Daiwa ili Shimano

Započeo pikeman, 10 Avgust 2008, 23:03:07

Kojeg proizvođača više cenite?

Daiwa
Shimano

mi-ne

Upravo na jigu rasklimam masinu. Kada zapne  (sto se desava cesto) pa drmuckam, trzuckam i ako nisam dovoljno popustio kocnicu u ricici i ko zna gde jos dobije luft.
Mnogo vazniji mi je kvalitet materijala i izrada nego dali masina neku varalicu NESTO lakse vuce.
A kako izgleda takav test, zna se.
Nemilosrdno rabljenje dok jedna ne otkaze. smiley081
Ajd, pa nam javite rezultat. smiley033

Citat: slob poslato 22 Decembar 2018, 11:28:19
To da mašinica lakše vuće određenu varalicu trebalo bi da znači da je za okretanje ručice mašinice potrebna manja sila.

To je ono što je svima nama bitno,više ili manje..Konstrukciska rešenja,veličine i dimenzije naravno da utiču na ono što nas interesuje,a to je vučna snaga,i teoretski stvarno ne mora da znači da je ona mašinica kod koje je potrebna manja sila i snažnija,gledajući proračun,ali to je ono što nas ne interesuje..Praktična upotreba je ono što nas zanima.. :ok:

Batica

Meni je vise totalno nebitno koja je masinica.
Ako imam 200€ dzepu gledam da kupim najbolje sto mogu, da li je Daiwa, Shimano, Tica, Okuma...itd.
Tom trenutku sta je najbolje to kupujem.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

Upravo tako Batice...
Samo sto kad god sam imao odredjenu lovu za masinicu, prva dva, tri puta je to bilo 100-150e, poslednji put malo manje od 100e analizirao sam nekoliko desetina masinica. Nisam varalicar, pecam na plovak najvise na Drini, Savi, Moravi i Kolubari. Prilicno zahtevna pecanja, pogotovo ova na Drini.
Prvi put sam prodao nekoliko mojih Nexave, Seido, exage i slicnih i skupio oko 130 evra. Vecao sta cu, svako novo gledanje je izizskivalo jos 20, pa jos 20 evra i tako bih dosao do crte od 200 evra a to nisam imao. Tada se odlucim za nov Technium 2500 MgS. Za resto para nabavim dve rezervne spulne od Twina 2500 FA, dogradim 2 lezaja i ne da se nisam zeznuo nego mi je to kupovina zivota. Masina kida, moze se reci da je kultni model. Moze i lagani feeder i varalicarenje klena, lagana, jaka, Made in Japan itd... Eto vec jedno 4 godine je rabim, mrdnula nije.
Drugi put isto gledaj, resim da uzmem nesto brze, da vise namotava u istoj ili slicnoj velicini. Gledaj Daiwu 2500 BG, gledaj jos neke, gledaj BA (imao sam ga dugo u velicni 9200, odlican ali sam trazio nestro bolje i primerenije bolonjezima), Zaubere, Slam, neke modele Shimana i kao best bay kupim Shimano Stradic 2500 FK za sto evra, nov. Dogradim 4 lezaja, stavim knob od Vanquisha F koji mi je Drill poklonio... To je jedna od najboljih masina za plovak, odgovorno tvrdim. U sve 4 velicine primerene plovku, 1000, 2500/3000 i 4000 ko voli.
Poslednju sam kupio a nije mi bila preko potrebna, za 80 evra novu, Shimano Ultegru C3000 FB. Ajde kao, imam bolo u koji se uklapa, Colmic Corvette 6m. Dogradim takodje 4 lezaja i ne da je dobra nego je odlicna.
Zaista nista nemam protiv Daiwe, voleo bih da imam neke modele ali sam ja kod Shimana u slicnoj cenovnoj klasi, shodno mojim potrebama nalazio bolje masine. Lepse, bolje rade, vise volim worm kao tehnicko resenje, nalazio sam prostor za dogradjivanje sto meni predstavlja neku licnu satisfakciju i igru itd... U tom cenovnom rangu koji sam pominjao, znaci 80-120 evra (smatram da za masinicu za bolonjez ne treba pucati ne znam koje novce) Daiwa nema modele koji mogu ravnopravno da pariraju Shimanu, pogotovo ne ovim mojim masinama.
E sad, da li se isplati podizati utrosak za bolo masinu, ne znam ali mi se Sustain FI opasno svidja i znajuci sebe, kada se toliko zalepim za neku masinu obicno je i kupim pre ili kasnije. Sada, sta ima Daiwa u tom rangu od oko 200 evra da nudi ovo sto nudi Sustain, ne znam, ali meni npr. Caldia LT njemu ne parira.
Sve je subjektivno... Kao u biranju zena.

