0d kukuruza do konoplje

Započeo Neski, 10 Jun 2009, 21:06:24

Čika Ljuba

Mogu slobodno i ja to isto reći za jučerašnji dan...2 fidera jedan zabačen kod trske jedan u dublji deo kanala...mlevena konoplja,mleveno žito,prekrupa,riblje brašno,malo mleka u prahu i malo brašna to sve izmešao dobijem super hranu za metod fider,svaka hranilica mi je bila prazna posle 15 minuta kad sam ih vadio napolje...Na udicu sam stavljao šećerac,žito,crva,wafter od jagode,pop up od belog luka,pop up od ananasa I NIŠTAA!!! I na svo moje razočarenje dodje čovek u 16h na pecanje sa weglerom i pola vekne hleba i pita me momak jel slobodno tu pored tebe da pecam malo,i sede čovek zabaci majstor na sredinu kanala u neku rupu,i posle pola sata pljas šaran 2kg.JA U NEVERICI....SLEDEĆI ZABAČAJ KUNEVAM SEEEE,na isto mesto ruža hleba PLJAS ŠARAN 4kg...JA SE SMEJEM OD MUKE ON OD SREĆE...ISKRENO DRAGO MI JE DA SAM VIDEO TOLIKE ŠARANE NA MOM MESTU GDE PECAM,ALI NESHVATLJIVO DA OD SVEGA ŠTO SAM MU PONUDIO ON JE SAMO HTEO HLEB!!! ETO KOLEGE MOJE DRAGE,ŠTA REĆI  :lol:  :lol:  :lol:

bolenbgd

PKV, mozda nisi koristio odgovarajucu konoplju   :cheesy:
Salim se, valja staviti u hranu.
Kolega Ljubo,mozda ti je bila prejaka hrana za ovo vreme. Probaj samo hleb narendati i na metod.I hlebnu ruzu za mamac, negde je No names postavio kako je lovio sarane na taj sistem. Inace, za zimu je hleb top, cesto zapostavljen mamac.

Čika Ljuba

Bole od danas mi je kristalno jasno da je hleb za zimu NO.1 mamac...moj je problem što meni hleb spada kad pecam na fider...i uvek imam sumnju da nemam ništa na udici...moraću da nađem tu temuuu,ali prosto cu se prebaciti na plovak malo dok ne krene lepo vreme.

bolenbgd

Moze i alternativa, oblanda ti je zilavija za mamac, kao i francuski hleb, pen saja, ili kako ga vec sve nazivaju

pokušaću,hvala ti na savetima :tongue:

DDj

Ne samo hlebna ruza ili pen saja. Pisao sam pre neki dan, na prelasku iz zime u prolece i u rano prolece, cetvrtasto secena donja korica svezeg hleba moze biti odlican mamac za sarana. Naravno, moze i gornja ali je donja bolja. Drzi se na udici bolje od hlebne ruze. Udicom se dva puta probode i vrh sakrije. Na koricu hleba sam imao odlicne ulove sarana u to vreme. Moze dubinski a moze i na plovak pri dnu. "Moderne" mladje boili sarandzije su tu lekciju preskocili...

Čika Ljuba

eee pročitao sam to kolega i probao sam prošle nedelje baš donju koricu,makazicama sam napravio kocke  :cheesy: i takko sam zabacivao,ali nije radila ribaaa,eto vidis juče šaran hteo da jede...biće pecanja i više truda i više hleba dok ne otopli malo,ali od sada obavezno ima da nosim i hleb na pecanje,kao sto sam počeo valjak da pravim pre svakog pecanja...

DDj

U rano prolece treba isprobati vise mamaca. Donja korica treba da ima i "sredine" na sebi naravno. Nekada mu se vise dopada dobro kuvana, naprsla krupna psenica, nekada secerac ili debela glista. Nekada valjak, bilo bez arome ili aromatizovan nekom prirodnom, jestivom aromom, u prolece je to obicno bolje sa biljnom ili vocnom ...ima dosta dobrih recepata za valjak, odlican je to mamac.

Citat: Čika Ljuba poslato 07 Februar 2021, 21:08:08

Postoji tema tipa Ruza hleba,hleb kao mamac...potrazi.
Oblanda je sasvim druga prica ali takodje odlican mamac i zilaviji.
To sto ti spada na fideru,to je do prakse stavljanja ruze hleba  na udicu.
Za koricu hleba,odlican mamac,meni bolje se pokazalo kad je zilavija korica,stara hleb dan dva...
Ima u temi o hlebu svega a inace,hleb nikad nemoj zaboraviti kao mamac...Poneses pola vekne,stoji u prikrajku i spasava sve.
Npr,ostanes bez hrane,umesis hleb i u hranilicu,bolje nego prazna da je,pa ostanes bez mamaca npr.zavrse u vodi i sl..i opet on je tu,a da ne kazem kao taj pored tebe sto je pokazao sta je hleb pogotovo u ovom periodu...

"Od kukuruza do konoplje... i 'leba na kraju ".
Salim se malo, al' da popunim naslov, posto nije definisano da li je rec  o mamcu ili prihrani, miksu za ovo, ono...
U principu , hleb moze i za metod hranilicu da se spremi, o mamcima i hlebu je pisano sta sve moze i sigurno je uvek mamac od koga se nekad ne bezi.

nera

Ja koristim gornju koru svezeg hleba presavijem je da sredina bude van,stavim u kesu i pod tocak od auta da ostoji  nekad i cele noci,
secem kocke a na udici stoji    i vise od sat vremena

Stara Golubacka fora... Nera zna za to .
Nisam znao za tocak, al. serpu rucka za porodicu  u frizideru smo drzali na donjoj korici hleba (ne gornjoj) ... Hleb smo i prskali nekad sa raznim vodicama i aromama.
Posle makazama kockice, i teraj na vodu. Tema bila babuska krupna i sarko ...