Da li se isplati kupovina skupe mašinice?

Započeo Keltan, 13 Oktobar 2010, 15:21:30

sm7

Tu daiwu koju si kupio, inf.q ne bi kupio da su mi dali za pola cijene,dok sam ju vrtio u trgovini bilo je ocito da s njom nesto nije najbolje..to je do neispeavne role koju si uzeo u samom startu...nemoj me pitati kako sam znao,samo pitaj nekoga koji radi tamo sta sam ja rekao a i obistinilo se a nisam nostradamus :lol: :bye:
There are no great fishermen, only great fish.

Citat: maverick poslato 13 Oktobar 2010, 23:30:55
200 izlazaka  ...puno puno vrtnje...s takvim nacinom pecanja sam daiwu infinity xp 3000 q zdrobio za nesto vise od 3 mjeseca pecanja...u radnji mi zamjenili za novu i nju sam prodao..rola je klase oko 400 eura..bar je bila toliko..mada nije bila namjenjena tom nacinu ribolova

E ovako , Shimanov stradic je kod mene preko oko 6 god. polovan je bio  kada je doshao kod mene , ja sam do pre dve godine ima preko oko 200 izlazaka , po 5 do 8 sati,non stop je bio u pogonu , bruku sta je sa njim radjeno , npr , ne podmazem nista po 4 meseca , pocne na vodi da mi steze . nema ulja , nema masti , hop, komplet u vodu i iscedim je i udri opet..Znaci ja  tvrdim da moze , TA MAKINA MOZE DA IZDRZI SVE.Imao sam krupnih somova,kojima nisam mogao nista..nije ni ciknula ,Ma knjigu da napishem u znak hvale za Japanca!

maverick

svi pametni nakon bitke  :lol: :lol: ma ne bitno ..ribolovne poraze ne brojim...samo kazem ono iz iskustva..a ne rekla kazala....idemo dalje..ove godine pecam sa tim nesretnim stellama ...tko zna sta ce biti na godinu... :ok:

Vrednost masinice ne treba vezivati samo za cenu, nego pre svega za pouzdanost i naravno, dugotrajnost. Cena ne mora svaki put da ima veze sa tim.Ako ona izdrzi sve sto se od nje ocekuje, pa i ne mora biti jako skupa. Uz malo truda dobra masinica koja nije preskupa, moze da se nadje i posluzi svrsi. Svaka cast napr.shimanu, ali bilo bi zanimljivo da se napravi analiza cene gde bi se utvrdilo procentualno sta je stvarna cena troskova izrade, porezi, marze i dr., a sta kosta samo ime. Neko voli markirane stvari i ako ima novaca, nek ucini sebi zadovoljstvo, sto da ne. A da li se to isplati, to je vec druga prica.
Jedno vreme cena masinica rasla je srazmerno broju lezajeva, dok neko nije "otkrio" da su sasvim dovoljna dva-tri lezaja, a ne 12.
Znam jednog lika koji je opet druga krajnost. Iz cistog hira (a mozda i besparice), namerno kupuje kineski bofl za 500,00 dinara, al konstantno ubija sarane na Dunavu.
Kad cevek ima puno para, nekako mu lova lako klizi iz novcanika, a kad je knap ili u minusu, onda razmislja i o jeftinijim opcijama, koje takodje rade posao.

maverick

mobi dik

daiva tdr tri sezone puno bacanja zapinjanja teških glava i još je top stanje 1600 kn ili 220eura :ok:

juzba

Moj Tvin Pover ima oko 8 godina rada i još je u dobrom stanju :ok:
Mitchell-ica ima oko 5 radnih godina i još je kao nova a izvukla je ko zna koliko finih somova i drugih riba :ok:
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

Sp1tF1re

Moj Micel 300 varalicario je 20 godine i nikad nikakav problem,tako da cena i neigra uvek,a u pocetku je bio na punom pa supljem i na kraju carbonskom stapu ,sve ih je sahranio :ok:

juzba

Mitchell-ove role su izuzetno kvalitetne, uvijek su bile :tongue:
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

Keltan

Citat: sm7 poslato 13 Oktobar 2010, 22:48:19
Ja mislim da se isplati, no sve je to relativno...
Ja dalje od certate ne trebam, a ko voli nek izvoli, svoju certate necu moci dovesti na njenu maximalnu kusnju a saltigu pogotovo...ipak je ona namjenjena za morski ribolov i pelagijske nemani...somovi su za njih male bebice po snazi a i po kilazi u vecini slucajeva..

