Mašina za feeder

Započeo sumadinac, 08 Jul 2009, 21:31:13

Winston

CitatEvo mene bas zanima koju to masinu Shimano i Daiwa mogu da ponude za 100e a da bude trajnija od ovih  metalaca spro ,ryobi

Pa naprimer Daiwa Exceler plus prva serija,pa Shimano Super-i ovo govorim iz licnog iskustva.

StokaNenormalna

300? Ima i ta mane! Imaju i one od 600-700! Ne postoji ni jedan jedini deo pribora, koliko god kostao i kako god bio napravljen, a da mu niko sa ovog foruma nije nasao manu! To zapamti  :takoje:
Kad god sam se nameracio na nesto i pitao za misljenje, zavrsilo sa sa jos 100-200e odozgo za nesto drugo  :lol: Tako da sad prvo kupim sta zelim, a posle pitam za savet, pa prodajem, menjam i slicno  :takoje:
Trenutno sam se dvoumio izmedju dve masinice, pitao ovde vec, da se ne ponavljam, a sad, posle par dobijenih saveta se troumim!
Razmena misljenja je ok, ali nekad je bolje da poslusas samog sebe, makar svi ostali nalazili zamerke (kao meni sa Castizm na diamond extreme, trese vrh, nema balans, velika spulna, bla bla...).
Ja se odlucio za Cast'izm feeder i TDR Distance za dva nova feedrea. Na jednoj ce biti konac, a na drugoj....pa isto konac. Samo sto cu na prvu da namotam 0.10, a na drugu isto.  :rolleyes:
Mozda sam se i zeznuo, ali onda sledi KP, pa nazad u radionicu.  :bye:

Citat: dragan2006 poslato 22 Januar 2020, 23:49:45
I ja bih! :takoje:
Penn Surfblaster 7000 Reel
Designed and developed to achieve maxi mu m casting distance when surf fishing, the Surfblaster has a low gear ratio of 4.1:1 to give the reel immense winching power, and in conjunction with a long stroke spool maintains a retrieval rate of al most 1 m per turn. Other features include a forged aluminium spool, 7 + 1 stainless steel ball-bearings, automatic bale arm, and a smooth, quick turn drag system. These reels are also fully saltwater resistant.
Supplied with 2 x Aluminium Spool, 1 Standard (400 m 0.40 mm)
1 Braid (300 m 0.18 mm).

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Kako li ovaj penn  baca , ko ga slomi ja mu kupim novi  :cheesy:

Citat: andricbranislav poslato 23 Januar 2020, 00:19:28
Pa pogledaj koliko je poslato poruka sa ajfona...  :lol: A još nešto, da se takmičim u fideru i da imam 20 pecanja mesečno dao bi pare za nešto skupo i izuzetno kvalitetno (mada bi mi to dali i sponzori), ali za amaterski ribolov ne vidim potrebu za skupim priborom...Naravno svaka čast ko ima mogućnost da plati i to mu pričinjava zadovoljsto, ali nije ovo samo moj stav, nego mnogih na forumu. Ipak sam ja, kao i većina ljudi amaterski ribolovac, i mislim da mi pribor u kompletu od 120 do 150 evra može poslužiti jako lepo...

Malo gresis, znas... Nismo svi burzuji na forumu, mada ih ima, ali kad se kupuje pribor, bolest ne bira gde udara! Tu smo ovde svi isti, jedino je razlika sto neki priznaju, a neki slabije. Sto rece jedan pametan covek: "Merak je bolest i sa pare se leci". Ja na te telefone ne dajem pare, zabole me za te tehnologije, a nesto se i ne razumem u to, ali za pribor mi nije zao da bacim i preko 100 evradi za lepu stvarcicu.