Citat: orka poslato 22 Decembar 2018, 11:58:06

Slažem se, ako se gleda samo ta jedna osobina kod te dve mašinice.
Naravno, uvek postoji ono: -jeste da lakše vuče ali...... :cheesy:

marelli

Ja volim i crnke i plavuse......Imao sam vise plavih devojaka,ali sam na kraju ipak ozenio crnku   :smiley:

Od Shimana sam imao TP 4000 F,FA i FB a FC sam preskocio i na kraju prelepi 4000 PG koji se pokazao kao totalni promasaj zbog problema s kocnicom
Stele sam vrteo,probao od drugara,ali te pare nikad ne bih dao za masinicu iz principa zato sto se za te pare moze kupiti i vrhunski stap i odlicna masinica

Nekako izmedju tih FA/FB dodje mi u ruke Daiwa Certate 3000 model 2010-2012 po veoma povoljnoj ceni i iako sam bio zakleti ljubitelj plavusa ja ipak glas dajem za crnku

Jedini TP koji se moze porediti sa Cetrate je F

Forshlag04

Uvijek sam imao utisak da unaprijed znam šta mogu očekivati od Shimana! Nema iznenadjenja! Kod Daiwe nije tako! Kada uzmem Daiwu u ruke, dešavalo mi se da pomislim: Kakav hebeni Shimano, ovo je makina! Naravno, imam u vidu Certate i dalje prema vrhu! Bio sam svjedok u prodavnici kada se kupac vratio odmah sljedeći dan u prodavnicu nakon kupovine TP i zamolio prodavca da doplati do Certate. I to po cijenu umanjenja vrijednosti TP pošto ga je koristio jedan dan!
Daiwa privlači na drugi način nego Shimano! Shimano je kao žena koju ćeš oženiti, a Daiwa je za zadovoljstvo!

I daiva i šimano su postali kao adidas.

Nekad bilo u svakoj varijanti kvalitetno. Sada te ne uzimaju za ozbiljno ako nisi spreman da colneš bar 200 €.
Ima boljih. Poput riboka.

Forshlag04

Ribok je dobar! Znam iz iskustva! Za mene je u svijetu mašinica Penn nešto ka Ribok!

Daa. Najduže su mi trajale.
Adidas npr. neki za 7 000, ni 4 mjeseca.
+ ribok ubacim u veš mašinu na 95 stepeni i ne razljepi se.

Pa evo npr. 100 evra, ima Germinov onaj link od neki dan do ful metal mašinice..
a ove dve perjanice ti za tu sumu priušte 5 ležajeva u plastičnom kućištu. Sa osovinom od 4 mm i u srednjim veličinama, dok je nekada taj dijametar bio i u veličini 2000.

Drugari burazeri Dasler su kupili tog Riboka sto ga nahvaliste jos 2005-te. :lol:

Forshlag04

Jesu kupili, ali na patikama još uvijek piše Reebok. Mislim da sam promijenio jedno pet pari i ni jedne me nisu razočarale! Grofe kada si se već javio, reci koje mašinice smatraš boljim: Shimano ili Daiwa? Koja ti je na Royalu? Kod mene je Stradic Ci4 3000 FBHG! Lakša je od štapa, ali suprotno nekim stavovima o balansu sasvim se dobro slažu. Stavljao sam težu i nije mi se dopalo!

Ja zaista ne znam ko je bolji u onoj baš - baš vrhunskoj klasi. Da sudim o nečemu što nikada nisam priuštio, što sam uglavnom malo zabacio ili provrteo zahvaljujći nekim drugarima, nije fer. U klasi koju mogu da priuštim, moj glas ide Šimanu. Neki ljudi smatraju manom što je Šimano firma za prouzvodnju menjača za sportske biciklove, što nije specijalizovani prozvođač riboopreme. Meni to uliva i dodatno poverenje. Vrhunski menjač mora biti lak, a istovremeno trpi mnogo žešća opterećenja u vožnji nego mašinica na pecanju. Verujem da razvojni tim koji barata materijalima  radi u oba pravca i da se tehnologija primenjuje u oba segmenta proizvodnje. Samim tim proizvod može biti ili jeftiniji ako je istog kvaliteta ili kvalitetnij ako je iste cene od konkurenata koji imaju jedan pravac proizvodnje. Ne znam da li Daiva ima još nešto, neki drugi segment i da li je u tom drugom segmentu vrhunska. Možda i jeste, ali ja ne znam. Ne moram biti u pravu, ali moja logika vrišti da moje poverenje ipak ide Šimanu. Istovremeno, ne bih imao ništa protiv da mi neko pokloni vrhunsku Daivu. :cheesy:

To je ta prica i vecita dilema kao sa patikama, automobilima itd..
Adidas ili Najki, Mercedes ili BMW? :cheesy:
Zavisi koje tehnike ribolova preferiramo, i iskljucivo stvar nasih licnih ubedjenja.
Po mom misljenju u nizem i srednjem cenovnom rangu Shimano.
Za bolonjez samo Shimano koristim, za fiderisanje uglavnom Daiwa.
Sto ne znaci da ne moze obrnuto...moze itekako. :smiley:
Svakako  u jedno sam samo siguran...ko vrhunski plati kod jednog i kod drugog proizvodjaca, dobice zaista vrhunski proizvod, tu dileme nema. :takoje:
Kolega Forshlag na Colmic-u je Shimano Stradic FL 3000, sa prenosom 5,3.