: Matori , nadam se da ću dočekati pod starost da i ti pređeš na pravi UL , jer gde ti sa tvojim Avenger-om počinješ ,ja završavam sa UL-om  :cheesy: smiley033

Lako moguće. Tako valjda ide s godinama, ruke sve slabije, plećke sve bolnije i onda "ispod10gramci na ispod2metra",  ispod 100gr težine postaju najomiljenije "sigračke" :lol: Al dobro, još nisam uhvatio smuđa metraša i još imam snage za 40gramca na 2,6m. Ali i tu se vidi da sam počeo da skraćujem....Do skoro je 3m bio štap, a sve kraće od toga -patrljci.

tomislav34

... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

simpson_H

Moj stav po pitanju UL zna dosta ljudi sa raznih foruma gde uvek kazem da je UL imaitacija varalicarenja. Prosto to nije u prirodi Balkanca, zadovoljavanje malim stvarima. Nismo mi Japanci koji pecaju na cackalicu u tacni sa jatom riblje mladji i provode sate i sate u razmisljanju o sustini zivota. Kod nas je UL izgovor i opravdanje jer smo devastirali sve vodene tokove toliko da ako se nastavi za koju godinu, svi cemo biti UL. Sto rece Orka, hajde ima smisla kod riba koje ne rastu velike poput bandara, cverglana, suncice, kao nekakva urbana rekreacija, ali pecati nedorasle stukice-penkala bilo kakvim priborom je tragedija. I sto je najludje ciljno ih pecati je vec krivicno delo i zlocin bez obzira na rupu u zakonu koja omogucava da ako vratis ribu nisi pocinio to krivicno delo. Ej bre ovde se UL propagira na snimcima sukica koje jedva stanu u saku, je.o pribor i sve to je bre riblja mladj, to se ne bode i ne uznemirava. Vidim da je omladinac u pitanju ali da bas niko od starijih ne reaguje ne mogu da verujem. Dzaba i sto ljubi ribu, dzaba i sto je pusta, to se jednostavno ne peca ciljno.

Za koju godinu vuciji kup ima da izgleda ovako :eek:
A good gamefish is too valuable to be caught only once"- Lee Wulff 1938.

Kada su se pre 10-tak godina pojavili u velikom broju UL i L varaličari na Savskom jezeru,uopšte nisam mogao da ih razumem.Pogotovo što ih nekada uopšte nije ni bilo.Odjednom ekspanzija.
Kako je moguće da pored soma,štuke,smuđa,love te "male" ribice,tj bandare..A sve mladi momci,mogu volu rep da iščupaju,a "mlate" sa štapićima od 100g težine.. :smiley:
Razmišljanje,filozofija i pogledi svakog od nas su različiti.Razmišljam kako sa UL kompletom pecam bandara,a pri tom vidim raub krupnog soma,ili velike štuke,smuđa,bucova.
A ja ne mogu ništa jer u rukama držim "čačkalicu" .Ne bi mi bilo dobro.. :cheesy:

PerfectAngler

Pecao sam 15 godina na Mlavi klena stapovima koji bacaju do 15 gr ,dugo sam koristio silstar diaflex cevlar od 2,25 tb 7gr i to mi je dosadilo iskreno,otkad sam presao na Moravu ne uzimam ul stapove,kad ne budem mogao da drzim stap prelazim na dubinku,do kraja...

simpson_H

I ja sam pecao i na Krupajskoj reci i na Mlavi celu deceniju pastrmku na Fenwick Iron Feather 6'3" 1/4-3/8oz . Jednostavno to je primeren pribor velicini reke, velicini ribe i velicini wobblera. I moja najveca potocara je bila 1.2kg bas na taj pribor ali to i dalje nije UL aman zaman. Sa stapom kojim sam pecao Ameri pecaju smudja po jezerima i nikome ne pada na pamet da pomene UL.

Jeremija

Citat: simpson_H poslato 29 Oktobar 2016, 09:30:53

Za koju godinu vuciji kup ima da izgleda ovako :eek:

Veliki broj tih istih malih ima ožiljke od svoje starije sabraće, mnogo gore od tih uboda udicom. A vrlo dobro znamo da će pojuriti i za mamcima velikim kao i one same. Po mom mišljenju taj argument ne pije vodu, ali ja sam se odavno deklarisao kao uhvati i pojedi model, u okviru zakonskih normi, naravno, tako da me ta dilema povređivanja ne dotiče. A naravno je i da poštujem svačije mišljenje, samo ga ne kritikujem niti nipodaštavam.  smiley033
Nou frks. Nou paniks.

simpson_H

E sad posto imaju oziljke, samo im mi jos falimo. Jel to znaci da ako vidimo kera sa oziljkom mozemo slobodno da ga gadjamo kamenom? :cheesy:

Ne radi se uopste o ubadanju i povredjivanju, radi se o neprimerenosti ciljnog pecanja onolikih stukica bez obzira na zvalavljenje pre pustanja(to je tek posebna prica :cheesy:).
A good gamefish is too valuable to be caught only once"- Lee Wulff 1938.

Prošle zime smo mesec dana se sporili na potpuno isti način u temi "Ul na srpski način". Došlo je do drugih foruma, FB-a, pritisaka, uvreda..... i kada više nije moglo, tema je ukinuta. Ne počinjite istu stvar na ovoj temi. smiley033

Jeremija

U pravu si, izvinjavam se, jbg, uvek se navučem  :lol:  smiley033
Nou frks. Nou paniks.

Heh, UL je jedna predivna filigrandska tehnika varaličarenja za sve one koji uživaju u takvom priboru i takvom pristupu . . . i takvim ribama. Kad je ribolovac varaličar ispravan " u glavi" onda će tako i pecati, a kad su problemi u glavi onog koji drži štap, zar je bitno kojoj je tehnici namenjen taj štap?
Ovo se odnosi na izlovljavanje "dece" od riba.

mrjr

Zna se šta se sa čim peca.Za bandara je sasvim logičan izbor UL štap,ali za štuku i smudja nije UL ,jer nije to to.Ja pecam smudja sa 12gramcem ,ali taj štap nije ni blizu UL štapa,a nikada ne bi za smudja i štuku upotrebljavao strunu ispod 10lb na čvoru,što znači nikada ispod 0,15mm. Jednostavno
Neke stvari se podrazumevaju.Nećeš na mečku rešetom.U lovstvu se zna pravilo na koju divljač sa kojim kalibrom i to nije slučajno.

Послато са Lenovo K10a40 уз помоћ Тапатока

Ivanb87

Ima nesto i u onom sto je rekao Simpson, devastiran je riblji fond pa se sve vise ljudi odlucuje za UL, gde se relativno lako moze uloviti riba. Npr bandar na Adi, a i na drugim vodama.
Protiv sam toga da neko namenski lovi male stukice na UL mamce, ali kako to razdvojiti ponekad. Npr na adi sam dobijao stukice na drop shot namenjen bandaru.. Isto tako, na gumu od 15 cm sam dobijao stukicu od 20cm.

simpson_H

Brate ti si pecao bandara, dosla stukica nista strasno i sasvim normalno. Nisi ciljno lovio stuke po Adi UL tehnikama i priborom.