Spojene poruke: 13 Oktobar 2010, 21:49:30

da se nadovezem na ellesarov post, stella milenium je teska sminka i must have masinica dok je saltiga radni konj...to su dvije razicite masine za dva razlicita ribolova... :takoje:

Pelagijske nemani...somovi male bebice....Zasto Ja mislim da skroz krivo shvatate namenu masinice? Vidi,saltiga je masinica za JIG na more.Zato mora biti jaka,zbog 500 grama zeljeza koje treba da izvuce cimanjem sa dvesta metara dubine i to stoput na dan i tako godinama.. ne zbog velicine ribe.TO je sje.e masinicu,ne ulovi,riba potrosi samo carbonske dikove u spulni , potosi lezaje u vodilici i super stoper koji stiti pog.mehanizam nista drugo .Lako je na najobicniju BG 90 Daiwa  masinici staviti jaku kocnicu i zamorices svaki GT Travely(uslov je glavni alat a to je PRAVI STAP )...ali nece izdrzati hiljade pokusaja da je zakaci na JIG u tome je razlika izmedju njih...jedna je 90 dolara druga 900 bas zbog toga  .....Nemoj pogresno da me shvatis,ne prozivam uopste nikoga samo nikako da razjasnimo cemu sluzi masinica.
Zato ljudi kupuju skuplje masinice,da izdrze dugo zamor od ''varalica'' ne ribe koje ulove  smiley033

Sad malo OF topic ali mozda i nije ?
Znate li kako  Juznoafrkanci love ajkule sa obale? Koriste jednostavni cekrk na koji ima vise od kilometra najdebljeg Whiplasa i bar 300 metara nulona debljine 0,8mm,ILi ceo nulon 0,80mmUhvate Skata (razu) od 50-60kg zakace je na udicu i puste nazad u more...i drzi se bato kad naleti bull shark od 250kg ? Kocnica im DEBELA kozena rukavica na jednoj ruci ...Nema kocinca koja bi izdrzala taj napor ili kad ulove stingrays od 200kg i posle borbe od 7 sati je izgube.. :rolleyes:

A evo sta im se dogadja dok zamaraju ulov  :rolleyes: pola im ga velika bela pojede  :lol:

sm7

Znamo cemu je koja rola namjenjena, sada vukla ona 200 grama varalicu u moru ili u rijeci isti k..
Na primjer stella sw..jasna definicija i namjena salt water...
Saltiga također namjenjena morskom ribolovu...
Ma ne da mi se nema smisla, imamo argumente i ti i ja..svako nek kupi sto zeli..
Ja sam uvijek si kupio sve sto sam zelio, ne odmah ali s vremenom...također sam s vremenom shvatio da mi je previse sto sam dao 550 eura samo za stap, pa 400 za masinicu, da ne mislis da pricam iz aspekta želje, a da nemam mogucnosti..
I poceo sam loviti srednjom klasom tipa, certate, infinity, twinpower...i lovim, i zadovoljan sam  :takoje:
There are no great fishermen, only great fish.

mladja1976

Skupa masinica se isplati ako imas para da je kupis ako ne ebi ga ...

Kupio Slammere 260 i 460 cim se pojavili (cini mi se 2000ta dod). Prvi namenjen "laksem" varalicarenju a drugi tezem. Posle kratko vremena, kada sam utvrdio da manji odradjuje sve sto mu se nadje na putu (glave do 50gr., veliki vobleri, glavinjare, 90% camac, 90% Djerdap a ostalo more), 9o% vremena provedenog na pecnju odradih sa njim dok 460 ceka izuzetne prilike i godisnje odmore.
Posto pribor ne pazim i ne mazim, Slammer 260 za vecinu bi izgledao kao odpad. Ipak, unutar masine se apsolutna nista nije promenilo posle 11god. pecanja, a malo-malo naidje po neko ko pita da li je na prodaju  :rolleyes:. Platio je nekih 120e. A da li se to isplati  :huh: :rolleyes: :lol: :lol: :lol:

PS: Kao sto vec neke kolege rekose, cena definitivno nije merilo da li se nesto isplati. Skupe masine imaju svoje kupce i to je to. Ja jako malo njih poznajem koji poseduju takve i ozbiljno pecaju, sto naravno ne znaci da one nisu namenjene istom.

Saša

^Pa to ti je svojevrstan paradoks... Ko ima para za tako nešto - obično nema vremena da peca... :cheesy: Čast retkim izuzecima ili profesionalnim ribolovcima (vodičima)...  :cheesy: