Ima li nešto dobro, jeftino, a da nije Spro ili Ryobi

Započeo ibanezi, 16 Jul 2015, 19:59:46

Kapacitet 215m 0,20. To onda nije standardna veličina 1000rke na koju smo navikli. Taj kapacitet imaju otprilike Rajobijeve 3jke. Onda nije ni teška ako je moja konstatacija tačna. Ali treba biti i oprezan pri kupovini. Da ne bi onako standardno naručili 4ku za varakanje smuđa, a stigne nam somovska skalamerija. Možeš li je Vlado slikati pored Blu arka 9200 da poredimo veličinu. Ful metal sa prenosom 4,5 :1 može da lako da bude idealno za teške glave i glavinjare u prikladnoj veličini i takvoj ceni.

Jedino sto sam imao trenutno su ove slike. Jedna je sa namotanim najlonom Falcon Winner 0.16mm. To sam radio malopre, po mraku, cisto da vidim kako slaze a ovu drugu sam slikao onako u futroli sa masinicama.
Sutra cu slikati pored Blue Arc-a 9200 i pored Shimano Nexave 2500 FB.
Po meni ovo je masinica velicine 25. Tu je negde, kao Shimano masine velicine 2500, a slicna je kao Blue Arc 9200, i po telu, rotoru i po kapacitetu.
Slaze fino, ne bas kao Blue Arc ali sasvim zadovoljavajuce. Kakva je sa strunama ne znam zato sto ih ne koristim za sada.

CostaK

Evo koga zanima...vidi modele pa ih trazi na AliiExpress-u...

Spojene poruke: 07 Decembar 2015, 21:25:24

Ibanezi setio sam se koju si masinicu pominjao, u pitanju je Robinson Marshall.
Ima li kakvih utisaka o njoj sada nakon nekog vremena?
A Bad Day of Fishing is Better Than a Good Day of Work.

misoo83

Zanima me jel ima neko  neku od ove 2 masinice i sta mislite o njima, mislio sam kupiti neku za 0.50  najlon.
Meni trebaju za univerzalnu namenu, najvise dubinac sa hranilicama i olovima do 60g max, a mozda i za povremeno varalicarenje i pecanje na plovak.
Koliko su kvalitetne i koliko dugo mogu da otprilike izguraju pre nego sto nesto otkaze ?.

Lineaeffe Vigor F RD – 4 B.B.
Lineaeffe Vigor F RD – 2 B.B.

Za varaličarenje zaista mislim da ne mogu, jer nemaju nijednu karakteristiku- slaganje, super stoper, a mislim da bi ih kašike, leptiri, krljanje džigova po dnu skrljali možda i na prvom pecanju. Takođe, za plovak bi sigurno mogle da posluže, ali u toj veličini sa kapacitetom 100m- 0, 50 bi bile prevelike, preteške, nezgrapne za tako fino pecanje kakvo je pecanje bele na plovak. Za lakši fider ili klasičnu dubinku bi verovatno mogle da posluže jedan period i da se po toj ceni koliko toliko isplate. A možda me čak i za ovo demantuje neki specijalista za lov na fider. To su ipak mašinice iz najniže klase i što se tiče karakteristika i kvaliteta, pogotovo ova druga od 850rsd. Pa to je cena za 200m  boljeg najlona. Ako hoćeš da spojiš lakši fider, plovak i varalicu, mislim da je  univerzalna mašinica  u veličini 100m 0,30 ili 0,40  iz više kvalitativne grupe, sa dobrim slaganjem, super stoperom, i kvalitetnijim mehanizmom. Mislim da je bolje da se strpiš i skrpiš još koju paricu. Mašinice iz ove grupe se ipak kupuju najviše deci da ulove svoju prvu babušku, ili bodorku na plovak.

vladimirv015

Ja sam veoma zadovoljan sa Daiwa Laguna E 4000A, a kostala je 35e. A sto se tice ovih lineaeffe masinica za njih ne znam, ali sam na moru kupio njihov stap, teleskop, za 12e da pecam na moru i kasnije shvatio da je stap neunistiv... mislim da bi soma od 20kg mogao da izvuce bez vecih problema...

Isa

Stapovi im nisu losi, zavisi od para koliko si spreman da izdvojis ali su pouzdani. Nego Ibanez, Limovac i ostali, sta mislite o triangle masinicama. Posto ima ljudi koji traze te jeftine masine na koje se moze pecati. Ne mislim na modele poput bs explorer i skuplhe vec ima i onih jeftinijih. Nekako imam osecaj da bi mogle lepo posluziti, cak i potrajati par godina za plovak, feeder- laksu dubinku, pa cak i pampuranje. Neretko srecem ljude sa kineskim teleskolima i kojekakvim sklopocijama kako bacaju leptire i kasike. Upecaju i oni stuke 2-3 kg, nisam video da im se raspalo nesto, al opet daleko je od toga da valja.

