Aminokiseline

Započeo Lonac, 26 Decembar 2010, 14:45:03

Keltan

Citat: sveta976 poslato 12 Februar 2012, 11:18:55
Ja sam probao da nadjem PROMOTOR L kapi sto je napisao MOCONGOS,ali nije bilo u pet shopu.Kupio sam Stres Forte kapi koje imaju dosta amonokiselina i vitamina.Moze li neko reci koliko kapi ide na 1kg.Boila?
Ja koristim cesto ove aminokiseline,praskaste ,cena za 100 gr je kod mene oko 4 eura...Evo Lonac podatke za sastav i kolicine  :cheesy: .I zasto ja mislim da se sa aminokiselinama ne moze preterati ?

Evo i sta i koliko ima u tecne bilderske aminokiseline

dcarp

nedavno sam pricao sa seficom mojom veterinarkom,kaze da ove aminokiseline koje se stavljaju u stocnu hranu,lizin,metionin,tripofan a koje su mahom u sastavu ove jeftinije hemije NISU dale nikakve rezultate i da je pocinje trend izbacivanja toga iz hrane.nisam veterinar pa neznam koliko je to tacno al me interesuje jel imate neka poredjenja kako ste prolazili sa klasicnim amino kompleksima carp proizvodjaca i ovim zamenama,da ih tako nazovem.
New thinking
New possibilities

Trksi

Tokom dugogodisnje upotrebe aminokiselina, sto tekucih, sto praskastih, mogu sa sigurnoscu rec da (na duzim kampanjama) se netreba uopce zamarat sa tim p.z.arijama. Samo nas to dere po novcaniku i to dobrano. Ko voli nek izvoli  smiley033

Rakin

Baš danas burazer kupio metionin a ja juče lizin po preporuci takmičara koji su ih koristili i kažu da ima velike razlike sa ili bez amino kiselina,ove godine sam umesto klasičnih koristio soja sos i imao sasvim solidne rezultate jer u njemu ima 9 amino kiselina.

fore

Slažem se sa Trksijem, čisto bacanje para. Aminokiseline u boilu uneseš kroz recimo soju ( koja sadrži sve esencijalne aminokiseline), za primjer jedna šalica za kavu soje sadrži 100% dnevne potrebe čovjeka za aminokiselinama. Takođe ih ima i u ribljim brašnima. Ja sam isto koristio soja sos ali kao dip i imao sam rezultata. Mislim da amino pripravci renomiranih firmi više pecaju ribolovce nego što u stvarnosti poboljšavaju boilu.
bolje umrjet od litre nego od kapi...

Trksi

Citat: Rakin poslato 31 Oktobar 2012, 18:58:00

Druze bio i ja takmicar, dugi niz godina i radi toga to i pisem. Vecina takmicara ima i sponzora, tako da se nije problem kur..t sa kojekakvim pi.darijama kad ih on direktno neplaca. Takmicenje i slobodni ribolov treba odvojit jer to su dva svijeta a ja ovdje sto sam napisao odnosi se na slobodni ribolov.

Rakin

Znam i ja da je takmičenje i slobodni ribolov nebo i more ali našao sam lizin po ceni od 330 din za kg,i metionin za 570 din po kg, a većina firmiranih košta iznad 1000 din za 250 ml,tako da ovo dođe veoma povoljno a ne može da škodi.

