Domaće ili kupovne boile?

Započeo bogy man bites, 19 Novembar 2012, 12:38:30

koje su boile po vasem iskustvu daju bolji rezultat

kupovne
5 (16.1%)
domace
26 (83.9%)

Ukupno glasova: 31

Baš zbog ovakvih tema ja sam svojevremeno pokrenuo temu "na sta se sve može upecati šaran", sa ciljem da se odagnaju predrasude o saranskim mamcima, tipa "dobra, bolja i najbolja boila". E sad koliko sam uspeo u tome, procenite sami.

feedermaster

Ja napravio neku svoju skromnu boilu, jeftinu maksimalno, ali hranljivu da bih prihranjivao savskog šarana.
kontam da se on navikne na oblik pa ću ja da hranim sa njom u velikim količinama pošto je jeftina a neki štap ću da namamčim sa nekom extra skupom a neki sa njom.

l, jel to dobar pristup, šta kažu bogy i top mix?

bogy man bites

Samo u taj mix sipaj 15ml triga likvida 15ml i 4 ml solarove jagode na 1 kg mixa i hrani tako da pokrijes max 2metra kvadratna i ne boj se nista!  :lol:

alexdja

Ako ja kupim od Bogija bolie i hranim i pecam sa njom...

Jel onda mogu da kažem da je kupovna bolja od domaće, ili je ipak domaća bolja od kupovne :question:  :cheesy:
       Nema više divljeg bučka. :no:

Citat: alexdja poslato 23 Novembar 2012, 15:45:17
Ako ja kupim od Bogija bolie i hranim i pecam sa njom...

Samo ako je skupo platis ,onda je i lovna i  kupovna 100%  :cheesy: Salu na stranu, ako kupece ne valjaju odavno bi propali  solar i kompanija a i komercijale  .

feedermaster

bogy man bites

Da smo im mi u Srbiji glavni kupci propali bi kao Grcka  :rolleyes: Nas je besparica naterala da sami kombinujemo i da se dovijamo na kojekakve nacine da bi mogli pristojno da pecamo kao oni na kordinim snimcima gde covek otvori 5 kesa hrane sruci u kantu izmesa u brodic i rukne u vodu i vidis kako xy sarana obilazi hraniliste.da smo u takvoj situaciji pitanje je koliko bi nas rolalo boile i kupovali komponente vec u radnju daj 5 kesa m1 sednes i sopas u vodu.
Ovako smo bili i dalje jesmo prinudjeni da se dovijamo i iz toga je izaslo i nesto dobro kao domaca boila koja je veoma uspesna i moze da se nosi sa kupovnim preskupim boilama,a pogotovo kod nas gde je sve skuplje nego sto bi trebalo.
Daleko od toga da ne valjaju to samo laik moze da tvrdi kvalitetna kupovna boila je dobar mamac,ali te komercijalne tipa kesica 5 6e to stvarno ne valja daleko od toga da neces na istu uhvatiti ribu ali u mnogo manjoj kolicini.
Jezero u Backom jarku 250m sa50m kada 6 tona ribe u vodi sto kaze moj drugar lako je tamo ubijes sarana olovom dodju ljudi da pecaju i to nisam jednom gledao da pecaju na kupovne boile i da nemaju ni poteza ceo dan dok ja imam 20tak riba.
Ajde neka oni ne znaju,a ja kao da znam opet na tu kolicinu ribe u vodi morali bi nesto uhvatiti,znaci da ipak ima nesto sto pravi razliku u lovnosti i na niti jednom takmicenju,ali niti jednom do sada na kome sam bio ucesnik i na kojima sam bio kao posmatrac niko,ali niko nije pecao na kupovne boile iz kese sem po kojeg slucaja ljudi koji su koristili hot demon kao udicni mamac. Naravno tu ne racunam gotove pop up boile koje su sastavni deo arsenala mamaca svakog sarandzije.

