Mašina za feeder

Započeo sumadinac, 08 Jul 2009, 21:31:13

Mivanović i 1 gost pregledaju ovu temu.

komša015

Citat: andricbranislav poslato 26 Decembar 2019, 23:10:16
SN je pomenuo Daiwa TD Feeder 4012QD kao dobru mašinu.  Na KP-u je 100 evra, a čovek kaže da je mašina odlična... Što bi naručivao sa alija kineza kad za manje para ima nešto što valja kod nas i što je sigurno original? E to mi nije jasno...
Ne razume se Laki..

Spojene poruke: 27 Decembar 2019, 00:11:18

Citat: andricbranislav poslato 26 Decembar 2019, 15:51:37
Ja sam uzeo inc-60 i ona je oko 450 grama. Ima dosta snage. A lepo se i baca sa njom. Jedino sto ti treba 400 metara 0,25 najlona da ...
Je l' ima rezervnu špulnu?

SundjerPecanje

Nema rezervnu špulnu, uzeo sam drugaru dve za lakši šaranski ribolov odneo je za Nemačku pa za par meseci i desetak pecanja od po par dana čuću i utiske..

andricbranislav

Mislim da ima da se naruči rezervna. Pitaj u karpologiji.

komša015

Ne isplati se.. da ima, mogla bi da posluži i za soma.

StokaNenormalna

Citat: marina1983 poslato 26 Decembar 2019, 23:20:21
A SN za godinu dana imao sedam ipo pecanja i pitanje dal je tu masinu nosio     :lol:
Pa sad, da si rekao za 2017.,slozio bih se, ali za ovu godinu?  :huh: Pa sigurno ne manje od 150 dana provedenih na vodi. Pecao u 90% slucajeva sa tom masinicom na Signature i Cast'izm 25 QDA na Diamond Extreme. Koristio par puta Zauber CF 4000 kad sam pecao sa dva Signature-a. Trenutno imam dva komada Daiwa TD feeder 4012 QD i meni je odlicna i za 3.9/140g stap, kao i za 3.6/90g. Cast'izm jeste neuporedivo jaca masina, ali mi prilicno trese vrh pri privlacenju tezih hranilica, pa sam je prebacio na saranca (kupio neke surf i varalicarce, ali ih montiram saranski i "zaboravim" na po par sati). Nisam hteo da menjam prvi provodnik (da bude u velicini krofne, kao kod nekih ovde, iz cisto marketinskih razloga), pa stavio ovu. Za sledecu sezonu cu uzeti Cast'izm Feeder i novi TDR, cisto iz radoznalosti, ali u svakom slucaju TD Feeder 4012 QD se odlicno pokazala i u tom cenovnom rangu, ja joj ne vidim konkurenciju.
Kolega marina ima obicaj da se sali previse, pa ti savetujem da ne uzimas za ozbiljno njegove "savete", ali je inace ok lik  :ok:
Batali ti njegove savete za feeder, bolo i varalicarsku tehniku, ali mozes da ga poslusas u vezi pecanja somova recimo. Jer, iskreno, da mi nije njega, ja nikad soma ne bih video.  :wink:

Citat: StokaNenormalna poslato 27 Decembar 2019, 01:41:54
Tremor predstavlja ritmicnu ili neritmicnu oscilaciju ekstremiteta glave, trupa ili citavog tela pri namotavanju teskih hranilica
Tres'o se bre ko freza u leru.

Pa i onaj nas komsija koga vole ovde svi i spominju  ga vise nego krsnu slavu , cika Deme Gabor,  ne peca na Dunavu  bez 800-900g  sa stapom i masinicom .  Jedino ako on nije fideras na tim klipovima  , pa sam ja nesto pomesao teKnike , al' sta ima veze ..... To mi jos nije razjasnjeno ni u jednoj temi do kraja ko je tu u pravu.
Kako drugacije da naucim , ako ne gresim na vodi i ne procitam od raznih majstora iz Srbije sa revira kako se peca na Dunavu sa hranilicama od 100+grama u mom dvoristu. Jos samo da zabace u Dunav ,i  da gledam gde sve gresim , i bicu jos bolji amater.
Vidim ima i onih kojima smeta samo  rec "Kina"  u izboru pribora koji se pravi , pa savetujem da se uzme  iskljucivo  cistokrvni Japanac sa pedigreom  ,  jer garantujem da ce neke vrhunske karakteristike da se iskazu, tipa : smanjis novcanik u precniku , gramazu,  izbrises tu tetovazu nalepnicom,  i molis se da ce da traje ko oni samuraji nekada .
A da, onda moras i da prihvatis da nije samo metal kuciste  za "hevimetalce" na vodi , i da postoje jos neke zice , legure i bravure i kod tog "Kurosave" u reziji .