baćko

Probaću   jako malo  da otkomentarišem ovu temu  tj  amino kiseline. Evidento  je da su šaranu potrebne a isto  tako  je  evidentno da su  prisutne kako  u kukuruznom  tako  i  u   ribljem , soji kao  i u  svim ostalim brašnima. S'toga  moje  lićno mišljenje je da nepostoji  potreba  za  dodavanjem amino  kiselina  bilo  u tečnom  ili praškastom  obliku. Jednom  rečju  sve je dobio  preko kombinacije  raznih vrsta  brašna  i  jaja. Kada  neki  ribolovac početnik reši  da i  on  peca  šarana, on  bude  upecan  na  samom  startu,  i kada  prođe  izvesno  vreme uz  ogroman  trud  shvati  da tek  tada ništa  nezna i  počinje da  sluđuje  sam  sebe, verujući  da  od  tamo  onoga  je  boila  sam  vrh.  A kad se i  dogodi  da  kojim slučajem  počne  da  hvata  šarane počinje  sam  sebe  da  zaklinje  da je to  upravo  zbog ove  ili  one  boile ili ove  ili one  prihrane. Meni  to  sve  izgleda  malo  drugačije. Na prvom  mestu nameće  se  jedno  pitanje da li  izlazim  na  vodu, pričam  o divljini što  bi  rekli, da hvatam  ili   tovim  šarane. E sad nemojte  odmah   skakati  u  odbranu  ovoga  ili  onoga. Priznajem  ja  boile, kuvane  nokle, proparene nokle, gliste u  svim  varijantama, parčad  ribe pa  čak i  varijante  sa  veštačkim  gumicama. Ali  da   rezimiramo  kao  što rekoh  da li mi  odlazimo  na vodu  da tovimo  ili  hvatamo. Ja lično  sam hvatao šarane na  svakojake mamce da  opet  ne  nabrajam, ali na  prvom  mestu mi  je, ( obratite  pažnju ovo su ipak  samo  moja  iskustva ) Proparena  nokla normalno  kada  mi  uspe, na  drugom, kukuruzi  u  raznim  varijantama ( pet-devet ) izdvojenih, dok treće  mesto  može  da  zauzme  boila, pa  onda da ne nabrajam  dalje, durboci, gliste itd. Svim mojim  prijateljima  kao  papagaj ponavljam ispravno  hranjenje donosi  prave rezultate, e  sad  oni  brane razne  teorije ali  ipak  najviše  gledaju  da  pecaju  tamo  gde  ja  ozbiljno  hranim, ako im  na  to  skrenem  pažnju  oni  mi  odgovaraju   pa  hrane  i  oni  ali  postoji jedna  bitna  razlika, ja za  njima  nikada  neidem, hoču reći nepecam  tamo  gde  oni  hrane, dok  oni  zamnom  idu  uvek, pravdajući  se  kako  ja  uvek  zauzmem  najbolje  mesto i  tako  u  nedogled  godinama. Ali  možete  probati  i  jedan  test.  Napravite proparene  nokle, najlovnije  boile, i  najlovnije kukuruze,  dođite  na  divlju  vodu gde  sigurno  znate da  ima  šarana i  zastupite navedene  mamce,  e onda  donesite  sud  o  aditivima, atraktorima, amino  kiselinama  i  ostalim varijacijama. Jedna  mala napomena, proparena  nokla  netreba  da ima  nikakve  dodatke ni  mirise znači  samo prekrupa , belo  brašno, i  može  naprimer kombinacija  ili  kukuruzni  griz ili neko  drugo  brašno  kao  dodatak, no nema potrebe  za ribljim  brašnom ( mislio  sam  naprimer na  heljdu  ili  crno brašno, ili  sojino  čak itd ).  Da se razumemo  mesto  koje  se  hrani duži  vremenski period boilom donosi ulove  i  čak  štaviše krupnog  šarana,  ali  verovali  ili  ne čak i  na  takvom  mestu  zna da  bude uspešnija proparena  nokla normalno  uz  određenu dozu   upoznavanja  mesta i  onda uz  pravilnu  prezentaciju  dolazi  isto  do  ulova  krupnog  šarana uz  jednu ipak  malu napomenu po  meni  pre uzme tu nikakvu  noklu  nego  boilu. Hvala,
  PS: kod proparenih  nokli  ipak  dodajem  malo   amino  kiselina, dok je  p0ostavljam  na  udicu  imam  običaj  da  je  zapljunem, i  pljuvačka je   amino  kiselina... Eto  Top  mixe vidi  se  da  sam  malo  na  tvojoj  strani. :takoje: :tongue: smiley003 smiley001

Mozda je malo glupo da kazem ali sam u povoju i ja pokusavao da shvatim i primenim prezentovane ( od raznih medija ) recepte za boile sa raznom hemijom kao saranske potrebe i nije mi dugo trebalo da odustanem.Ne kazem da me ne bi ubedilo da je recimo neko bas danas sedeo pored mene  izvadio ribu na ovako u..anom danu kad nisam imao ni potez a siguran sam i mogao bih se zakleti da sam imao sarana u blizini svakog stapa da hemija cuda cini ali se to nije desilo i dalje zivim u neznanju.I zivecu pa i upecavati ili ne shodno svojim primitivnim sazananjima.  :embarassed:  :wink:

pinki

Ja domace boile uglavnom testiram na komercijalama iz znase kog razloga,i iz dosadasnjih iskustava mnogo bolje prolazim na boile sa raznim dodacima pogotovu sa amino atractima ,e sad na divljim vodama nisam dovoljno testirao da bih izvukao neki prilicno siguran zakljucak ali sledeca godina...  smiley001

Deki carp

Promotor-l jako dobar amino pripravak, poseduje sve potrebne amino kiseline, vitamine,minerale. Mirise isto kao solarov stimulin amino samo malo jace, i mislim da ga i oni isto koriste jedino sto ga seku ili razblazuju. Inace se koristi i za pcele i po meni nista ne zaostaje za nutraminom, stimulin aminom i jos mnogim pripravcima iz saranske industrije i mislim da je cak i bolji jer je uvek ista koncentrcija a ovi stalno nesto muvaju pa nikad neznas sa kojom kolicinom da oradis mix. 5 ml na kg mixa sasvim dovoljno ili ako kupate boilu posle kuvanja dok je jos mlaka razblazite 5 ml u 10-15 ml destilovane vode i prelite boile. Kupis flasu od litar-2200 dinara i miran si celu godinu.

mailman

Skoro svaka poljuprivredna apoteka ima promotor-l. Imas u flasicama od 20ml i od litar.

Keltan

Citat: baćko poslato 16 Decembar 2012, 01:04:17

Slazem se sa vecim delom ovoga sto si napisao .ali otkud ti ideja da aminokisleine koristimo da tovimo sarana?? Ja koristim od ove na slici ,jeftne da nema jeftinije ,rastvorljive u vodi  .. . I koristim ih samo zato sto su odlican ATRAKTOR ,isto kao  mleko za telice,ali ono rastvorljivo u vodi .. isto kao  sto je odlican atraktor predigest riblje brasno posto je isto skoro potpuno topivo u vodi. Sve sto se topi u vodi a ima ga u mojoj boili je za mene Atraktor ,ne bilderska hrana za sarana . posebno zato sto parfeme ne koristim  :showoff:

rudy079

Kolega  Keltan kako doziras ovaj INTROVIT A+ ,jel ga stavljas u suvi mix i koliko na kg mixa ?