Ima li nešto dobro, jeftino, a da nije Spro ili Ryobi

Započeo ibanezi, 16 Jul 2015, 19:59:46

Ne znam šta Slob radi trenutno  , al da mu je dosadno to je sigurno... :cheesy:
Ibanezi, care , sad si spustio limit na 3500 dinara  :question:
Prevedeno na žene u koje svi tvrdimo da se razumemo ( čast izuzecima koji se razumeju u muškarce) tvoja tema  meni zvuči ovako:
Kako iznajmiti vrhunsku prostitutku, da bude lepa ,nezaražena i stara do 25 god, na čitavu noć u njenom stanu i da usluga košta 3500din  :question:  :help:

Niam ja , kolega spustio limit. Kada odeš na temu "kup. var. maš ili štapa", sve će ti biti jasno. Ima ljudi koji baš teško i malo zarađuju, sa porodicama, nezaposlenih, naših klinaca koji štede od džeparca, a ne mogu čekati mesecima ( i šteta je propuštati sezonu).
   Dobar ti primer :cheesy:, al, ajd da malo spustimo kriterijum- prosečno lepa, nezaražena, da zna pos'o, i na celu noć u tvojoj vikendici. Toga ima koliko hoćeš, i to baš kao ovi slučajevi kupovine mašinice- ti daješ 30,  ona traži 50, nađete se na  40ak. :lol: E takve nam i mašinice trebaju- Da ne budu ružne, a uglavnom su sve ove moderne lepe. Nezaražena- bez žalbi po forumima na fabrićke greške u konstrukciji ili materujalu.  Da zna pos'o- da ima sve karakteristike potrebne za varaličarenje ( solidno slaganje, preciznu kočnicu, super stoper, dovoljno snage...). Na celu noć- da traje jedan normalan period, da se ne skrši za kratko vreme. U našoj vikendici- za pecanje na vodama kraj kojih živimo, jer pod tvojom metaforom- u njenom stanu, podrazumevam Po , Ebro....Uostalom, ko traži mašinicu ove cenovne grupe, ne planira ni Po , ni Ebro ni bilo koju lokaciju u "Njenom stanu".
I jako sam radoznao po pitanju ove Seaside CL f. Deluje ko ova vrhunska što si je opisao, a košta malo više od onih sa auto-puta (mašinica iz kineske radnje).

Evo ti još jedna takva  :cheesy: Viva,Formax,Nevis Metalim CE .  :thumbup: Imam je  i to je jako puno muzike za to para   :ok: Ali jbg Aspire je Aspire  :takoje: Na kraju, ni tvoja "tiha  čežnja" Aby Premier ne košta 40 evra  :lol: Problem sa ovima od 40 evra je, što se zakače za tebe kao pijavice i ne možeš lako da ih proslediš dalje  :cheesy: Suma sumarum- veća dara nego mera  smiley033

.  .  . prosečno lepa, nezaražena, da zna pos'o, na celu noć u mojoj vikendici . . . i . . . da ne povraća kad se napije . . . a ni da joj se slučajno zatvori preklopnik u ''zabačaju'' . . . a vala i da se rastanemo k'o ljudi kad joj kažem - sestro što se mene tiče ti si svoje odradila . . .bez emocija!
Od mašinice za - do 5000 dindži samo to i očekujem - a ako doživi i treću sezonu . . . super!

Tritan GF 30 i APRO 4000F zaobidjite u širokom luku jer bez obzira na sve što piše na njima i xx ležajeva . . . čik zamahni da zabaciš a da se preklopnik sam ne zatvori . . .