Sent from my iPhone 11 Pro Max  using Tapatalk

Ih bre Misho, pa ovaj Pennić ima samo 720 gr...
Povlacim rec! :lol:

Bolje dva narkomana u kuci nego jedan fideras  :lol:

Nije mi jasna samo strategija, pokretanje tema od pre 5 godina, favorizovanje jeftinog pribora, tematike bas me briga, samo da sam na vodi, skupo ne valja, porez na budale itd itd. Pa onda brate kupi sta zelis za 3500 din i ne opterecuj se nasim misljenjima i sacuvaj zivce. Žalis se kako gledamo u svaku dlaku, a ti gledas 100 masinica jer eto, hoces da teras kontru. Imaju ljudi para i hoce da uzivaju u njima, nece ih pod zemlju odneti. Pa meni visi branik na kolima jer sam skucao na pecanju evo vec 3 meseca, a kupio sam mob od vise od tih 400e i jos idu stap i masina za dve nedelje  :lol: Neko napisa bolest ne bira... Svako ima dupe i misljenje i to je to. Iznesite ga i ne pokusavaj da prevaspitas druog, svi mi imamo F dijagnozu samo zavisi ko koju ali je tema ista.

Čitam i setih se Sovije iz serije "Volim i ja neradže no trpim" kada joj gledaju u šolju, a ona jadna uživa pa kaže " Ti kad mene gledaš u ćikaru to ljepše no u bioskop" pravo da vam kažem meni čitanje ovo Ljepše no u bioskop  :lol:

Andrić je šampion definitivno i postaje moj omiljeni internent drugar....i nemoj da ga brišete  :cheesy:

Nego, skoro sam citao par strana ove teme iz 2015-te... i ne verujem sta smo lupetali.Setih se sad Zbog Andrica, kojem preporucujem da se vrati par godina unazad.Mnoge stvari ce mu biti jasnije! :wink:

Ja sam uzeo dobar fon jer volim da imam dobar, da imam lepe slike. ne donosi mi bas nista para  :lol:

Inace jako sam se zagrejao za slam-ove bas zbog kolege Pex-a cije misljenje veoma cenim sto se tice jacih masinica i gledacu da uzmem njega ili PRO seriju. Ipak vrede ta misljenja i ne teram kontru, sto je cudno za mene  :lol:

Citat: laki22 poslato 23 Januar 2020, 00:54:03
... zbog kolege Pex-a cije misljenje veoma cenim sto se tice jacih masinica...

Upravo to i ja uradio danas. Zvao da pitam nesto u vezi motanja torzite karika na feeder stap, a zavrsilo se sa kupovinom Certate LT  :lol: :lol: :lol:

Sent from my iPhone 11 Pro Max using iCloud Robot

andricbranislav

Ma kakvi... sve je meni jasno... i tačno znam koga ću privatnom porukom po nekad pitati za savet, ko je objektivan, ne pristrasan i dobro se razume u opremu i ostale stvari... jako se to lako proceni... Ja se malo i zezam... a izvinjavam se ako sam nekog uvredio...

Poenta mog prethodnog posta su upravo nasa iskustva!Ti si Lalo hvalio Formaxovu makinu...dok ti se nije raspala. :lol:
Tako su nam se stvari iskristalisale i tako smo naucili sta valja a sta ne.Na svojim i tudjim primerima.Ali neki su suvise lenji da prelistaju i donesu prave zakljucke, neka ih... :takoje:

Meni je fascinantna činjenica da je 1 sat noću, a forum gori  :lol: 6 Vukova i 19 gostiju prati temu :tongue:
Ajd što sam ja zaludan u trećoj smeni no šta je s vama ostalima  :rolleyes:
Žex izdrži pritisak.....i oprosti što ćeš imati posla :lol:

Ja ako ne postanem Dunavski Vuk do ujutru, nista nisam uradio  :lol:
Tema oko bilo kojeg komada pribora, nema zavrsetak, ali ima svoje 3 sekvence:
1. Trazenje saveta i misljenja oko odredjenog tipa masine (u ovoj temi masine za fider, a kazem "masine", a ne "masinice", jer nismo deca vise, prerasli smo to i godinama, a i cenovno, pa ce uskoro postati "masinetine")
2. Davanje vise komada saveta, sirokog spektra kvaliteta i cenovnog ranga, a sve na osnovu blize lokacije potencionalnog ribolova doticnog, vremenskih uslova, horoskopa i mesecevih mena.
3. Objava kupovine odredjenog modela, koji se u 99% slucajeva nije ni pomenuo medju trazenim savetima i nabrajanje mana doticnog predmeta, sa cestitkama i zeljama da ga dugo sluzi.
DakleM, Stella, Certate, Twin. Nema dalje, zakljucavaj.