Keltan

Meni skupa hemija  :cheesy: i domacoj boil skoci cena samo zbog te saranske hemije .Nego da te pitam nesto ,vidim razumes se u takmicenja  :cheesy: KAKO to da na zadnje svetsko prvenstvo u Rumuniji pobedila kupeca boila koju su koristili Rumuni  :cheesy: Zar englezi ,hrvati ,srbi ,juznoafrikanci ..da ne nabrajam sve ucesnike . . . ne znaju napraviti lovnu boilu  :cheesy: Koliko sam ispratio to prvenstvo SVI su poceli  dobro da love tek kada su uspeli da nabave te boile sto se raspadnu rekordno brzo  :question: i to nabavili ko kako za vreme samog natprevara ,neki tek zadnji dan  :cheesy:  kupeca ili domaca   :question:

bogy man bites

Sad na chega su Rumuni pecali samo moze da se nagadja i kako su pripremili jezero za takmicenje,kao i tajnu zíg riga Juzne Afrike. Jedino mi kad organizujemo jaka takmicenja ne pobedimo na svojoj vodi. Dala im je rezultat takva boila tih karakteristika gde su bili Rumuni pre ovog takmicenja,velika je to filozofija i intriga svetsko prvenstvo u carp ribolovu. Moja iskustva su sa revira i lokalnih takmicenja na jezerima oko NS gde je pecalo dosta dobrih ekipa cak odlicnih. Mislim da ljudi imaju

para u Srbiji i da je jaci savez da bi sastav reprezentacije bio sasvim drugaciji ne kazem nisu ljudi odlicni ribolovci i svaka im chast ali nemaju svi istu shansu da bi otisli best of the best mozda bi nam rezultati bili josh bolji.

niki

Negde sam pročitao da su Rumuni pecali na pastu, ko razume neka pojasni. Ja na to nisam nikad pecao.

Ljudi, na netu ima informacija pregršt vezano za svetska prvenstva pecanja šarana. Ova tema mora da ide u pravom smeru. Molim Vas bez off-a.  smiley033

Citat: niki poslato 23 Novembar 2012, 20:59:51

Ajde idi na temu o pastama i tamo cemo pisati o njima http://vukovisadunava.com/mamci-primame/pasta-u-lovu-sarana(carp-pasta)/ :wink: inace,ostavi deo testa od miksa koji si izmesio za boile i eto ti pasta...

Zaboravio sam ovo ,za mene najveca mana i razlog sto  necu kupovati  boile pored cene je to sto se ne raspadaju u vodi za vreme koje meni odgovara . Domace uradim sa onoliko jaja koliko meni treba  a i tekstura boile kakva ja hocu  :cheesy:

Ako nista drugo u domacoj radinosti si bar siguran u sastojke koje si zeleo.A da je muka velika,jeste.Iz tog razloga mnogi posezu za kupovnom a mnogi pa i ja odustaju brzo od radinosti i vracaju se kukuruzu.Manjak vremena,novca...  :sad:

telekom

Ovo je jako teske tema jer se ulazi duboko u rasprave. Da se razumemo ,onaj ko napravi mamac koji ce loviti u svako doba i na svakoj vodi pa makar se to zvala i boila, bice bogat covek. Sto se tice pravljenja " domacih boila " ili ti tvrdo kuvanih nokli , to je jedan mukotrpan posao koji iziskuje mnogo vremena i zivaca,a para i da ne govorimo, da se pogodi koliko cega i na na kojoj vodi staviti , da li radi u prolece ili leto , sto ce reci na kojoj temperaturi vode ce proraditi. Stoga to sto bogy pokusava da vam kaze je da je trud presudan pre svega, Sto se tice kupovnih, naravno da su dobre , jer tehnolozi vodecih firmi za proizvodnju hrane imaju poprilicne godisnje plate i sve moguce uslove za ipitivanje lovnosti svojih proizvoda da bi dosli do savrsene boile ( ili ti svetog grala kod pecarosa ), kojeg jos nisu pronasli. Napravio sam se jako mnogo kila ,skupih i lovnih takmicarskih boila ( zahvaljujuci mom prijatelju kome sam pomagao ), u proteklom periodu, pecao  dosta sa kupovnim dobrim i losim , lovio manje vise lose i dobro na divljim vodama i sa jednim i drugim boilama, tako da ne mogu biti ubedjen da samo jedna igra presudnu ulogu u pecanju. Da ne bi dalje pisao " rat i mir " samo jos jedno poredjene , pa ce vam biti jasno , da vam kod saranskog pecanje nista nije jasno ( nije se rodio mr. dr. za njega ),naime postoji jedan covek znaju ga Novosadjani trenutna lokacija Sremski Karlovci peca iskljucivo na noklu , ako kazem da ima preko 200 glava godisnje malo sam rekao, a nema obilnog hranjenja , nego iskljucivo cita vodu. Toliko od mene ko je shvatio,nece ulaziti dublje u ovo, ko nije i nece , smiley033
Nauci coveka da peca i pecace zauvek