Moja stolica

Započeo milos92, 19 Februar 2010, 15:02:32

speed_serb

Proslo je izvesno vreme kako se pojavila u Formaxu ova stolica i ako je neko pazario i koristio mogao bi da nam napise koju pozitivnu i negativnu rec o njoj.
Meni je zapela za oko i vec duze vreme razmisljam da je kupim ali nikako ne pronalazim utiske o njoj pa ne bih bas da se "zaletim" pa da se posle kajem posto joj cena i nije bas naivna.
Za sad sam cuo samo jednu kritiku ali na osnovu jedne informacije ne mogu da donesem sud. Pa ako je neko voljan za  :help: bio bih mu zahvalan  smiley033

da014

Merkao sam je u prodavnici na Novom Beogradu, čak je isprobao. Deluje sasvim stabilno, ne ljulja se i ne pomera u mestu. Nogare su bile na minimalnoj visini, to jest nisu bile izvučene tako da ne mogu reći da li je tako stabilna kada se nogare produže. Sedište je udobno i bez probema može da se u njemu provede puno vremena. U stvari, čini mi se da je ovo "šaranska" stolica al' sa modifikacijama tako da se može koristiti za feeder. Kad kažem modifikacije mislim na nogare i dve vertikalne cevi na koje se mogu pričvrstiti svi potrebni dodatci ( tacna za mamce, držači štapova, suncobana, čuvarke itd...). Ono što mi je odmah upalo u oči to je prečnik tih cevi koji nije standardnog prečnika. Mnoogo je deblja od svih ostalih dtolica koje sam video, tako da mislim da se moraju kupovati dodatci koji se prodaju u Formaxu. Nijedan držač koji imam ne može da se natakari na ovu stolicu, što mislim da je njen glavni nedostatak. E, sad...cenom je jako konkurentna sličnim stolicama ( Korum, Preston) tako da će imati dosta kupaca kod nas...

obradmiki

Bas je danas zagledao u zr, nije losa i ja sam u fazi potrage za nekom feeder  stolicom, nebih da zurim sada ce nova godina  i sniženja pa mozda nešto pazarim.  25.11 tj. sutra  u Formax sniženje na ceo asortiman 25%

Ako vec terate na saranske stolice za fider i bez modularnih pomagala za hranu , mamce i pribor. , onda mora da je visina tolika da mozes bez muke (savijanja, premestanja  itd.  ) da dohvatis hranu!
Znaci ono sto kazete  "nize" mora da uhvati taj rad, jer ako se uvalis na visoko imas "kicma-trans" pecanje !
I pored ove karakteristike koja je obavezna po meni, ja ipek podignem hranu u posudu koja stoji na zatvorenoj kanti u visini kolena .
Ta kanta ispod mi je ujedno i nosac za posudu iz koje punim hranilicu ,  magacin da dopunim kad potrosim , te zastita te prosejane baze ( od kise ili kerova,miseva, pacova i sl.)  ako slucajno protegnem papke!
Sto je udobnije, manje je nervoze ...Vazi za mnoge situacije u zivotu , pa i ovde
PS. Ovo je moj stav i stil, nije sablon Za ove namenske nemam iskustva!

procaster

Večeras sam video dve stolice na  kp oglasima, koje su nama zanimljive. Prva je 4500 din. a druga 55e ako vas ne mrzi pogledajte ih. Naravno interesuju me i vaši komentari.

pkv-pecaroš

Negdje prije sam gledao na jednom oglasniku gdje čovjek prodaje stolicu za pecanje,sad ima li razlike između feeder ili neke druge nemam pojma. Uglavnom ko sanduk na točkovima dok ju ne rastavi a kad ju rastavi tu nema čega nema,neke tepsije,pliće,dublje,veće,manje. Sve je on to natrpao oko te stolice,ima i neki mali ko suncobran pa hladovina pada na crviće dok peca,da nisam vidio ne bih vjerovao. Uglavnom mora čovjek vjerovatno na neki tečaj da bi to znao sastaviti. Uglavnom čovjek traži za taj sanduk i svim tim silnim dodatcima 5 000 kuna,dva puta sam čitao da možda ne griješim oko cifre. Tako sam bio ponosan na ovu moju platnenu za sto kuna kad majstor izvadi stolicu,možeš kupiti deset solidnih štapova :sad:

