Boile ili kukuruz?

Započeo dushann, 25 Oktobar 2008, 16:20:24

Александар Бунчић

Citat: Hemingway poslato 17 Jun 2012, 17:59:18
nebih konkretizovao sta je bolje ili na sta najvise pecam .. ali jedno je sigurno ..
a to je da kukuruz kao i boila podjednako hvataju ili mame ribu .. dok je tako-dobro je ..
cim neuzima jedan od tih mamaka nesto se promijenilo ..sta god bio razlog trebalo bi ga skuziti i otklonuti ..
kao naprimjer PH vrijednost ili temperatura vode ili podvodne struje koje odnesu dali boile ili kukuruz ..
neki razlog uvijek postoji ..
medjutim na boile sam lovio kao i na kukuruz ili frolic ili sta god vec ... i nemogu reci sta je bolje a sta losije kad sam na sve imao ulova ..
voda odlucuje i neki instinkt na sta cu da lovim .. nebitno dali mutna voda ili bistra ..
dok ipak moram da priznam da vise volim mutne vode ( kao poslije kise itd)
e tada nekako najvise na kukuruz pecam ... :ok:
Sa ovim se slažem u potpunosti.
Fisherman/Musician/Astronomer amateur

Fisher

Slazem se u potpunosti sa Hemingveyem, samo bih jos dodao da dosta zavisi i od ostale riblje populacije koja je zastupljena na vodi na kojoj pecamo, mada sva nasa DRAZ ribolova svodi se na to da u biti celo zivot tragamo sta je bolje i na sta TO riba ide i sve dok je tako dobro je...ja iskreno volim i jedno i drugo sve ima svoje zasto i kako, a to odlucuje nesto u nama samima od situacije do situacije....samo  je vazno pametno ispitivati teren i razmisljati logicki i onda smo sigurni da nas to dovodi do sigurnog uspeha...BISTRO Vam bilo kolege!
"Ako želiš biti sretan jedan dan, napij se, ako želiš biti sretan sedam dana, oženi se, a ako ipak želiš biti sretan celi život, postani ribolovac."

jopinac

Vise volim na kukurz zato sto ti moze doc i krupna babuska ili deverika
bilo je slucaja kada se na kukuruz smuđ uhvatio za usta
a na boilu nevjerujem da ce doc  krupna babuska ili deverika
U  kolko sutra  krecemo ?

Ja znam jednog lika sto ce sve uraditi samo da mu ne dodje krupna babuska il deverika dok ceka krupnog sarana  :wink:

jopinac

pa kda cekas ribe preko 15 ili 20 kila sta ti je onda riba od kilu ili malo jaca
to ti  je kikiriki
U  kolko sutra  krecemo ?

Hemingway

na kukuruz nemozes toliko uspjesno kao na boile selektirati velicinu ribe ..
kod boile to radis time sto uzimas vece ili krupnije boile .. recimo iznad 24 mm precnika ..recimo specijalno 30 mm ili jos vece .. e tu ako se zakvaci babuska ili deverika (  ili mrena kako se tomi popovicu zakvacila na 30mm boilu )
e onda nek samo one pecaju nemoraju sarani  :ok: :wink: :lol: :lol:
kolike bi to onda te babuske bile ... ja znam deveriku od 5 kg uloviti sa boilama namjenjene saranima .. i to cesto  :takoje:

TopMix  tog tipa sigurno izjutra gledas u ogledalo dok se brije :lol:
,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

god-ar

...i neje jedini... Sto veca riba to bolja, da hocu babaru ili deverusu pecao bih na fider. :takoje:
Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!

hemingvej, pogodio si iz prve  :cool: :thumbup:

krivi

ja jos uvek nisao poceo da pravim boile pa ih zato jos uvek kupujem.....da li neko moze da mi preporuci za ovo doba godine neku vrstu boila(proizvodjac i aroma) za oju zna da je dobra a ne previse skupa.. Hvala unapred   :cheesy:
Uvek na vodi :D

kawasaki

kupi domacu od nekog tko ti rola za prodaju, od nekog saranasa  smiley033

Nadla

Ja pre neki dan cekao sarana,na 3 zrna kukuruza i uducu vel 6,pa dosla babuska od 300-400 grama.Sve progutala.Tako da ne moze da me zacudi i da proguta veci mamac. :wink:

rulerus

Sto da ne. Ja sam babusku dobijao i na boilu sa aromom vanile 16 mm.

DV

Pecam i na boilu i na kukuruz, uvek treba biti spreman i eksperimetisati. Tako i prilikom prihrane mesta uglavnom mešam bojle, kukuruz, konoplju itd. Jedino sto kod bojla ima više izbora i gotovih a i mixeva pa se pravi po želji, ostalo je na nama :thumbup:

kovaos

Dugo sam se borio protiv boili, međutim ovu sezonu sam odlučio malo eksperimentirati sa njima. Prihrana mi je bila sastavljena od kukuruza, boili, peleta i žita. Uvijek sam započinjao sa kombinaciom dva štapa sa boilom i jedan sa kukuruzom i uvijek sam završavao na boilama. Sve veće ribe koje sam ulovio ove godine dobio sam na kuglicu, na kukuruz ni jednu preko 5kg. Nažalost kemija čini svoje, a mi smo gladni kitova, ulažemo puno novaca u opremu pa samim time i očekujemo da nam se uloženo vrati u obliku što većih riba, jednostavno nam se kao neki mamac u budućnosti boila nameće kao jedini izbor. Izbor je ogroman i teško je biti pametan prilikom izbora, najbolje se raspitati koja boila ide najbolje na određenoj vodi i to je to. Od sljedeće godine (ako finacije dopuste) prelazim isključivo na boile. Prihrana je lakša, nema potrebe za nekim dužim spodiranjem, kobru u ruke i šamaranje. Bistro.

PS: sve gore navedeno se odnosi na komercijalne vode - stajćice.

Mislim da se moze reci da se to sve odnosi i na tekuce divlje vode!