Mašinica za teži džig, veće glavinjare...

Započeo Batica, 03 Septembar 2015, 07:03:19

Isa

Problem je sto nemam gde uzivo da je vidim, pecao sam starim spherosom FB, drugar je inace intenzivno koristi i odlicna je, a ovaj novi model me muci jer nemam gde uzivo da ga vidim. Problem u masinama koje ste mi predlozili je sto su znatno skuplje, sperosa mogu za 120 e novog da kupim, tako de je mnogo blizi cenovnoj klasi 100€ nego ovoj od 200€. Opet ako budem nekim cudom dogurao do za mene astronomskih 200€ tu bih uzeo talismana a mozda i cabo.  Vec nekoliko dana lupam glavu sta uzeti do 15000 din i skoro svaka ima nesto sto mi se ne svidja. Te ne smes napuniti punu spulnu, te tesko vuce zbog visokog prenosa, ili je preko 6000 gr. Eh da je za nekog 50 gramca pocastio bih se do sad 100x, ovako mi je jedini spheros na umu da ispunjava te kriterijume koje sam naveo.

Ako je FB odličan,verujem da ovaj SW model ne može biti nikako lošiji,već samo bolji,tako da nema šta da te muči.. :smiley:
Saragosa je prilično brza 5.7-1..Verujem da je dovoljno "jaka",ali ja bih svakako odabrao sporiji prenos, od 4.6-1 koji ima Spheros..
Gledajući ostale karateristike to su dve veoma slične mašine,,tako da za 120 evra ne vidim neku bolju opciju..
Inače,možda ti je dovoljna i veličina 5000 sa manjim kapacitetom špulne,jer je to jedina razlika u odnosu na vel. 6000..

Mašinica koju sam probao je vlasništvo mog drugara D.Stankovića - Tejldensera. Ti ga Iso znaš, bio je sa Šljiujom kada si prvi put pecao kod mene. Uvek možeš da je probaš. Inače mašinica je u kompletu sa Shimano nexave game išla u somolov na Minću u Italiji, nedelju dana vukla sve i svašta (najviše glavinjaretine od 70-80gr, izvlačila svašta i preživela 2časovno zamaranje somurage koja je na kraju ipak pokidala debelu strunetinu i kao nova se vratila. Izašla ga je oko 150e, ova nova sa xship pogonom.  I nije toliko skuplja, koliko je zaista bolja od Sferosa. Za mene bar. Ovo nije preporuka za tebe, jer znam šta je studentski dinar, nego opis u temi koja je za to predviđena.

Tu je naravno i Slammer 460 sa cenom od oko 100 evra.. I Spheros ima x-ship.hagane gear,hagane body..U veličini 6000 Zaragosa je teža 80 grama..
Koju god da odabereš očigledno da nećeš pogrešiti. :smiley:

Ja sam imao cenu za spheros 177e,za Quantum 180. Zato sam i suprostavio te dve masine, Quantum 40 vel. i Shimano 5000. Ova cena 120e, koju ti navodis definitivno ide u korist Shimana. Moje misljenje da je tako uporedjeno bolji Quantum, pogotovu sto je pre za Mpp koji imas. Ako imas nekog u Americi, moze da ti nadje povoljnije. Postoje i Quantum boca, Quantum iron inshore. Ja sam dosta optimistican po pitanju ovih masinica :thumbup:

Spojene poruke: 07 Januar 2017, 18:59:22

Sad videh, Cabo 50 je 13,6 oz tezak,tako da je od shimano spherosa laksi 150gr u istoj velicini.

Meni Speheros deluje kao opasna masina za bas to tesko varalicarenje ili dubinski ribolov, nekako mi je i na izgled ona stara skola masine sa svim novim resenjima. Pre neki dan na KP ispade neki 4000, mislim da je FB, htedoh ga uzeti za budici feeder ali na kraju nisam. Cenio je covek 65 evra.
I sad ima na KP ista ova, 65 evra, pogledaj, nije FB nego Aero Spheros 4000, ima preko 500gr, made in Japan...

