Maroš Mix Boile i pelete

Započeo Imre, 02 Februar 2012, 19:17:09

Imre

Maroš hranu većina nas poznaje i mnogi od nas su ga i koristili,
nije vrh hrane,ali kad solidno radi riba može se lepo pecati sa njima..Mene ,najverovatnje i neke od vas interesuju i boile i pelete od njih..
već iz razloga jer nisu skupe{najjeftinije pakovanje od 1 kg-300 din}..

ponajviše me interesuju u aromi od ananasa,tuti frutti,jagoda i sa aromom raka,
zašto te arome,
pa tuti frutti i jagoda  se lepo pokazali leti  i na Tamišu , Begeju i Tisi isto

Sa Rakom ,najviše zbog nekih komercijala koje mislim da posetim ove godine.

a ananas iz razloga jer vidim da  Mađari dosta koriste tu aromu za boile {na primer  SBS}
kako na divljim ,tako i na komercijalnim vodama..
pa sam radoznao u vezi te arome.

Ja bi da ih koristim mešano sa kuvanim kukuruzom iste arome, i u prihrani,što cele,što izdrobljene malo..
Reč je o ovima....

Pa , ne bi bilo loše da Vukovi koji su koristili njihove Boile ili pelete da napišu svoje iskustvo i mišljenje o njima..

savo

ja mislim imre da ste malo pobrkali to za 300 dindzerosa\kg
na tom sajtu su cene za 100 g a ispod za kg pakovanje
i sine bi tata

ivanb81

Pozdrav,evo  i ja sam nasao neke Maros bojle i Maros primamu za jeftine pare,pa me interesuje da li vredi uzimati i da li neko ima iskustva sa njima,a i njihov scopex

Citat: savo poslato 04 Februar 2012, 18:23:34
ja mislim imre da ste malo pobrkali to za 300 dindzerosa\kg
na tom sajtu su cene za 100 g a ispod za kg pakovanje

:no: Nisam ,jedino što su sad 350 din..

http://www.Nije dozvoljeno postavljanje linkova ka sajtovima sa oglasima.com/maros-mix-boile-1-kg-1466074-oglas.htm

bogy man bites

Nisam koristio Maroseve boile a ovo mi zvucii prejeftino za iole ozbiljniju boilu al vredi probatina kraju te kosta 350 din pa sta ti bog da moguce da su ok ne znam ali je prevelika razlika u odnosu na druge proizvodjace ozbilnije malo a najjeftinije tipa vde i richvort.
Imre ananas za hladniju vodu kazu ljudi daje najkrupniju ribu ja sam kontao sa triga likvidom da ga kombinujem.
u Bogya svaka puska ubojita

Imre

Pa iskreno ,Ananas me i najviše interesuje ,Marošove ,čisto da ubacim u prihranu sa kuvanim ambarcem sa aromom ananasa..
to jest tako da hranim 3-4 dana

vidim da SBS iz Mađarske postiže lepe rezultate na Ananas..
e sad ima ovi novi peleti od Ananasa,čak i  fluo pop up pelete,od Haldorado-a, isto tako ima prihrana i aroma{aroma naravno ima i od drugih proizvođača}možda ću baš i trigu da probam ,već kad je hvališ..,malo betaina..

Pa sam ja tu smislio neku moju strategiju za proleće za šarana,kao i uvek ,svake godine
sa kuvanim ambarcom arome ananasa,malo šećerca ,malo boile od ananasa ..
pa da sa malo jačom boilom i peletama
i sa prihranom u hranilici da probam da ih pofatam na feedere

bem li ga ,stalno nešto experementišem, sreća pa mi još nekako i uspeva ,pa me još nisu izbacili iz kuće  :-)

VDE i Ričvort sam već isprobavao, Ričvort je dosta bolji, Jagoda -Joghurt i Octpous-squid mi zaradio par šarana prošle godine..

A kao što sam i rekao ,marošove mi čisto za prihranu trebaju, i da ih izmrvljene i izlomljene ,pomešano sa prihranom i kukuruzom nabijem u hranilicu,
taj način prihrane u hranilici mi se dobro pokazao na hranjenom mestu,pa čak i na jednodnevnim pecanjima..

hihi,al ga ja isklomplikovao :-)

bogy man bites

Triga likvid 15ml u mix u mom sluchaju domaci daje odlichne rezultate sa jagodom,s proleca ove god ce da se druzhi sa ananasom.
u Bogya svaka puska ubojita

savo

jesil ga meto na dlaku i jel bilo rezultata
i ja sam to razmišljo malo izlomiti malo celog malo kudelje pa malo kukuruzen pa da vidimo

a pivo ću ja da koštam
i sine bi tata

Stari

Imre ja sam kupio jos pre dve godine maroseve pelete od jagode u madjarskoj, super su mi se pokazale na komercijalnim vodama, ali na kanalu mi ih je sitna riba veoma lako skidala sa silikonske dlake jer omeksaju, pa sam ih morao cesce proveravati

Ja sam dobio neke ribnjačke pelete ( naše proizvodnje ) pa ću probati da ih začaram Maroš aromom i javljam rezultate... :wink:

milos_bp

Sad listam temu pa reko da odgovorim mozda nekom bude koristilo. Ove godine sam probao Maros mix palete u aromi Ponty (braon paleta) i neki halibut ili sta vec (zelena paleta) na obe palete sam konstantno imao pecanje bele ribe a od druge ribe sam imao sam mrenu od 3,2Kg i jednog malog sarancica oko 700-800 grama, a deverika od 0,5-1Kg sam imao bas dosta. Na navedeni mamac sam pecao mozda ukupno 5-6 izlazaka u avgustu mesecu. Evo i slicica sa mrenom i Maros Mix paletom od 12mm

Evo i slicica mrene, sam u camcu a fon mi je krs pa je i slika malo losija al poenta se vidi paleta radi bez hranjenja na Dunavu
Bolje biciklom na pecanje nego Mercedesom na posao :)

mailman

za boile i pelete ne znam ali sam koristio kukuruz od maros mixa i jako lose se pokazao,pogotovo onaj za amura, po meni  :grin:

Probao juce Maros kukuruz jagoda ni da pipne ,al zato na obican secerac sam upecao sarana.Pa se pitam da li je problem u kukuruzu i aromi ili u tvrdoci kukuruza jer je Maros tvrdji od obicnog secerca.Pa se pitam da li to ima veze sa ovim elementima mozda je meksi pa ga lakse uroguta ili je po sredi nesto drugo.
Ima li neko iskustva sa ovim ili barem misljenje. danas probam ponovo.

djordje grujic

Pozdrav svima, pre par dana sam pecao na Kasapskoj Adi i Marosov kukuruz od jagode mi je se pkazao odlicno!!