Отправлено с моего iPad используя Tapatalk

Evo bilo mi dosadno po ovoj vrućini, pa sam išao po Slobovom spisku i našao 13kom, jako zanimljivih mašinica između 4i 5000 rsd. 2 su mi posebno interesantne, napomenuću pored njih zašto. Kada neko zapita za mašinicu iz te cen. grupe, samo ga pošaljemo na ovaj spisak, nek ukuca naziv u Gugle i gleda slike i čita karaklteristike do mile volje. Ko slučajno ima neku od njih neka napiše da ili ne i zašto. I ako još neko ima nešto zanimljivo, neka doda na spisak. Redosled je po abecedi, ni slučajno po mojim nekim kriterijumima, jer nisam pecao ni sa jednom!
1- Abu Garcia Cardinal S 4930rsd prodavnica Plovak+
2- Colmic Resyl FD            4685rsd                   Ribolovačka oprema online
3-Colmic Meteor                4392rsd                  ----------------------------------
4-DAM Quick Shadow 530  4780rsd                 Dam RS
5-Enter Proffi 40F               4150rsd                 Enter fishing shop
6-Mistrall Black Diamond 30FD  4399rsd         Neske ribolov
7-Mikado Desire 4009FD     4990rsd                Vodomar
8-Okuma Ceymar c30 i c40  4500 i 4800rsd   Karpologija   ova izgleda kao Daiwa Morethan u Megabass doradi. Voleo bih da naletim uživo na nju!
9-Okuma Trio Red Core FD 40   4950 rsd        Karpologija
10- Olimpus CR 40 ZF          4771rsd               Link ka navedenom sajtu je zabranjen zbog neizmirenih obaveza prema forumu      rek'o bi čovek Stelica dok ne pročita
11-Pioneer perfect cast PC  3950rsd               Ribolovac trade     E ova je najzanimljivija! Možda je best buy u svim klasama. Ne mogu da verujem :eek: 9+ 1 ležajeva, sva oprema savremene varaličarske mašinice i FULL ALLUMINIUM BODY& ROTOR 300 I NEKI GRAM TEŠKA.  Menjam mog skoro novog BA U FULL STANJU ZA OVO ČUDO, SAMO DA PROBAM!!!!!
12-Već predstavljeni slikom Seaside CL
13. Tica Dyna Spin GQ 3000   4900rsd  Free time  Ne samo po abecedi, nego konac delo krasi. Za ovu mogu ruku u vatru da tuče Passion i Ecousimu, i mnoge iznad njih. Uz 4+1 ležaj, sve blagodeti savremene varaličarske mašine- ono kao slaganje, kočenje, balans.....i ona je FULL METALNA. A još stoji i renomirano ime iza nje. Može neko da misli šta hoće, ali Tika je stala u red velikih, jakih, pouzdanih, koja se takmiči i u visokim klasama sa velikim igračima i to bez pardona.

Ova okumica Ceymar c30 na slikama stvarno izgleda prelepo  :ok: .... a onda uđem u sajt proizvođača i vidim da daju samo godinu dana garanciju na nju  :grin: To je čak ispod našeg zakona da tehnička stvar mora imati 2 god. garancije  :no: Mada napravio si dobru stvar Ibanezi  :tongue: Kome treba mašinica do 5000 din, sad ima gde da je nađe  :cool:

Broker

Daiwa Laguna E **** A, odlican izbor, univerzalna masinica.. Preporucujem iz licnog iskustva, 2000 mi je na bolonjezu, 3000 na varalicarcu, 4000 na teleskopu 40-90gr kojim pecam na kedera.. Cene variraju u zavisnosti od velicine, otprilike 4000-5000 dinara..

Ova Pioneer Perfect Cast obecava zaista ali ne mogu da saznam tezinu manjih modela, gde si ti iskopao da je 300 i koji gram i u kojoj velicini? Ima i 1000, 2000 itd...
Moram pazariti za bolonjez, samo da vidim tezinu.

mouseattacker

Na predlog kolege Limovca kupih Alcedo Pride MSP 3000, vec sam pisao u jednoj temi o njoj. Elem, grafitno telo, 9+1 lezaj, ima neke SDP zupcanike i sistem slaganja strune koji ne znam ni da izgovorim. Titanijumska vodjica strune, titanijumski obodi spulne, ma strava. Vrti se lepo i lagano, bez ikakvog otpora, nema lufta nigde. Tezina 200 grama. I posle bacanja kojekakvih kasika i glavinjara radi odlicno, ne sklambrce niti steka. Jedini peh koji sam imao sa njom jeste da mi se odlomio onaj lim sa unutrasnje strane spulne, pa sad kada riba vuce nema nikakvog zvuka. Cena 4500 djunti na KP-u.
Kad sam uzimao masinicu za fider opet uzeh Alceda. Green Line Run 4506 Feeder, mali bajtic koji odlicno radi posao. Rizikovah kupovinom ove masinice jer znam da sam imao mnogo bolje za tek nesto vise para, al' sam bas zeleo da vidim kako ce bajt raditi. Sve u svemu, ja sam zadovoljan, cak i vise od toga. Mislim da sam je platio 3600 ili tako nesto...

Joj vidi joj slaganje. Pioneer perfect cast 4000. Toliko sam radoznao u pogledu ove mašine, da ću je do kraja poručiti, iako ne znam za koji štap.

