Vaš izbor motora...

Započeo pikeman, 26 Februar 2009, 01:33:37

Koji je Vaš izbor motora?

Tohatshu
Vihor
Neki drugi...

Balsaa

Efi , koje ti je godiste motor?

I potrosnju reci ako znas  :cheesy:

fisherman.m.

Ponosni vlasnik nazalost nisam ali bih rado bio.
EVINRUDE by Bombardier - 25 HP E-tec- dvotakni dirktno ubrizgavanje, zato sto volim sve sto je tohnoloski novo i napredno. Mozda i gresim, vreme ce pokazati koliko su ovi motori dobri i sigurni a dotada cu valjda i ja moci da ga kupim.

koleq3

da da ide kao 2t,sto i jeste :D trosi kad 6t :D

Keltan

Fisherman , ako mislis na direktno ubrizgavanje , vec je dokazano i to kako .Nikada problema sa njima  na Kawasaki STX  di .  . pali na dopir dugmeta ,svaki  put . vrlo ekonomicni i cisti motori  :ok:

EFI

Balsa: Motor tohatsu je 2007 proizveden, ja sam ga kupio 2008 ali ga nisam koristio do prosle godine. Prvih 10 sati motor sam razradjivao u buretu sa vodom. Ostalih desetak sati proveo sam na vodi. Jos nisam uradio servis na 20 sati to cu uraditi ovih dana mada je garancija davno istekla sto i nema veze Sto se potrosnje tice trosi jako malo na 1/2 do 3/4 gasa trosi izmedju 7 i 8 litara. Ova potrosnja je po meni skromna, posto imam i merkurija 60 2t skoro novog na gliseru elan koji pod gasom od 3/4 i pod punim trosi od 22 do 25 litara na sat. Samo da kazem da su oba motora kupljena nova. Par puta sam se u zivotu opekao tako da nikada vise nista ma koliko bilo dobro ne kupujem polovno.

Balsaa

Citat: EFI poslato 08 Februar 2013, 13:44:01
Jamaha 30 4t ima747 cm3 . Koliko vidim ima elektro trim sto je dobro jer je motor dosta tezak za podizanje.Nisi naveo dali ima 3 karburatora ili elektronsko ubrizgavanje goriva( efi) .Ako je motor ocuvan nisi ga skupo platio.Inace potrosnja bezolovnog benzina zavisi od nacina voznje, a krece se od 7 do 11,5 litara po satu .Neznam koliko ce ti vrsiti poso za Skadarsko jezero i cime ces da se bavis i koja ti je upotrebna vrednost . Definitivno motor je ok. Zelim ti da te dobro i dugo sluzi.Vodi racuna o odrzavanju i bice sve ok. :bye:

Znaci moj motor trosi 3-5 litara vise?
Reci mi jos nesto ako znas o mom motoru , imas tamo u PDF "Motori" imas temu za moj motor vidjeces , sto vise pisete to mi je zanimljivije  :lol:

Košava

Definitivno Honda 20 ks. sa alnaserom i rucicom sto se podrazumeva.  :cheesy: smiley033

ribolovac-1

:rolleyes: ja glasam za tomos. odgovara i cijenom i kvalitetom a za uživanje u vožnji rijekom ima i previše snage.a potrošnju goriva da i ne spominjem. mislim da mi ribiči nismo ludi za glisiranjem i ludiranjem na vodi :rolleyes:

DakiNS

Kolega mislim da više troši tvoja četvorka od moje Yamahe 8 ili neke dvadesetice ne starije od 10-15 godina
Kada budem lovio u večnim lovištima loviću sa Bretonom.

tićo

Kažu ko ima Tomos ima i problem  :lol:

Technium

Tomos ti je kao jugo....
malo malo se umastiš,al ga voziš ceo vek,za male pare...
Otiso sam da fatam ribe!!!

DakiNS

Imam Yamahu 8 od 90-e godine. Jednom pre 5 godina menjan impeler i to je to. Nisam je koristi 5 godina i proletos stavim u bure treće povlačenje upalila jer sam morao dopumpavati gorivo. U prethodnom upisu rekao sam da manje troši od četvorke Tomosove. Ako od tačke A do tačke B tomosova četvorka ide sat vremena i potroši 2 litre Yamaha ide 20 min a troši 3,5 litara na sat. Evo kakva je računica potrošnje, ili neka dvadesetica koja će isti put preći za 7-8 minuta.
Kada budem lovio u večnim lovištima loviću sa Bretonom.

jovicabor30

ja imam hondu 6 ks 4t 2cil. i trosi od 1- 2 litre zavisi od voznje.   :ok:

Spojene poruke: 10 Septembar 2013, 18:48:34

a jamaha trosi od 5-8 litara.

EFI

Moj izbor motora je na prvom mestu; honda, jamaha,tohatsu,evinrude merkjuri,suzuki itd.Vozimo ono sto imamo i to hvalimo ili kudimo.Vozeci letos mog tohatsua primetio sam, da od 3/4 do punog gasa nema razlike u brzini.To me navodi na pomisao da treba da stavim drugu elisu. Ova je 9.9 /11 verovatno bi odgovarala neka sa vecim nagibom na pr.9.9/13. Camac je izuzetno lagan oko 190kg al. Merio sam brzinu na punom gasu nizvodno sa dvoje ucamcu iznosi 49 do 51km.Potrosnja oko 9,5l.Moje  misljenje je da cu promenom elise dobiti na brzini.Tako sam isto na merkyriju povecao brzinu stavljajuci mu elisu sa nagibom14/16,da ide ide ali trosi za medalju celih 24lna cas.Inace motor je 60ks.2t na elanovom gliseru stariji model duzine 4,60m Pa sada ona narodna ,,koliko para toliko muzike,, pozdrav.

Spojene poruke: 11 Novembar 2013, 14:50:19

Au ljudi što sam se danas iznervirao !!!
Rešimo drugar i ja da pecamo na jednom mestu koje mi je malo dalje da idem mojim čamcem,pa sam rešio da uzmem čamac od drugara koji stoji tamo i uzmem ćaletovu tomos 4ku. Stižemo na vodu,kad čamac na suvom pun blata i vode. Prvo izbaci vodu,operi čamac,pa ga nekako gurnuli u vodu,ubacili tonu stvari u čamac,montirali tomos,povuci poteznicu upali,drn drn drn i ugasi,povuci opet neće,desetak puta opet upali ali ugasi brzo zatim i posle toga više nije hteo upaliti. Verglaj,verglaj,preznojio se sav u sred zime,ali đubre ni da čuje. Alat nemamo,nema ni ćale. Motor je prošli put lepo radio,ali sad neće ni da čuje. Na kraju sam se toliko iznervirao da sam đubre zveknuo šakom tako da sam mislio da sam polomio ruku,kukam zapevam na sav glas psujem i sebe i onog ko napravi takav krš od motora. Ništa drugo nam nije ostalo nego da se vratimo kući. Aj što nismo pecali,nego što onolki čamac džaba gurasmo u vodu i oprasmo ga,bar čoveku uslugu napravili. Šaku srećom nisam polomio,samo ugruvao.
Zaključak TOMOS JE JEDNO OBIČNO ĐUBREEE !!! Deset puta će te služiti,jedanesti će ti život presesti ! :lol: