Mašina za feeder

Započeo sumadinac, 08 Jul 2009, 21:31:13

Zoran

Ja sam je uzeo po nekoj promotivnoj ceni, plus je bila i neka akcija, te je koštala nešto smešno malo, reda veličine 2000-2500 dinara. Za taj novac je savršena. Jeste robusna, jeste joj debela osovina, jako joj je fina prednja kočnica, izuzetno udobna i jaka ručica, jako lako vuče i lepo se ponaša na teškom štapu kao kod mene DG 3,90/140gr. Ima i dva fino urađena okrugla metalna klipa na špulni. Prilično je teška i sreća pa štap stoji u držaču, inače bi bilo čisto bildovanje stalno držati taj komplet u ruci, a što inače ne smatram nedostatkom. Ima i neke male mane, kao na primer da se ručica pod sopstvenom težinom uvek sama vraća u donji položaj i dodatno zateže najlon, a desilo mi se jednom da podvuče najlon pod špulnu mada kao ima zaštitu od toga. Kao manu bih naveo to što nema rezervnu špulnu. U svakom slučaju, odlična mašina za novac koji sam dao za nju. Ne govorim o aktuelnoj ceni, po kojoj je ne bih ni uzeo.

Inače, sve tanje od 0,22 na njoj deluje kao da ne pripada tamo, tako da mislim da je to ustvari optimalno. Nisam probao deblji najlon od 0,22 jer nemam potrebe za njim.

To što je za tebe mala mana, za mene je najveća vrlina mašinice. Kada biram mašinicu, posebno gledam kojoj ručica najbrže i najlakše pada u donji položaj jer je toj najpreciznije urađen pogonski sklop.Mašinice koje se rade u velikim serijama nisu baš sve iste. Zadnjeg Blu arka sam birao između 7-8 modela koji su bili u prodavnici i ona koju sam izabrao imala je najbrže padanje ručice u donji položaj i samim tim najglatkiji, najtiši rad. Kada je ručica u donjem položaju, preko spulne reguliši precizno zatezanje monofila i budi zadovoljan što imaš precizno urađenu mašinicu.

nslemi

Uzeo sam prosle godine tu masinicu i potpisujem da za te pare (6990) nema bolja za teski fider..Dome je u crvenoj boji prodaje po 80€.Cak i browning je prodaje pod svojim brendom.Worm shaft,odlicna i precizna kocnica,slaze 0.28 kao da je 0.18 i jaka je bas bas.. :smiley: Vredi ona te pare i kad nije na popustu..svi se kao nesto pravdaju kad kupe nesto u formaxu..kao eto nasao sam dzabe inace ne bi kupio a svi sretni izadju odande..Evo kazace i Laki koju o masinici..probao je na UB-u

Zoran

Nema tu nikakvog foliranja i pravdanja kad kupim nešto kod njih, jer skoro da samo tamo i kupujem. I to isključivo na akcijama i sniženjima jer, jednostavno, nemam dovoljno novca. I nemam 6999,00 dinara ne za ovu , nego ni za bilo koju drugu mašinu ma kako ona bila brendirana. I skoro sve mašinice koje imam sam kupio tamo i na sličan način, tj na akcijama i poniženjima  :smiley: A da je ovaj Bullet dobra kupovina, to sigurno jeste. Posebno kad se naleti na značajno sniženje i promotivnu cenu kao prošle godine kada sam je uzeo.
A to za taj ''slobodan pad'' ručice u donji položaj nisam znao da je pozitivno i da predstavlja neku poželjnu osobinu. A činjenica je da je ova mašinica vrlo uravnotežena pri okretanju i savršeno glatko i lagano se okreće.

StefanKv

Vec duze vreme za feeder koristin ryobi vertigo 5000 i mogu reci da sam i vise nego zadovoljan. Inace masinicu sam prvobitno kupio za varalicarenje ali posto sam se ponovio novom masinom za varalicu ovu sam prebacio na feeder i evo vec vise od godinu dana me jako dobro sluzi. Nisam bacao teze hranilice od 80 grama jer za tim nisam imao potrebe i sve do te tezine vuce izuzetno.