Isa

Gle kad na kraju ne kupim nista, salim se. Fali mi jos 5 crvenih pa ce biti ponov, najverovatnije cu spherosa sw 6000 pg 4,6 prenos. Opekao sam se kod masinica sa visokim prenosom, imam novu okumu azores blue 5,8 prenos, ali nije to to, iako je na papiru babaroga. Sto se tice starih modela, mogu nabaviti koliko odmah 4000fb al mi je to malo, a taj aero sto Vlada spominje mi ne deluje da je u najboljem stanju. Obzirom da je za mene sezona jos daleko pa mi se ne zuri, skoknucu koji put do SM, da pogledam Saragosu na delu, ako se drugar slozi. Zar onda nije bio ako sam dobro upamtio Aca Buva sa cerkicom, a sa Taildancerom se nisam upoznao mada rekao bih da je to onaj decko sto je na smudjijadi pecao ispod mosta, ako se secas kad smo mislili da ima ribu (bila grana i to golema). :cheesy:
Slamera ne bih iz vise razloga, al glavni je sto je kontrola kvaliteta jako losa, barem ovoga sto se sad prodaje., a tu je i spulna koju moram kazu ljudi ostaviti praznu da ne bi zamrsio.

Vi varalicari bolje znate sta vam treba, mada i ja kao plovkaros vise volim neki umeren prenos... Zaista masine sa prenosom od oko 5 lakse, bilo to subjekticno ili objekticvno ali praksa to kaze, vuku vece terete nego one brze.
I da je u super stanju, gledam da je to model od pre 20 godina, pa i vise.
Znam samo da sta god da uzmes od ove 3 nabrojane, Spheros FB, SW ili Saragosu SW neces pogresiti.

Gagi

Iso, kako ti se pokazala Okuma kad kazes nije to to ?  :huh:  Sa koliko gr. zapinje, da li glavinjara ili dzig, i kakav je teren gde si je koristio ?   :shocked:   Mislim da u nekim predlozima masina i "nadjačava" stap koji imas, da tako kazem. I mislim da ce tako teska masina biti, sto bi rek'o moj deda :  "Kupi si boles' za pare". (kupih sebi bolest za pare). Svi ti veliki sferosi i kaboi bi po meni, imali vise smisla na MPP-u 170 gr.  Opet, to je samo moje mišljenje, a kakav je studentski dinar, znam dooobro.   :cool:

Znam da je bio Buva sa ćerkicom, ali sam mislio i da je Dušan nailazio. U svakom slučaju, nije problem proba. Njegova je 5000, nije glomazna i teška, položila ekstremni test snage i izdržljivosti, više nego dovoljnog kapaciteta, a baš lepo leži na Shimano nexave game 3m 125gr. Da te ne zbunjuje 125gr, štapovi za morske igrarije se drugačije deklarišu, štap je daleko jači od MPP120gr. Jači i od 170gramca. Tako da sam siguran da je 5000 više nego dovoljna veličina  za bilo koju od ovih Šimano mašinica. Šljuja opet ima Taurus 6000, koji isto možeš probati, ali mislim da je preteška i nezgrapna za tvoj štap iako diže kao viljuškar. Mpp 120 gr mi nije štap za mašinicu veću od 5000 po Šimanu, pa čak i 4000 po Daivi, što bi bilo nešto između Šimanovih 4 i 5000. Opet....nisi od juče, znaš najbolje.

Gagi

Pogledaj i daiwu oceano a,dobra masinica ovako,gledao sam je,nisam koristio mada je svi hvale a kosta 100e.Mozda i najbolja kupovina za to sto tebi treba :thumbup:
Ako nisi zakleti shimanovac :lol:

U Formaxu možeš da je pogledaš..Veličina 4000  ,težina 430g,prenos 5,1-1,metalno telo..

Pokriva li Shimano Tehnium 5000 to sto traziš? Ako pokriva imaš na KP za 80€  smiley033

Isa

Skoro sam bio, a nisam se setio te oceano da pogledam. Za techniuma nemam pojma valja li, znam da je ortak jednog rastimovao dzerkovanjem. Verovatno da moze posluziti... Ostadoh duzan za okumicu, jednostavno tesko vuce, prevelik je otpor na rucici.. Sta god vukao, nebitno od velicine, blue arc to lakse vuce. Stap je bas na onoj granici ni staviti nekog rasnog teskasa, nit ostati na blue arcu. Videcu nesto u narednih mesec dana, a kad mi prodje rok tamo negde u februaru, eto mene u Mitrovici da pogledam te masine pa da se definitivno odlucim. Hvala vukovi na pomoci!  smiley033