Da014@
Hvala na informaciji znaci puno iskreno. Reci mi samo jos jednu stvar pre nego sto je narucim....kakve su joj sipke od nogara tj njihova debljina posto su meni rekli da su jako tanke i da ne ulivaju poverenje o dugotrajnosti. Jesi li imao takav utisak kada si je gledao?

procaster

no names danas je crni petak u Formax-u ova stolica je 9742.50 din.

da014

NoNames... Rekoh ti da je stolica bila u najnižem položaju, to jest nogare nisu bile izvučene. Al obzirom da su nogare koje su vidljive baš baš debele predpostavljam da ni unutrašnje nisu mnigo tanje. Nameće mi se pitanje o težini stolice obzirom na debljine cevi id kojih je napravljena. Ne rekih da je naslon dosta visok tako da se možeš slobodno nasloniti celim leđima. Ja bih je, lično, kupio jedina zamerka su dodatci kojih trenutno ima u ponudi u radnji na Novom Bg, pitanje je da li će ih biti u ponudi kasnije za par meseci, a plašim se da dodatci drugih proizbođača na tu stolicu neće moći da se montiraju.

Nisam mogao da odolim i kupljena je  :cheesy:
Ovako na "suvo" mogu slobodno reci da nisam pogresio u opste i da je ovo bila dobra kupovina. Stolica je izuzetno udobna,masivna i deluje izuzetno jaka. Vreme na terenu ce pokazati koliko sam pogresio. Za sada ono sto me odusevljava su cevi od kojih je napravljena odnosno njihova jacina,takodje i stabilnost stolice koja u opste ne ljulja ni u jednu stranu. Cevi za kacenje dodataka su standardne tako da bez problema mogu da se stavljaju standardni nosaci. Posto mi je mob na opravci imam neki krs sa losom kamerom pa ne mogu da vam postavim i fotogravije pa cu pokusati da opisem ovako. S obzirom da sam visok 187cm naslon mi u potpunosti odgovara i "jastuk" na kraju naslona mi tacno dolazi na vrat,sedalni deo doseze do kolena tako da je udobnost odlicna,a ima i dobru sirinu. Tapacirana je odlicno i platno deluje izuzetno kvalitetno. Moju tezinu od 95 kilograma podnosi bez nekih problema. Naslon moze da se postavi pod uglom od 90 stepeni u odnosu na sedalni deo,a maksimalno moze da se obori skoro pa da bude i krevet.Vaga je pokazala da je teska 6,05kg i s obzirom na njenu masivnost tezina nije velika. Da sve ne bude idealno su se pobrinule zadnje noge koje mogu da se izvuku,ali i ne da se uvuku unutra.....hmm to mozda da bude mana ali ubedjen sam da bas taj sistem i daje toliku stabilnost stolici i da kazemo da je mana nedostatak kaisa za lakse odnosenje do mesta ribolova. Izuzetno siroke stope na kraju nogara garantuju minimalno upadanje u blato. Prilikom pakovanja stolice prednje noge se skidaju i imaju ispod zadnjeg dela mesto za ostavljanje tako da ne smetaju prilikom transporta,spakuje se i raspakuje bukvalno za 2min. Posto sam iskoristio "crni petak" i popust mislim iskreno da je kupovina i vise nego odlicna i da joj je najiskrenije ovo i realna cena. Za one koji se razmisljaju da li da je kupe ili ne....uzmite je... u opste nije losa. smiley033

Gremlin

Pre par meseci se "isprsim" u kupim ovu "CarpPro" stolicu u Formax-u za preko 100 Eura. Da je udobna, udobna je, stane mi u zadnji box čamca, i sve je manje-više OK, ali ono što mi je baš zasmetalo je da sam do sad jedno najmanje 30 puta morao da dotežem štafove, jer su se stalno otpuštali. Na kraju sam rešio problem sa 4 "nylock" samokočive inox matice kojima sam zamenio orignalne. Čist bezobrazluk da na stolicu od 100+ Eura nisu mogli da stave ovakve matice, koje su sve zajedno koštale ispod 100 dinara.

:huh:

Kakve su to matice,moze neka slika? Meni je poceo da pravi problem  mehanizam za dotezanje naslona. Samo proklize sraf i bez imbusa nema pomoci.

prslook

Gremline, bilo bi dobro neku sliku da okacis...Mislim da moze biti jako korisno.