Iako je prevashodno varaličarska mašinica,zanimljiva je i za feeder ribolov.Worm shaft,metalni okrugli line clip ,ručica se ušrafljuje u pogonski,prilično plitka špulna,prenos :4,4 :1...
Dragon Fishmaker II

#

djuki78

G

Evo i moje igracke jos neisprobana.jel ima neko iskustva sa njom?

Filip212

Pozdrav kolege. Zeleo bih da uzmem svoj prvi feeder komplet ali nisam siguran za masinicu. Dvoumim se izmedju Formax Legacy, Thunder ili Tornado Feeder(sve masinice su velicine 4000 i imaju istu cenu) Masinicu bih upario sa stapom Formax Avatar Feeder 330M(15-60g).
Hvala na pomoci, pozdrav  :bye:

Imao jednu sezonu Thunder 4000 velicina, zaista lepo slaze, okrugli line clip ne ostecuje najlon, preciznost kocnice nije bas najbolja, ali za te novce Boze moj... :cheesy:
Mislim da se ostali navedeni modeli Legacy i Tornado ne razlikuju ni po cemu osim u izgledu...
Ukoliko ces pecati uglavnom belu do kilo zavrsavace ti posao, dok je vec za mrenu i sarana jako kriticno zbog malo losije kocnice.

Filip212

Pa planirao sam babusku i sarana na seceras ali i ostalu belu ribu, peam na DTD-u tako da ne mogu ocekivati neke kapitalce(nije da ih nema ali su retki), a sta mislis da li je bolje Thunder(Legacy(pise da je legacy samo novija thunder jedino im se razlikuje broj lezajeva, thunder ima 1 vise ostalo je sve isto)) ili tornado zbog baitrunera :question:
PS: uzeo bih nesto skuplje i kvalitetnije ali nemam puno para...

Mislim da ti je baitruner bespotreban za takav vid pecanja.. ne znam sta da ti kazem po pitanju koja je bolja.Glavni problem kod takvih masinica je sto one zavrsavaju posao sve do trenutka kada na stapu imas 'malo krupniju i borbeniju ribu' , pritom tanak predvez i udica, e tu se tek vidi da takve masinice na kraju nisu dobra kupovina...pricam ti iz licnog iskustva.
Nemoj da zuris, mislim da mozes pogledati neke spro modele npr pasion ili recimo ryobijeve...koji su sigurno za klasu bolje od ovih 'novokomponovanih'.

Filip212

Znam ali zelim da sto pre kupim a i novac je problem, jedva sam skupio i za ovo... Svejedno kolega hvala na savetima, imacu to u vidu prilikom kupovanja. Da li je mozda jos neko imao iskustva sa ovim masinicama? :cheesy:

Imao ja...isto kao i kolega!
Ima kod tebe u So,neki lik što donosi opremu iz Mađarske,nađi ga na KP i ne žuri nego uzmi nešto provereno :wink:
Verujem da nije neka razlika u ceni ako tako pazariš.

Filip212

Vazi, videcu. Jos jedno pitanje samo, da li mi je bolje da uzmem masinicu sa baitrunerom il bez, vec sam pitao ali da cujem vase misljenje isto. Ne znam zasto je toliki problem preciznost kocnice, ako se lepo nasteluje jer meni je i na kinezu na koga sada pecam lepo radila kocnica na babuskama oko 1 kilo, a masinica je klasicna kineska, tako da mislim da je na ovima bolja kocnica ali to je samo moje subjektivno misljenje, praksa je nesto drugo :cheesy:

Nije isto riba od 1 i 5 kg, videćeš i sam...pare su tvoje i volja tvoja-kako god odlučiš, cepaj i bistro!