Mepps Giant Killer

Započeo Kićo, 12 Maj 2009, 21:07:14

Kićo

Koristi li ih neko?
Kako su se pokazale u lovu štuke?

EsoX

Giant Killer je dosta tezak leptir.. ima jaku vibraciju.. i pravi veliki otpor prilikom povlacenja ali nesto se nije proslavio.. drugar ga je cesto bacao na vodi na kojoj smo lovili zaista krupne ribe ali bez uspeha.. Moram spomenuti jos jednu anegdotu kad je uhvatio stukicu koja je bila toliko mala da je jedva uspela da proguta trokraku koja nije bas mala na ovom leptiru.. da nisam bio u camcu ne bih verovao... u prvi mah nije znao da li na stapu ima ribu i bilo je: "Tu je!....  Nije tu!" verovatno cim bi se riba umirila krilce bi se nastavilo okretati... al pitanje je dali veci otpor pravi sam leptir ili tako mala stukica... :rlol: :rlol:

Momir

Zbog svoje velike tezine i velikog otpora krilca moguce je koristiti u veoma ogranicenim situacijama , a to su bare sa vecom dubinom. Vode koje teku zaboravi jer ce te odvuci u vodu otpor varalice! Ja  sam imao jednu stukicu od oko 2kg na barama kod usca Drine u Savu i to je to... do duse nisam je ga nesto ni forsirao...
Nothing makes a fish bigger than almost being caught.

STUKOLOVAC

nesto slicno sam imao,samo od JENZI-a,mislim da su ciljna grupa kupaca za ovo bili cuveni grandomani Amerikanci,gledao sam na filmovima kako love MUSKIE-a sa ovim.

josip

Isprobao kilera nije mi se pokazao zbog težine,pre brzo pada u travu i mulj.I onda 0 bodova,a ako ga hoću držati u vodi moram brzo vodit i opet 0 bodova.
pozdrav iz osijeka

pop

Odličan leptir za duboke stajaćice. Međutim, kako pecam na vrlo plitkim vodama ne mogu da ga koristim onako kako bih želeo (sporo). Poželjan 100 gramac...

Mrnjavcevic

Forsirao sam ga jedno vreme i imao sam na njega par stuka.Dobar leptir,ali mislim da je dosta tezak i da pravi veliki otpor pa treba imati robusniji pribor.

Lomnica_city

Citat: Momir poslato 13 Maj 2009, 17:08:43

Ma kakvi, koristim ih za soma na Moravi i to ih vodim sa Sportex Black Arrow, nije bas neki snagator znaci, i bez velike muke ih vodi(mo), i hoce ih som, ali se negrabljive ribe us... od njega, tako sam preplasio, zakacio i izvadio na njega "bika" od 28kg i 125cm, na sveze montirane VMC 9622, 2/0, 3xstrong troke, kojima sam zamenio one njegove budjave 3-4/0 koje sam rukom otvarao kao nista, mislim da ni za krupnu stuku nisu a kamoli soma (a tek za bika)...
Pozdrav :cool:

Saša

Ja sam se sa Giant Killerom prvi put "sreo" pre mnogo, mnogo godina, i to na Malom bačkom kanalu u Kruščiću. Tada sam tamo ganjao štuke i jednom prilikom sretnem kolegu ribolovca koji je pecao dubinski a pored njega otvorena velika kutija i među sitnicama spazim Gianta, model sa zlatnim krilcem bez kićanke... Oči mi odmah zažagrile (tada sam bio u fazi da kupujem sve veće i veće varalice, a teško je bilo doći do njih. Trebam li reči da sam tada imao samo 16 godina, devedeset i neka?)... :)
Uglavnom, nagovorim ja njega nekako da se trampimo i dam mu 3 druga manja leptira za to "čudovište" i produžim dalje sve nestrpljiv da ga probam, ali nemam gde u malom i plitkom kanalu prepunom trave. Mislim da se kolega zadovoljno smeškao iza mojih leđa što je "uvalio" klincu komad željeza koji mu verovatno ne služi ničemu i još za to dobio tri druge varalice, he, he... :)
Da skratim. Odem vam ja lepo odmah na jedno od retkih mesta na MBK gde se može bacati nešto što ide dublje, a to je "kupalište na drugoj pumpi" - mesto gde na kupanje dolaze meštani obližnjeg sela pa zato nema trave i varalica se čak može spustiti do dna. Drugi zabačaj i odmah tras!!! Štuka od preko 2 kg ga je pokupila samo tako, jedva sam je izvukao, malo manevarskog prostora, trska, trava i levo i desno, mekan i slab štap... Joj, da ste videli moje sreće...   :)

Od tada mi je to jedna od omiljenih varalica za štuku, samo je problem - kao što neki već rekoše - što se ne može bacati svuda, jako brzo tone odnosno stvara veliki otpor pa je ne možeš brže vući, usled čega lako propada i dohvata dno... :)
Bass mi je opsesija...

kviskons

Ostalo mi je jos par komada, bacam ih 100-gramcem, i jako sam zadovoljan. He, he.  :smiley:
Samo da ima dubine i bog da te vidi.  :tongue:

Imam ga,ali ga ne bacam nigde zbog tezine.,jos se nije upisao.,skuplja prasinu.,jednostavno na vecini nasih voda nije upotrebljiv.

kviskons

Probaj je provuci kroz dunavske dubine, mozda se iznenadis.   :cool:

kapitalac

To dosta težak bi trebalo biti 34 gr. Evo ja baš vagao digitalnom vagicom. Na sajdu piše da se bogu efikasno pretraživati dubine do 12 feets što je oko 3.60 m. I ja ga slabo koristim kako sam prestao ići na jezero Pelagićevo, ali kad pogledam na sajti šta jedan Meps kaže za koju ribu je napravljena ova varalica, odmah dobijem aritmiju.  :cheesy:

Od sve muzike najviše volim kad čujem dril