Umjetni - veštački kukuruz...

Započeo Role, 09 Februar 2010, 14:12:38

Ove godine će jedan "čekajući" fider konstantno biti zabačen na veštački gumeni plivajući kukuruz šećerac..Montaža kroz hranilicu,kratak predvez i mala olovna kuglica 3-5cm od udice,da kurkuruz bude tik uz dno..Koristiću ga zato što je plivajući,može da se odigne od dna,po želji,ne može da ga skine bela,a ni rak..Ne može da se pokvari i jedno zrno se može koristiti nebrojeno puta,a imaju postojanu aromu koja se ne gubi ni posle više pecanje..
Videćemo kako će se pokazati,ali sam uveren da neće ništa lošije od pravog..Po preporuci jednog kolege koji uspešno peca na veštački kukuruz, ovaj ću koristiti..

I ja sam planirao da uzmem neki, ali kada sam video koliko boja i mirisa ima, tu sam se pogubio bio skroz...   ali ako kazes da ta jagoda pije vodu....

Da li pije ili ne,u to ćemo tek da se uverimo. :smiley:  Aroma jagode je svakako dobra za leto i toplu vodu..Aroma je tu da podstakne ribu da proba mamac,ali ni to nije pravilo..Nebrojeno puta sam imao priliku da vidim kako ga na Tamišu lokalci pecaju na tvrdi nekuvani kukuruz koji buše da bi mogli da ga stave na dlaku..Ja na obali mirišem kao francuska sobarica od silnih mirisa,a kod njih kukuruz zvecka u kutjici kao dečija zvečka..
Oni love,ali zato ja mirišem.. :rolleyes:   Mesto,tajming,pravilno plasiranje i prezentacija su bitnije stvari od arome..Ovo se odnosi na divlje rečne šarane,ribnjački su nešto drugo..

A sto ne uzmete varijantu Natur, bez arome. Lako ga nadipujete aromom po izboru. Nije postojana kao "fabricka" al izgura 2 sata, posle zamenite zrno i teraj dalje.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Uzmete Strategy gumenjake I u svoj dip.Imate dve vrste pakovanja zuti I sareni.Kad kazem sareni mislim na vise jednobojnih kukuruza u pakovanju,od zute,preko bele ,zelene,pink....Pa po volji.Sto se tice da kazemo plovnosti dizu dlaku a od udica eventualno neke lekse teflonke ili vec neke druge.Ja ih licno ne koristim(teflonske) pa ne bih mogao da vam kazem ali za mustadove imam provereno sta koliko dize od 8-4ke.Dva zrna su sasvim dovoljna da XV2 8cu dignu na vrh dok 6 I 4 dizu samo dlaku.Udice ostaju da leze.E ako vam neke druge varijante trebaju tu su sundjerasti podizaci pa se igrajte.
I jos jedna stvar.Provereno je I da rade na divljim vodama.A I ne vidim razlog da ne rade.Cisto da kazem.

Ljusa

Pozdrav svima! Jel postoje neki specijalni dipovi za gumenjake? Skoro sam poceo malo ozbiljnije da ih koristim, pa ne znam sta i kako. Koristio sam gumenjak na slici u gornjem komentaru i relativno dobro sam prosao na njega. On ima fabricku aromu i zato je dugotrajan. Skoro sam uzeo Berov gumenjak, bez arome i potopio sam ga pre 10-ak dana u Top secretov dip od jagode. Nisam jos pecao na njega, ali meni deluje da se brzo spere dip sa njega i da guma slabo upija. Posto najvise pecam kratke kampanje, razmisljam da skroz izbacim boile iz upotrebe, pa bi mi znacio svaki savet za gumenjake.

U bilo koji dip može da su ubaci samo posle svakog izvlačenja promeni kukuruz i to je to. Naravno ne bacaj upotrebljen već ga vrati. Par različitih dipova i za kratke ribolove rešen problem.

Trigga

Da cujemo iskustva i da obnovimo temu,silikonski kukuruz dipovan u parfem,na divljoj vodi,dali je bilo pokusaja i kako se zavrsilo?

Saran=Mama

Evo , ja priznajem da ga ne koristim na divljoj vodi. Posto fiderom sad vec dugo pecam , logicno bi bilo pogotovo uz nista (odnosno prasak) da moze da prodje...al' nekako i dalje na zivki koristim pre pravi.
Mozda za cekicanje duze i nije los izbor, ali ove nase brz-rzotrz postavke... i nije mi neki omiljen izbor.
Uzeh jedan bas mini secerac da probam neke varijante pa cak i za sendvic, i nije plivajuci (namerno) ,  pa cu da krstim kad mu dodje vreme.
Dok sam saranskim stapovima pecao, koristio sam ih , ali nisam imao neke rezultate na Dunavu. Bolje sam prolazio sa balansiranim bojlama nego sa gumom.  . Uglavnom babara i sitan brka se kacio na to...  poneka deva, pa cak i smudj u kolateralu. Verujem pre zbog pesa koji se mozda zakacio na motki a ja nisam ni video , nego zbog njega.

Trigga

Nesto citam,smisljam neku taktiku za kanal pa je izbor pao na dve mogucnosti,pop-up boila je prva a druga je vestacki (plivajuci) kukuruz u nekom bas zestokom dipu(parfemu),naravno zbog napasti zvane cverglan

Duduk

Prošle godine na Tamišu na zeleni aroma beli luk mi lepo radila babuška, dok na Dunavu na crveni aroma jagoda sam dobio šarana.

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Trigga

Znaci ima nade za takve varijante

milan ns

Mi smo gumeni stavljali na Dunavu kad hoćemo da spavamo Dolazio je i šaran ali mu mrena nikad nije opraštala. Uglavnom je bio u aromi esterblenda.

Poslato sa BLA-L29 uz pomoć Tapatoka

Pecanje mi je opsesija.

Trigga

Jos aroma Esterblenda,a svi znamo koliko je  silovita

milan ns

Meni je esterblend naj omiljenija aroma. Čak sam sa njim jednom i mirisao jelkicu za auto