Sad sam video pitanje o težini. Iskopao sam na nekom forumu gde je upoređivana na testu ni manje ni više nego sa Rajobi aplauzom koji je duplo skuplji. U veličini 2000 je teška 325 gr, što po meni nije puno, jer je mašinica krojena za Saltwhater ribolov što bi trebalo da znači i da je maksimalno zaštićena od prodora vode. I to bi trebalo da znači da bi u ribolovu plovkom , sa grafitnom spulnom bila znatno lakša. Ipak, to je samo moja predpostavka, ne uzimati zdravo za gotovo. Max drag 2ke je 4,5 kg.
   Vlado, sad dopuna- kada otvoriš google posle ukucavanjaPioneer prerfect cast, na 5om-6om mestu je Reel pancing Laut Pioneer perfect cast. Tu stoji podatak da je 1000arka ravno 300gr.

Aleksandar31

Vidim da niko ne spominje Mivardi  da li to znaci da ne valja ili nesto drugo.Meni se svidja Morfeus i on spada u ovaj cenovni rang od 4000 dindji

Na žalost, Aleksandre, par kuća koje  prodaju ovu mašinicu nisu dale nikakav opis. Samo šturi broj ležajeva. Ni od čega je, ni sistem slaganja, ni težina ni....A zaista koliko god sam ubeđen da se u cenovnom rangu između 4 i 5000rsd može izvući neki biser koji odskače karakteristikama i kvalitetom od konkurencije,  toliko sam isto ubeđen da se u cenovnom rangu između 2 i 3000rsd ne može naći solidna varaličarska mašinica. Za neke manje zahtevne vidove ribolova okej, ali za varaličarenje prvenstveno štuke i smuđa i to strunama, a za koje je najveće interesovanje, sam siguran da ne može- bar na iole duže staze, a o vučnoj snazi, slaganju strune...da ne komentarišem. Ovaj Mivardi košta u veličini 2 samo 2200rsd (znači da su i veće znatno ispod 3000) i ne verujem da može ispuniti osnovne zahteve srednjeg varaličarenja. Da ima neke stvarno dobre osobine i karakteristike, mislim da bi to bilo naglašeno na sajtu prodavca. Ovako, slika i niska cena......pa kupiće je neki nezahtevni i neredovni ribolovac, koji traži mašinicu iz te cenovne grupe, i kome u moru takvih mašinica, baš ta bude najlepša. Jer drugih parametara jednostavno nema.

20 i kusur evrića a da je ekonomska ozbiljna mašinica. Može, ako ne čitaš poznato ,već nepoznato.
Globe Compass - ko prepozna istu mašinice pod poznatijim imenom ima ladno pivo :cheesy:. Fabriku matičnu je lako prepoznati.Ovo je model sa match špulnom,ima i sa normalnom -klasičnom varaličarskom.

30 -tak i manje evrića . Mašinica polumetalna sa metalnim kosturom tela ,sa metalnom ručicom na preklop (WS stari Zauber).Mašinica  Globe Light Spot GCC -.Poseduje Super Stoper II(u prevodu dvostruki sistem ležajeva super stopera) ,veoma gladak rad ,luft je nepouznanica za ovu mašinicu. Iste ove mašinice u Evropi pod zvučnim imenom idu 2 X više.

Tako da ima mašinica ...

Isa

Stvarno dosta dobrih predloga na jednom mestu. Medjutim sve te masinice Spro Passion ili Ecusima i sta ti vec znam, debelo siju ove navedene u jednom segmentu, ne tako zanemarljivom. To je naravno dostupnost. Desava se npr da uzmem Red Arc i provrtim. Jedna radi glwtko ko po puteru, dok drugoj mogu zupcanike prebrojati. Bilo bi podjednako korisno pored naziva i opisa masinice dati i adresu radnje, ili ako nista bar internet adresu gde bi mogli pazariti ili videti ove masinice. smiley033

Pa kolega Limovac, rekli smo da nećemo Passion ni Ecousimu, pa makar kako se zvale. Ali ipak daj nam sajt prodavnice ili kuće koja ih prodaje, da pročitamo nešto o njima i vidimo cene. Posle niza pokušaja da je iščeprkam na internetu, uspeo sam samo da vidim da je bila na KP i oglas je  obrisan. Za sve ostale pretrage dobijam kompase. Isto važi i za globe light spot. Šta god ukucam pored, dobijem, neke lampe. Šta vredi i ako su super mašinice za nikakve parice, ako ih nema nigde.
Iso, za sve mašinice koje su meni zanimljive imaš cenu i naziv prodavnice.