Pravljenje boili i miksevi

Započeo Neski, 01 April 2009, 13:59:05

Kulen

stragi88

To sa M1 je misterija, neki se kunu u tu boilu ali i dosta ljudi nije bas odusevljeno istom...nekom mirise na frankfursku i sa tom aromom je prave. Drugi pak govore da je to zacinka pa je prave sa robin redom uz raznorazne dodatke...ja sam imao neku ideju kako da je pravim ali sam odustao, mislim da se ne isplati.

Tačno. Dosta ljudi ga pravi sa frankfurtskom i likvidom m1. Samo tu je više fora u mixu koji treba pogoditi jer po receptu SBS-a ono je prejako za naše vode pa ga seku i prilagodjavaju. Pravio sam po nekom svom nahodjenju mix i dok je bio aktuelan m1 to je pecalo solidno dobro za rekreativni ribolov. Sad mi to ne pije vodu u opšte. Pecali smo sa m1 method mix i sa mini pop up m1 koji je bio baš, baš dobar i lovan mamac u toj kombinaciji za fider....poslednje dve godine maltene ne reaguje na njega i ja se iskreno ne sećam kad sam uhvatio ribu na to. Da li je došlo do zasićenja ili nečeg drugog ne znam ali baš ga slabo uzima. Kod onih koji su imali uvek dobar m1 to nije toliko izraženo ali za nas koji nismo imali sad je maltene gotovo sa njim.

stragi88

Pa ja ne znam kako se pravi orginalni M1 ali ako ide RR u tu boilu moguce je do njega posto sam cuo navodno da je u poslednjih par godina robin red bas loseg kvaliteta i da se svi zale na njega.

markoni

Sbs M1, sta reci, jako dobra aroma, staro pakovanje je bilo TOP. Na domacem mixu naravno. Novo pakovanje arome kada se otvori i ne trosi se redovno ; ne pecam na tu boilu cele godine;  uzegne. Dobije neki cudan smek, sto sa starim nije bio slucaj. Kada sam proba DTD Hot Dog, M1 vise i ne koristim. Topla preporuka :takoje:
Robin Red Haiths prodaje neki srot od Robin Reda, kao EU verzija sve je isto samo je drugacije boje. Od kolege sa foruma dobijem pola kg. da vidim razliku. Isti robin Red koji je Nutra pakovala pre dobrih 10god. koji je meni bio ocaj zivi. Zali Boze bacenih novaca. Nikakvih rezultata ni tada a ni sada sa ovom novom EU verzijom. U mixu je sve isto samo RR drugaciji. Stari dobri Meleg i nema greske sto se tice RR. Steta sto ne prodaje u vecim pakovanjima.
Kada smo se vec dotakli teme, da li je neko probao Red Spice Melegov, kao zamena za RR? Mirise interesantno.

Heits RR je vrh kvalitet i Melegova paprika nikad nije bila niti će biti ni blizu kao što je original....nisam pristrasan samo sam realan , a mnogi prepakuju Haits RR ali imaju to naglašeno i nema greške. Tamo gde to ne piše to se ni ne uzima :cool:
M1 liguid je isti kao i pre imam ih i nemam problem da su se užegnuli ali imam problem jer M1 jako slabo peca u poslednje vreme. DT Hot Dog je najbolja Frankfurtska Kobaja ali to nije M1 opet i ako je sličnog mirisa onako na prvu medjutim M1 liquid je priča za sebe.
Što se tiče RS od Melega ne znam kakav je jer ne koristim već dosta dugo njegove proizvode, a par drugara je probalo taj RS i ono.....ok kažu da je.  smiley033

markoni

Haith's RR samo HB verzija je top, jedini, pravi i najbolji RR. Haith's EU/UK verzija, o kojoj ja pricam je varijacija na temu. Ja ne mogu da ga nabavim, pa zato i iznosim svoja iskustva o EU verziji, meni dostupnoj, originalnoj EU verziji. M1 Sbs Liquid je meni promenio miris, dobio neku cudnu notu iako je bio u frizideru sa ostalim pripravcima. Prosle god kupljen. Razlog ne znam. DT Hot Dog jeste frankfurtska, u postu iznad sam i napisao da M1 vise ne koristim, tj. nasao sam mu zamenu, (znam da nemaju nista zajednickog ove dve arome, sem da mirisu na kobasicu). M1 BP, DT Garlic essenc.
Meni je bolje rezultate dao DT, na mom mixu, ( komercijala, takmicarski ribolov, reke ne pecam). Probaj na UH mixu sa 15% mesa, pricam samo o mixu + tecne komponente.

Ima tečni RR na KP.....nije loš uzimao sam. A, naravno u predhodnom sam komentaru mislio na originalni pravi RR.
M1 likvid sam uzeo pre 2,3god i sad sam ga mirisao i ništa....sve isto nema razlike. Mada sam nešto načuo ali je ne proverena informacija da SBS više nije u HU već da se radi u Italiji.
PS: tamo gde je veliki mulj za M1 su pravili sa likvidom, a gde nije radio se sa frankfurtom....frankfurt je meni svaki dobar ali hot dog je najbolji. Samo ja m1 više ne pravim jer ga ne jede nikako, a i kad sam pravio bio je prosečan ništa specijalno. Bio dobar za slobodan ribolov  :lol:

Trigga

Na sajtu Haits-a stoji obavestenje da se RR stavlja u lovne boile(da nije za boile za hranjenje),dali je neko jos primetio?

markoni

I na tarabi pise ... :lol: Sala naravno. Do sada je bio i za lovne i za boile za spod. Nacuo sam da EU; iz ne znam kojih razloga; ne odobrava Hookbait verziju i da su zato i napravili EU verziju. Da se ogradim, info nije proveren. Prodavac je tako rekao timskom kolegi, sada da li je to tacno ili nemogucnost prodavca da nabavi isti, ostaje pod znakom pitanja. Valjda ce neko napisati ko je bolje upoznat sa temom.
Uglavnom " meni " Melegov RR ( zamenski ) zavrsava posao.

Mrkela

Da li je neko koristio ove mixeve za izradu boila

markoni

Pozdrav kolege sarandzije. Gledao sam na Sbs sajtu The Edge Extract i The Tonic. Pre nego sto pazarim, bolje prvo da pitam kolege koje su navedene proizvode koristili. Da li su Edge i Tonic vredni pomena i da li uticu na lovnost boile? Mislio sam da ih kombinujem sa s&o i jagodom, da ubacim neku novinu, jer mi se boila sa tom aromom nikako nije pokazala, dok na istom mixu caviar i shrimp lepo peca. Da napomenem, arome su na minimumu.

Dunav1

Pecaj na to sto ti radi . Sto bacas pare a niko tonemoze da ti garantuje .

Sve može da utiče, a i ne mora. Lično tonik nisam koristio jer nisam imao potrebu, a edge koristim....edge ako ne grešim je pivski kvasac u prahu i kao takav poželjan je u svakom miksu jer pored podizanja hranidbene vrednosti odlično sprečava da boila povuče miris mulja.
PS: teško da ćemo naleteti na nešto što će nam značajno povećati ulov 😉

Trigga

Kao sto je Dunav1 rekao pecaj na ono sto radi,dosta godina sam eksperimentisao sa aromama na istom miksu i uvek je zakljucak bio isti,jednostavno na jednu aromu uvek radi bolje...
Posle tog zakljucka jednostavno sam prestao da radim sa drugim aromama i fokusirao se da doteram ono sto radi