Čime prihranjujete mesto na samom startu?

Započeo Izletnik, 28 Maj 2010, 14:21:31

Imre

šećerac+ kuvani kukuruz-2 dana ,da privučeš belu sa njima i radoznalost šarana ,
posle dva dana samo kuvani kukuruz
peti dan pecaš na kuvani kukuruz uz povremeno dohranjivanje u manjim količinama.
ovo ti je najjeftinija varijanta.
Jedan štap ubaciš da na dlaci imaš i šećerac i kuvani kukuruz .
Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........

varalicarac

Hvala Imre najverovatnije cu tako i hraniti,samo sto cu kasnije ubaciti i boile. Pozdrav

I jos jedno pitanje na sta da pecam,ako imate nesto da mi preporucite za divlju netaknutu vodu?

djole kac

Samo dobro pregledaj mesto da nema mulja to jest da je tvrdo  i još ako imaš panjeva  malo ispred hrani  :thumbup:  , rezultat neće izostati.Nebitno na šta ćeš hraniti , samo da nema manjova on ždere sve što miriši na meso.  :grin:
Ja sam pecao na prelazu sa 5 do 7 m i još malo panjeva...
I naravno javi rezultate  :bye:
I tata bi sine... :)

Sp1tF1re

Bojim se da tesko vise i ima neka "divlja voda"a da se vec nezna za mesto i da vredi tolike primame(lova,parice)truda,pa treba samo otici do nje pa i to kosta.
  Ja sam za dati trenutak,onda kad si na vodi izabrao poziciju tada malo nahrani i udri sa hranilicama u kojima ce biti ono naj od primame. Za ovakva ciljana ne treba vise od 2-4kg hrane i nekoliko mamaka,znaci nikakva prethodna priprema, vode su vec prehranjene svim i svacim

Plut

Ovako otprilike izgleda moj mamac sa prihranom...

u startu pelete,šećerac kuhani kukuruz i pokoja boila.

vvukovo1

e ja sam lud više neznam šta da radim ., pa smo ovu godinu odlučili samo bojle. prošlagodina je bila prvi dan 25kg kuhane kukuruze 2 dan isto  treci dan 10 kg kukuruze i 500 bojli 4. dan 300 boljli . 5 dan  niš . 6 u ribe . ubile me babuške mrene  klenovi  a šarana ni za lijeka . dovukao mi se som da mu mamu j.... delao mi je pi.dariju.kada lupi po vodi mir i tišina i više ni griza 1-2sata.BOILA JE BILA MIX 3kg riblje brašno bijelo,1kg mlijeko u prahu,0,5natrijev kazeinata,0,5sojino brašno ,2kg kukuruzne krupice,2 kg pticije harane, 2kg pšenićne krupice ,10 čajne žlice vegete,0,1 aci miks , 1,2kg mljevene konoplje 0,6 kg glutena 1 žlica paprike crvene. u smejesu je išlo monster crab 10 ml na kg ,secret agent 1 mml na kg ,amino blend 10 ml na kg,betain 10 ml na kg,huxol4 ml na kg ulja 10 ml na kg a dip je bio propilen glikol 10 ml  huxol 7 ml, secret 3 ml
amino 10 ml, betain10 ml, miris master crab.
s time da lovim na  rijeci jezera me ne zanimaju jer zelim imatit svoj mir.

da i tijeko ribolova prihranjujemo pratiklama i kukuruza lomljen bojla i kuhana konoplja. ove godine idemo samo sa bojlama i nadam se da mjmun nece doci ako dode sprmamo se samo na njega

varalicarac

Bio sam pre 5 dana na bari i skopavao sam mesto. Plato na kom ćemo da kampujemo je veličine 5x5 metara mozda čak i jače.Uhvatila nas kiša pa nismo uspeli da završimo do kraja ali planiramo da sutra,prekosutra odemo na baru i dovršimo zapoceto. Kad bude sve gotovo biće slike pa ćete videti.
Ah taj prelepi osecaj kada zapisti indikator.

Ja ocistio mesto od trave na kanalu i bacio 3 kg kukuruza. Danas cu ponovo da prihranim starim kukuruzom, a verovatno dodam i plavu Stibonu. Posto ocekujem krupnu babusku to bi trebalo biti dovoljno. Mada, necu se zaliti ni na krupnije terpane...

varalicarac

A evo i slike bare koje sam obecao.

Evo jos jedne

I evo ga mesto koje smo pravili.

i jos 1

vvukovo1

hahha dobar posao . i mi smo nas je bilo 5 lagano klinci od brata pekli jeger dok smo mi radili . ostalo nam je da stavimo ceradu i roštilj jer nam je neko ukrao taman kada sam došao da ga pokupim. sda sam dobio neku maramornu plocu ali nije bas velika 40*40 .  ovaj neka nose a sljedeći koji ću ga napraviti   daje barem težak 250 kg pa neka ga nosi....hahah
spremamo se 4,5,6i 7.5  na ribe jedva cekam . sda samo lagano bacam pa 200 bojli koje su bile u škrinji da ih potrošim da imamo mjesta za nove . inače lovim na rijeci . nadam se da nece kiša jer svaki nas ribolov opere.

Varalicarac ala ovo dobro izgleda a i izgleda nije napadnuto pa ako je tako samo napred,verujem u uspeh.Lici na Mirosaljce i izgledna mesta su preko puta tik uz krseve.

varalicarac

Nije Mirosaljacko jezero ali je na nekih 2 km od njega,ima kod nas dosta jezera ovako ali su ona "sa dosta ribe" PREOKUPIRANA,nemas gde da pogledas a tek da postavis stapove. Ove godine cu biti ovde i mozda koji put odem u Obrenovac na Savu posto nismo mnogo daleko. Pozdrav

Da i jos da kazem danas sam bacio 1 kg secerca i oko 500 gr boila. Sutra opet.
Ah taj prelepi osecaj kada zapisti indikator.

Samo polako i cuvaj ga od krivolovaca.Sto se tice hranjenja malo obrati paznju na brojnost primaraka da ne pravis skladiste hrane na dnu koja ce dzaba da truli,kad vec kazes da mozda i nema neke kolicine ribe.Ta kolicina koju si naveo je po meni sasvim dovoljna za odrzavanje mesta dok ne pocnes da pecas pa ces kasnije videti kakva je aktivnost i po potrebi pojacati prihranu.