Tako da uvek imam pitanje vise , i jos mi nije jasno da li da obrisem D&G , ili da prosirim vidike u  kinematigrafiji sa temom " Feeder" ?
Ja mislim da mozda i treba pecati ponekad mimo tastaure, a sto vise puta zabacis, manje ti treba prevodioc za dijalekt koji ti voda servira.
Sam izbor pribora nije uslov da upecas, a kad se prica o njemu, nije lose da se prvo proba pa da se napise utisak, jer drugacije je samo prepisivanje i interpretacija koju rado citam u reprizi. Naravno  da je obavezan i nezaobilazan alat danas   " Keyboard  & Mous"  i ko brze procita, al' nisu lose bile ni one emisije za decu iz mog perioda , recimo " Neven", pa i uzrecica " Ih, ta nemoj te kasti ! " .
U saradnji sa mojim kojotima , i sponzorom "Nature INC.", napravljen je i idealan pribor ...

Ako nekog zanima pribor sa slike, lako cemo na PP.

SN , nadji vec jednom neki ekser ne mogu vise ogledalo da ti drzim !
Toliko para u priboru i masinama al opet taj famoznin  ZAUBER, nigde i nista bez njega .
Ove jedne se valjda nose da se vide a na ove druge se peca .

pex

Evo malo i ja da napisem o mojim iskustvima.
Sto se tice XH Feeder masinica ima prelepa posebna tema i to se izdvaja kao extremni vid feeder ribolova pa stoga necu to ovde pisati nego tamo.
Stomse tice polutakmicarskog (laganog), srednjegi teskog ribolova evo ovako je kod mene.
Provereno sve i za lagani feeder ostaju definitivnio twin power 3000 XTR i TP Ci4+ SRA. Sa zadnjim i borbenim kocnicama.
Hranilice 20-60 grama ubijaju.
Kad smo vec kod njih traju mi godinama i za najfinije predveze a sa drugarima sam vukao 120 grama krmponku kao od sale. Znacei snage ima ali nije za to.

U zadnje dve godine ili malo vise koristim intenzivno Ryobi SLAM 6000 i mogu reci da je perfektna masina za srednji do teski feeder.
Tezina 315 grama, velika spulna baca daleko, odlicno koci i ima snage zakljucno sa hranilicama 100 grama.
Slaze kao da motam nogom ali nijedno mrsenje i nista kraci zabacaj od Daiwe Match Winner koju sam prodao jer je ipak malo teska 445 grama. Naravno Daiwa je u svemu malo bolja ali je meni teska.

I za Heavy feeder koristim Shimano Socorro. Masinicama sam promenio knob i montirao line clip koji uopste nisu imale.
Ta masina jednostavno ubija hranilice 100-120 grama a kocnica je bas bas perfektna i za najtanje najlone, Jaca od Prestona PCR 6000, jaka skoro ko Ultegra Ci4+ 5500 XSB koja je za XH.
Malko sporija ali dovoljno brza i ja sam bas prezadovoljan.

Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

andricbranislav

Obzirom da se radi o Feeder mašinici molim za mišljenje i iskustva o browing sphere mgti 950?

Da ne bude da stalno publikujem zaubere ra, ba evo jedne meni jako interesantne i dopadljive masine. Nikako da nadjem u kojim se sve velicinama pravi ali za fider ako je ima u manjim velicinama i ne smeta vam metalno telo moze biti idealna a i kakva bi mogla biti kad je crno zlatna. :cheesy:

Evo i inovacije.  Dva preklopnika. Da li ce doziveti revoluciju videcemo , a eto neceg novog.

Kako mislis novo...ja je imam 3 god...vise se ne proizvodi :huh:

Da sam crko ne bih znao tek sad videh to sa dva preklopnika .
Ako se vise ne proizvodi onda je sve vise nego jasno :cheesy:
A lepotica iznad.

SundjerPecanje

Ova XL verzija samo taj jedan model oko 700gr težine , ima klasičan tubertini concept u veličini od 2500 do 6500 ali sa tim što je telo isto samo se razlikuju špulne oko 320gr težina mašinice. Imao sam je neko kraće vreme korektna mašinica...

Sumnjiv si mi da to ne znaš ali nema veze nije mi bilo teško da napišem :lol:   vidim vec stižu odgovori :lol: :lol: :lol:

Proizvodi se concept i dalje i nalazi se u Tubertini katalogu za 2020

andricbranislav

Imate li vas dvojica komentar za ovog browing a. Nude mi u nekoj zameni... a ne znam da li vredi.