Lineaefe sigurno ima dobrih štapova i mašinica. Hteo sam da kažem da nijedna mašinica, bilo koje firme od 850rsd, sigurno ne može odgovoriti zahtevima varaličarenja. Za Triangle, ja ih ne poznajem, sigurno je Limovac daleko upućeniji.

misoo83

Ma nije  meni varalicarenje primarno za te masinice nego dubinac, a i mislio sam probati koji put tolstolobika pecati sa njima.
Kupio sam pre neke u formaxu jeftine masinice 3 komada i sve tri imaju isti kvar a to je da im se brzo sje.e onaj lezaj sto pomera spulnu gore dole kad namotava najlon a one spolja ko nove izgledaju, izdrzale su 1 godinu tj nekih 30-40 puta pecanja.
Sad gledam da kupim neke masinice koje bi potrajale malo duze a da im je cena  iz nize klase aj da kazem do nekih 2000 din otprilike.

Pa 2000rsd je skoro 2,5 x više od 850rsd.  Tu bi možda i moglo uz puno pažnje i strpljenja da se iščeprka nešto. Za početak obrati pažnju na mašinice koje su još uvek na kojekakvim novogodišnjim-Božićnim akcijama, a preko cele godine imale znatno višu cenu. Sada već te akcije jenjavaju, možda si malo zakasnio, ali opet proveri. Guglaj od sajta do sajta i prati proizvode na akciji. Možda je ostala poneka solidna mašinica. Pre 20ak dana bi sigurno iščeprkao nešto baš solidno za 2-2500rsd komad. Srećno!

misoo83

Gledao sam po netu ali nema bas informacija od ljudi koji imaju neke od ove 2 masinice ali valjda ce trajati vise nego one prosle  :rolleyes: .

Sad sam gledao ove 2 masinice koje mi izgledaju zamimljive ali ne mogu da se odlucim koja bi mogla biti bolja.
Ako se i ne odlucim probacu jos koji dinar ustedeti a sa ovim mojim cu izgurati ovu godinu, imam tu neke starije masinice koje  su jos funkcionalne, neke skroz a nekekima je otkazao dril  pa samo da mi na te ne dodje krupnija riba  :sad: .

Lineaeffe Hyper Carp – 3+1 B.B.

Masinica Enter Winner 60 F

Siguran sam da je ova druga kvalitetnija. Ne samo zato što je pre popusta imala veću cenu, već i za to što nema slobodan hod kalema. Sistem slobodnog hoda kalema je poseban mehanizam za sebe i poskupljuje izradu mašinice. Da bi sa tim sistemom zadržala tako jeftinu cenu mora se uštinuti na kvalitetu svega ostalog. Sa ove druge nema zbog čega da se uštine i zato mislim da je kvalitetnija u materijalu i preciznije izrađena. Nisam imao iskustvo sa ovim mašinicama, ali mislim da zdravo i logično razmišljam :cheesy: Trebalo bi da posluži za fider čak i u većim težinama, klasičnu dubinku za smuđa i štuku na kedera, za "pampuranje" štuke. Za varaličarenje štuke monofilom-kašike, leptiri. Iako je Br 6, sa kapacitetom 140m 0,40mm čak nije ni klasična 5ica. Izgleda da Enter ima svoju nomenklatiru za veličine mašinica. Dakle moj favorit bo bio Enter Winer. Ipak, ako je kupiš, a ne bude to-to, podvlačim, nemam nikakvo iskustvo sa tom mašinicom, nego valjda realno i logično razmišljam.

Misoo83 težak zadatak si postavio  :smiley: .Treba ti velika mašinica, a da je jeftina ,a da sa njom pecaš bika  ,znači da bude još i jaka :cheesy: Ne zaboravi da je bik "naša" prosečno najkrupnija riba i veoma jaka i borbena ...treba ti ozbiljan alat .  :takoje:

misoo83

Ja sam zadovoljan ako upecam i one male bikove od 2 kile. Ovi veci neka putuju necu se ja puno ljutiti ja sam skroman  :lol: . Planiram da ga probam pecati par puta na jezeru Kraljevac u Deliblatu. Pre je tu bilo velikih komada  preko 50 kg, ali onda su izlovljeni mrezama 2 godine i posle toga nisam ni cuo da  ga je neko upecao, tako da ako naleti, naleti, ako ne predjem da pecam sicu sa tim masinicama  :rolleyes: .
Inace ne pecam ja toliko cesto, a i kad pecam ne mogu da se pohvalim da sam upecao vecu od  1 kg ribu, a do sad za 20-tak godina pecanja samo jednom sam imao veliku ribu koja mi je savila stap do kraja i  ispravila udicu. Ostalo sto mi doslo na udicu je bilo sve sica  :smiley: , tako da ne verujem ni da ce te masinice imati borbu sa vecim ribama  :lol: .

Ovo je bilo toliko lepo, skromno i iskreno, da ti od srca želim da odabereš dobru mašinicu koja će trajati dovoljno dugo, pre nego što je velike ribe načisto upropaste. smiley033