Boili za amura

Započeo Sumadinac_ribolovac, 10 Maj 2011, 22:33:04

mailman

da li neko ima snimak kako se amur hrani? :help:

dcarp

nemam snimak al ja sam to radio ovako:dok sam pecao na stajacoj vodi ivicu krsa i granja sam obelezio sticnom jedno metar ispred u cistinu i u toj liniji hranio.tacno se znalo kad dolazi na hranu jer sticna pocne da se pomera levo-desno po pola metra i to ti je znak da je dosao i da se hrani haoticno i bez paznje.tada mu je paznja minimalna jer se otima sa drugim jedinkama i lak je plen.
uz pravu prezentaciju ocekujes i udarac u tom periodu.sto se tice polozaja usta i tela kod uzimanja mamca,ne znam,a i mislim da nije presudno jer tehniku zamenjuje snagom,kao da krade,uzme i bezi.
New thinking
New possibilities

god-ar

Upravo tako, kao da krade, uzima i bezi... Dok sam radio na ribnjaku obavezno sam lomio trsku i spustao u vodi , i sedeo u camcu pored. Za 5 min eto njih da pasu...
Pokupi list trske ustima i daje se u beg, tacnije tako kida listove i mlade izdanke trske...
Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!

Alexandar

posto amur voli jake zacinske arome kao sto je pomenuto u predhodnim postovima, na pamet mi pada svez bosiljak i ruzmarin (plasirano u prirodnoj formi, usitnjeno u boilama ili kuvan caj pa preliven preko boila, kukuruza....), mozda origano, lovor.....  :wink: ali mislim da bi bosiljak napravio dar mar...... znam ljude koji su ga pecali na kockice rena....  :takoje:
Kanal DTD, Beli bager....

dcarp

ono sto je moje iskustvo to je anis u svim oblicima.tecna aroma,praskasta i semenke caja koje ubacim kod kuvanja u vodu.sto se tice jakih zacinskih boila hot demon se pokazao kao dobar.
New thinking
New possibilities

Moeh!

mi amura oduvek pecamo na 2 arome samo tj Negro i Lucerka. posto kolezi mama radi u pioniru fabrici negro bombona ona donese malo uzorka i kod sina pa mi to lepo na sledeci nacin, skuvamo kukuruz oko 20-30 kila stavimo u kazanicu nalijemo vodom tek da bude prekriven sav kukuruz i onda stavimo jedno 5 kapi na celu kazanicu u kad prokljuca jos 2 minuta da kuva i ostavimo da stoji do sutra... mora se malo vode naliti jos posto nabubri kukuruz jedno 2-3 litre..

sa negrom pazite ako nabavite aromu negde ,rukavice obavezno da koristite jer ja sam jednom mamcio na vodi direktno i iso pisat... posle toga se pecanje pretvorilo u horor . dzaba perete ruke ono djubre se razlze 20 kapi na 1 kubik vode. i tak osam ti ja zavrsio na hitnoj,doktorica misela opasna erekcija kad ono negro bombonjera bila . . . :)

a za Lucerku- detelinu imate da nabavite iz madjarske aromu ,flasica od 50 ml ide na 30 kg kukuruza isto kuvanje kao kod Negra.

dobijali smo lepe amure na raznim  jezerima po principu cime hranis time pecas samo sto mi nizemo na dlaku 3 kukuruza od toga prvi i zadnji kukuruzi iz kante a u sredini stavimo podizac

Šta je dalo bolje rezultate negro aroma ili lucerka?

Moeh!

heh ja pecam samo na lucerku a on na negro. pa vidi tu smo na istom sa ribama samo sto ja kad kad i sarana uhvatim a on do sada ni 1 nije valjda je previse ljut negro ...

isto tako se secam Meleg batis kukuruza od ambrozije dok je postojala ta firma pecao sam na ambroziju i isto se lepo pecao amur..    za 3 dana pecanja uvek je bilo po 1-2 amura na sve ove arome

Sumadinac_ribolovac

Ja sam ovog leta izvadio jednog 7kg  na " Mrak karp" - Sarinu boilu ukus banana....mislim da nema veze koja je  aroma cim legne na boile uzima sve redom  smiley033

Moeh!

hoce on , nije da nece samo mora da se vodi racuna zbog terpana jer ako on dodje na hranjenje da napravi reda onda se mozes pozdraviti sa amurom...

odgovor na prvi post gore..
veci primerci amura se uglavnom krecu u paru dok sitniji ne moraju

Swordfish

Procitao sam temu od prve do zadnje reci a nekoh od komentara i po nekoliko puta... Bavim se ribolovom oko 35 godina i uvek sam lovio belu ribu ali od prosle godine resio sam da se prebacim na sharanski ribolov pa tako i kupio opremu i poceo...
E sad imao sam nekoliko manjih sarana od 1 do 2 kg  na boilama koje sam kupio od jednog poznatog sarandjiju kod mene i nakon  dva dana provedenih pored vode i tri sarana odlucio da stavim na sve udice kukuruza pa da budem video sta ce se desiti i tako je to pocelo...
Nakon nekoliko saata dosao je prvi run i amur od oko 6 kg ,  par sata posle prvoga jos jedan run i opet amur oko 5 kg i nakon pola sata opet run i treci oko 7 kg i nakon saat vreme jos jedan run ali nisam ga nazalost dobio jer puko konac ko od sale..
Moje mislenje je da ne bih ga uopste trazio na boile jer nakon toga sam se odlucio samo za njega i dan danas ga lovim na travu , hleba  kukuruza ali ne i na boile....
Veliki pozdrav iz Makedonije

upravo to :)
boile kostaju oko 1000 dinara 1 kg kvalitetnih boila za iste pare kupis kukuruz skuvas i em hranis em na isti pecas dok sa boilom ako mislis da hranis spremi 5000 za tu avanturu

inace sam pristalica pecanja na kukuruz. a kada se radi o boilama onda je pecanje na Tresetistu samo

mailman

naravno kad je u pitanju lov amura, jer kod njega je najvaznije da je obilna prihrana a kukuruz je najjeftinija varijanta koju veliki broj ribolovaca praktikuje iz finansiskih razloga. A sto se tice lova na boilu udarice on i na nju ako je pravilno prezentujemo u nekoj pop up varijanti, na klasican lezeci sistem desava se da imam run a kad udarim kontru ni ne ositim ga, ali sad znam za u cemu je problem pa se vise ne desavaju takve stvari. Ali kukuruz sa nekim podizacem je veoma uspesna varijanta i najjeftinija zato udri dok ide. :ok:

bojankan

Jel bi mogao neko da mi napise recept boila za amura, sa mirodjijom??

mailman

Ne bacaj pare na boile za amura, kukuruz sa nekom vocnom aromom i zasladjivacem i udri!!!