Živača-Boljevci

Započeo srdjan72, 14 Februar 2012, 22:41:27

Toothless

Prvo da pozdravim kolege ribolovce sa foruma pošto sam nov na forumu, a vratio sam se pecanju posle dobrih 15 godina, ako ne i više.  :bye:
Onda, da napišem utiske sa jezera Velika Živača, gde sam bio juče.
Uz navigaciju sam veoma lako i brzo našao jezero, mada je i bez navigacije put veoma jednostavan.Samo treba paziti na udarne rupe na putu jer je prilazni put katastrofa.Trenutno su radovi u toku, pa reko' da obavestim kolege koje planiraju da idu tamo uskoro.

Samo jezero je prelepo, skoro netaknuta priroda, ima svakakvih vrsta ptica koje se slobodno švrćkaju  i povremeno oglašavaju.1000 din je dnevna dozvola, uz nošenje 3kg babuške i 3 ili 4kg šarana(zaboravio sam tačno koliko).
Pošto sam došao bez rezervacije(magare), morao sam čamcem na poziciju sa druge strane jezera, koja je lošije uređena tj. ima dosta lokvanja pa je pecanje ograničeno zabacivanjem do pojasa lokvanja koji počinje nekih 10m od obale.Iako je dno puno trave tj. stabljika lokvanja, drug i ja samo se odlučili na dubinku, jer plovak na blizini nije davao rezultate, a zabacivati preko pojasa lokvanja bi bila ludost.Poneo sam klasičnu šaransku hranu koju sam zamešao sa malo hrane sa ukusom jagode, i bacao na 5-10m od obale, da bih ribu privukao na prostor ispred nas, koji je bio relativno očišćen od trave.
  Palo je jedno šaranče malo jače od kilograma(na Cukk kukuruz), jedno malo veće se otkačilo bukvalno ispred meredova(pošto je došao na crva, na dubinku za belu sa malom udicom), a neko čudo mi je pri lupanju kontre pokidalo najlon 0,37 kao da je dlaka.Bilo je još par dobrih udaraca, ali je ostalo na tome što se tiče šarana, i mislim da je to bio maksimum obzirom na uslove.Babuški smo namlatili solidno, mada su sve kao klonirane-dlanuše.Imali smo i jednog većeg cverglana, kao i nekoliko mikroskopskih verzija istog.  :cheesy:
Sve je dolazilo uglavnom na crva, mada sam menjao tanke crvene gliste i crve, dok je na kukuruz palo navedeno šaranče i ostali jači udarci su bili na isti mamac.Obzirom da se niko taj dan nije proslavio, rekao bih da smo čak prošli odlično.
Sve u svemu, ja sam uživao u prirodi, i to bez suncobrana, ali sam se redovno "natapao" faktorom 50, tako da me Sunce nije ni pipnulo.Mislim da ću i dalje s vremena na vreme odlaziti tamo kad se uželim prirode i odmora od gradske buke.
Toliko od mene za sada, pozdrav svima na foumu!  :bye:
"Nothing makes a fish bigger than almost being caught."

Dobro dosao na forum i sa srecom se nastavilo pecanje,kolega.Po postu se vidi da nisi zaboravio da pecas ni posle poduze pauze.  :tongue:

Toothless

Hvala kolega, neke stvari se nikada ne zaboravljaju, a pecanje je jedna od njih. :)
Previše sam vremena proveo na vodi tj. na raznim takmičenjima da bih zaboravio da pecam, tako da mi je sve u malom mozgu.  :cheesy:
"Nothing makes a fish bigger than almost being caught."

vladeks

pozdrav za kolege ribolovce pošto sam nov na forumu interesuje me dal je neko bio na reviru zivaca skoro i kako je tamo i dal ima neko slike sa revira da ih postavi pozz

Ja sam pecao pre jedno desetak dana ali je slabije radila riba.Imao sam samo dva sarana a bilo je i da neko ni jednog nije uhvatio.Mislim da ce kad malo zahladi biti odlicno na Zivaci.Cuo sam da su i nocu slabo prolazili kad su bile vrucine.

tisma

knjigovodja

Pozdrav svim ljubiteljima prirode i ribolova . Prvi put sam na forumu i hteo bih da vas informisem o mojoj prvoj poseti Zivaci.
Mnogo mi se vise svidja pecanje na otvorenim tj divljim vodama , odrastao sam na Tamisu i ovo mi je bilo vatreno krstenje na komercijalnim vodama .
Moja ocekivanja su potpuno ispunjena , ljudi su me lepo docekali , prijatno sam se osecao , nisam imao srece sa ribom i vetrom , ali Boze moj lepse je bilo u prirodi nego u kancelariji .
Dosao sam medju prvima i izabrao mesto do kraja , blizu trske , zabacio sve moguce boile , kukuruze sa aromama , ali danas sarko nije hteo nista da okusi . Pored mene na par mesta su ljudi pecali sitne babuske ( mi bi rekli meleze ) , neki su bili ljuti sto nisu upecali dovoljnu kolicinu da ponesu , nas par je uzivalo na jesenjem suncu i blagom vetru . Tamo sam otisao da bih uhvatio ruku za ozbiljnije pecanje u ponedeljak na po meni pravoj vodi oko Tamisa .
Ovo mi je bilo pravo opustanje , malo sam okupao udice , nisam nista slikao , ali obecavam slike sa Tamisa , oko JaseTomica i okoline , to je Raj na zemlji , nadam se da cemo ga takvim i ocuvati .
Zivaca nije Preko u Stari sto bi rekli Jasinci , ali blizu Beograda je i svima iskreno preporucujem da odu da se malo opuste .
Jos jednom pozdrav svima , jedva cekam ponedeljak , ravni Banat , gladne stuke , nekog sarana , prave meleze , drugare iz detinjstva , poneki spricer i svima BISTRO .

gillespie

blag vetar??? ti mora da si bio u zavetrini... :no:
brat i ja smo bili,imali smo 6 šarana ukupno,doduše majih od kilu do dve na cukk-ov medeni i anis... :takoje:

sofronije

Nisam siguran sta se desava sa ovim revirom, brat i ja smo juce jako lose prosli - od sarana ni traga. Cak je i babuska koje je ranije bilo bas mnogo jako lose radila, za ceo dan samo 4-5 solidnijih komada i to je sve. Najcudnije od svega je sto nije bilo ni ljudi - svega 3-4 mesta su bila zauzeta iako je bila subota i bozanstven dan.

tisma

Veliki broj pecaroša * jedan šaran za poneti* svaki dan= ispražnjena voda
Dok je bilo dosta šarana, nije bilo dana da ne radi, a sada kreće klasična priča - danas nešto neradi ali juče...
Možda će vlasnik kada vidi da promet pada nešto i preduzeti, u protivnom sudbina Bečmenskih bara.

sofronije

Cuvari pricaju bas takve price, steta mnogo lepo mesto ali se ista prica ponavlja i unistava se jedna po jedna dobra voda...

šile

Jel neko mozda isao u skorije vreme na zivacu i kakva je situacija sa vodom i dal se javlja nesto?

Sent from my Xperia using Tapatalk

DDj

Slazem se sa prethodnim komentarima da su ribolovci odneli dosta ribe. Ali ne samo oni, riba je prodavana i komercijalno. Licno sam, posto me je cuvar zamolio, pripremio petnaestak sarana za jednu musteriju koja je ribu narucila. Izgleda da su to prosla vremena. Nadam se da ce vlasnik dodatno poribiti ribnjak jer je jezero lepo i imalo je odlicnu posetu.

vladas

Juce ceo dan bio sa ortacima na Zivaci.16 stapova ni jedan udarac.Samo sitna babuska.Sva mesta su bila zauzeta i niko nista,to mi se nikad do sada nije desilo :huh:

šile

I kod mene juce nula bodova ako ne racunam babusku kao dlan koje je bilo kolko hoces,mesta br.13 i 14